699 Actief
| |
| Onderwerp: a nameless story vr 19 jul 2013 - 15:20 | |
| hey, ik ben weer eens begonnen met het schrijven van een verhaal, vraag me niet waar het over gaat, daar heb ik zelf nog niet veel ideeën over. tips, kritiek en ideeën zijn altijd welkom ^^ - Proloog:
Tinka keek naar het grote, grijze gebouw voor haar. Ze haatte het om van school te moeten veranderen, maar toch deed ze het bijna elk jaar. Er waren maar twee redenen warom ze van school moest veranderen. Ze had 'per ongeluk' de directeur neergemept en om de een of andere reden hadden haar ouders Tinka's vorige school onveilig gevonden. Op haar vorige school stond Tinka bekend als een nachtmerrie voor de leraren, ze hadden stuk voor stuk een brandende hekel aan haar gehad, en hadden twee dagen lang gefeest toen ze hoorden dat Tinka naar een andere school ging. Ze pakte haar rugzak en keek of ze niet iets vergeten was, anders kon ze het nog van een of ander zielig kind afpakken. Tinka had mee; superlijm, haar nieuwe boeken en schriften, haar lunch, een lege zak chips en haar schriftje waarin ze grafstenen tekende met de naam van haar vorige directeur er op. Ze haalde diep adem en stapte op het deprimerende, grijze gebouw af.
|
|
[First owner||Hanna][Current||Tara] 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: a nameless story za 20 jul 2013 - 15:36 | |
| - een deel van hoofdstuk 1:
De gangen van de school zagen er niet veel vrolijker uit dan de buitenkant. De kinderen die door de gangen sloften zagen er stuk voor stuk erg depressief uit. "Vrolijke boel, hier", mompelde ze. "Euh, sorry, weet jij waar het kantoor van directeur Evens zijn?", vroeg ze aan een blond meisje met een hallo kitty T-shirt. "Krijg je straf of zo?", vroeg ze terug. "Ik denk het niet", antwoorde Tinka. "Ben je nieuw hier?", vroeg het meisje. "Euh, ja, ik ben Tinka", glimlachte ze ongemakkelijk. "Ik ben Christina, maar noem me maar Chris", glimlachte ze terug. "En Evens' kantoor is op het einde van de gang", zei Chris. "Je kan beter geen opmerkingen maken over zijn kledij", vervolegde ze.
Toen ze bij Evens' kantoor aankwam, begreep ze waarom Chris die opmerking gemaakt had, Directeur Evens droeg een losse, flashy-blauwe joggingbroek, een donkerpaarse T-shirt en een oranje das versierde zijn nek. Ondanks zijn clown-achtige kledij, keek hij erg streng uit zijn ogen.
|
|
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: a nameless story za 20 jul 2013 - 15:54 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: a nameless story | |
| |
|