[GZ] Vriend



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [GZ] Vriend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollypaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw.
BerichtOnderwerp: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 15:10

Hallo daar Gast,

Ik heb net dit tweede accountje aangemaakt, omdat ik een beetje vast zit met .Tigerpaw en ik had een leuk ideetje.
En voor dat idee heb ik jouw hulp nodig.

Hollypaw was als kitten al heel erg avontuurlijk, ze glipte meer dan eens het kamp uit en werd ook vaker betrapt en kreeg dan straf. Niet dat ze zich er veel van aantrok, ze ging toch gewoon opnieuw weg.
Toen ze apprentice werd, werd dit alleen maar erger en ging ze zelfs verder weg. Ze trok over de grenzen heen en is zelfs een keer aan de rand van het Bloodclan kamp geweest.

Hollypaw heeft sinds haar kitten tijd al één hele goede vriend. Toch is dit katertje precies het omgekeerde van haar. Hij's rustig en heeft het niet zo met de gevaarlijke dingen die zijn vriendin doet. Toch weet Hollypaw hem telkens mee te slepen op haar 'avonturen', waar hij zich eerder probeert te verstoppen dan daadwerkelijk ergens op af stapt.

Deze vriend wil ik graag in de RPG ook erbij hebben. Ik heb een hele verhaallijn uitgedacht, maar die wordt via PB besproken, om het hier duidelijk te houden.

Belangrijke informatie:
- Het is een kater!
- Hij's even oud als Hollypaw [8 moons]
- Verleden en uiterlijk maakt niets uit.
- Hij's een beetje een mietje en durft niet erg veel. Hollypaw haalt hem telkens wel over om mee te gaan, maar onderweg probeert hij haar tegen te houden om iets gevaarlijks te gaan doen.
- Hij zit in Shadowclan.
- Liefst een nieuw accountje, bij hoge uitzondering mag het een bestaand accountje zijn.

Een lijst kunnen jullie zelf wel opstellen, denk ik. Scheelt mij weer in het werk.

- Hollypaw/.Tigerpaw.


[GZ] Vriend Hollypaw1editsig_zpsaa9779e4
"In our darkest moments, when life flashes before us, we find something.
Something that keeps us going. Something that pushes us.
When all seemed lost, I found a truth.
And I knew what I must become."

»Looking for a Friend«
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
[GZ] Vriend DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 15:18

Ik ga denk ik een aanmelding plaatsen, maar dit weekend ben ik afwezig dus kan ik hem mooi uitdenken enzo, ik beloof btw niks dat het lukt ;]


[GZ] Vriend 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[GZ] Vriend DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 15:20

Ik denk ook dat ik een aanmelding ga maken (: Gewoon omdat ik weer zin heb in een nieuw account x'D
Dus verwacht maar iets van mij, waarschijnlijk wel snel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 15:22

Bedankt beide!
Ik kijk uit naar de aanmeldingen Very Happy


[GZ] Vriend Hollypaw1editsig_zpsaa9779e4
"In our darkest moments, when life flashes before us, we find something.
Something that keeps us going. Something that pushes us.
When all seemed lost, I found a truth.
And I knew what I must become."

»Looking for a Friend«
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
Stijn
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Badgerpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 16:42

[GZ] Vriend Badger_avatar_by_skye_fate-d329j6e
Name: Badgerpaw, Badger?
Age: 8 moons
Gender: male

Character: Badgerpaw is een verlegen en bange kat. hij is een beetje een nerd en een watje. hij houd van rustig in het kamp hangen en middag dutjes. niemand weet hoe hij aan deze eigenschap is gekomen zijn ouders waren avontuurlijk beesten en hij het rustige bange beest. dat is ook een van de redenen dat hij niet erg geliefd was in de familie.

Fur: hij heeft een korte witte vacht.
Eyes: zijn ogen zijn licht blauw

My name: Stijn
Rpg ervaring: ik zit zo'n 2 jaar op warrior cats
Motivatie: mijn aller eerste account op dit forum heette Badgerpaw maar ik ben nooit actief met hem geworden. ik ben zijn wachtwoord vergeten dus heb ik een nieuwe aangemaakt. verder vind ik het karakter van hem erg leuk. ik heb zin om met hem te posten.


[GZ] Vriend 16060z6


Laatst aangepast door Badgerpaw. op vr 19 jul 2013 - 17:07; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[GZ] Vriend DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 17:00

Name; Beaverpaw; Beaver?
Age; 8 Moons
Rank; Apprentice
Clan; ShadowClan
Gender; Tom // Male
Inside; Beaver is dus een wat angstige kat die de gevaarlijke kant van het leven liever achter zich houdt. Dat betekent echter niet dat hij zomaar alles over zijn kant laat gaan. Beaver zal wel voor zijn vrienden en familie opkomen als dit echt nodig is, anders blijft hij gewoon in de schaduw staan en kijkt hij stilletjes toe. Meestal is deze kater wat in zichzelf getrokken, maar weet hij altijd een glimlach te toveren op zijn gezicht als hij Hollypaw ziet. Want ja, ze zijn natuurlijk echt goede vrienden en daar durft hij een beetje opener te zijn. Beaver kan aardig nieuwsgierig zijn en zal tijdens lessen ook zijn best te proberen doen, misschien dat ik hem uiteindelijk een beetje een betweter laat worden, omdat hij gewoon oplet met de theorie die zijn Mentor hem vertelt. Daardoor zal hij dus zijn mond wat vaker opentrekken, maar zodra katten zich eraan beginnen te irriteren is hi weer weg. Het katertje is zeer loyaal, naar Clangenoten, vrienden, familie en natuurlijk ShadowClan en hij heeft liever helemaal niets te maken met andere Clans Vijandig zal hij dan ook weer niet zijn en ruzies zoekt hij nooit op. Voor zijn Clan opkomen in een gevecht kan dus ook erg moeilijk zijn voor Beaver, want hij verwondt katten liever niet [komt ook deels door zijn ‘lafheid’ en een soort angst voor bloed].
Outside; Beaver is een rossige kater met een licht tabby patroon. Zijn vacht is van een gemiddelde lengte. Zijn ogen hebben een licht getinte groene kleur.
Motivation; Well ik ben gewoon op zoek naar een leuk nieuw karakter en een katje dat dit keer gewoon bang is lijkt me wel lief. Sowieso ben ik niet zeer goed in het bespelen van hele stoere katten, dus deze kans neem ik graag aan. Het is geen superbe aanmelding, maar dan heb je nu gewoon een schets van Beaverpaw. Ik wens de andere aanmeldingen ook heel veel succes (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Batpaw
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 17:02

Hmmm, ik heb al een naam maar ik weet niet of ik nog een account aan kan... Heel misschien wordt het een aanmelding


Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 18:05

Bedankt voor de aanmeldingen!
Ik ga waarschijnlijk dinsdag kiezen, dus jullie hebben het hele weekend + maandag nog de tijd om een aanmelding te maken!


[GZ] Vriend Hollypaw1editsig_zpsaa9779e4
"In our darkest moments, when life flashes before us, we find something.
Something that keeps us going. Something that pushes us.
When all seemed lost, I found a truth.
And I knew what I must become."

»Looking for a Friend«
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 19:24

Er kan nog tot maandag avond 22:00u aangemeld worden! Dan zal ik dinsdagochtend, of die maandag avond kiezen!


[GZ] Vriend Hollypaw1editsig_zpsaa9779e4
"In our darkest moments, when life flashes before us, we find something.
Something that keeps us going. Something that pushes us.
When all seemed lost, I found a truth.
And I knew what I must become."

»Looking for a Friend«
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:43


[GZ] Vriend Lil_fox___pixel_by_derangedfirebird
Name: Foxpaw
Age: 8 moons
Gender: male

Character: Foxpaw is een stressige, meestal erg bange kater. hij schrikt van werkelijk alles. Hij is ook eerder op zichelf, maar toch is hij liever niet alleen, zodat hij niet alleen is als hij word aangevallen door een das of vos. hij jaagd het liefst op muizen en eekhoorns.
Fur: hij heefd een half-lange, rosse vacht.
Eyes: hij heefd bruin-groenige ogen.

My name: Hanna
Rpg ervaring: 3 maanden of zo ^^
Motivatie: Ik heb altijd al een 'bang' acc willen hebben, en Foxpaw vind ik ook een erg mooie naam, ik kan niet wachten om met hem te beginnen posten (al word ik misschien niet gekozen, ik maak hem toch aan^^)



[GZ] Vriend Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimema 5 aug 2013 - 16:00

Laat, sorry, kwam door m'n vakantie.

Maar goed, aangezien ik denk dat dit de aanmeldingen wel zullen zijn, heb ik gekozen voor Shrewstar met Beaverpaw.

Waarom? Omdat ik zelf vind dat ze het beste het karakter weerspiegeld zoals ik het in gedachten heb en ik vind d'r een erg goede RPG'er.

- Hollypaw


[GZ] Vriend Hollypaw1editsig_zpsaa9779e4
"In our darkest moments, when life flashes before us, we find something.
Something that keeps us going. Something that pushes us.
When all seemed lost, I found a truth.
And I knew what I must become."

»Looking for a Friend«
Terug naar boven Ga naar beneden
Beaverpaw
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Beaverpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 13:40

Bedankt voor het kiezen <'3 Hier is 'ie dan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw.
Member
[GZ] Vriend DPKsfdL
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitimedi 6 aug 2013 - 13:57

Geweldig!

Hij ziet er leuk uit, trouwens Very Happy Ik zal je zo een PB sturen met de rest van mijn originele plan.


[GZ] Vriend Hollypaw1editsig_zpsaa9779e4
"In our darkest moments, when life flashes before us, we find something.
Something that keeps us going. Something that pushes us.
When all seemed lost, I found a truth.
And I knew what I must become."

»Looking for a Friend«
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Vriend   [GZ] Vriend Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[GZ] Vriend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: