Little Furballs || Aragon x Sketch



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Little Furballs || Aragon x Sketch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Sketch
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 11:55

Little Furballs || Aragon x Sketch 2uh4969
Binnenkort worden Sketch & Aragon partners, en na een tijdje blijkt Sketch zwanger te zijn van Aragon. Haar Twolegs merken het wel, maar besluiten niet in te grijpen omdat ze denken te weten van welke kater het komt, namelijk Aragon.

Over de ouders:

Little Furballs || Aragon x Sketch 16ibksw
Aragon
Karakter; Aragon is een arrogante, trotse kater. Hij geeft meer om zichzelf dan om anderen, hij heeft het ook niet zo op andere katten en is liever alleen. Het is voor hem moeilijk om vrienden te maken vanwege zijn arrogantie. Toch heeft hij een zwak gevonden voor Sketch.
Uiterlijk; Aragon heeft een lange, dikke, donker grijze vacht, met een grote witte pluk op zijn borst. Hij heeft amberkleurige ogen.

Little Furballs || Aragon x Sketch Nbb5fp
Sketch
Karakter; Sketch is een wat lompe poes. Ze is erg recht door zee, en wordt soms nog wel eens voor een kater aangezien, vanwege haar gedrag. Ze kan erg spottend doen, en weet het meteen als ze iemand niet mag.
Uiterlijk; Sketch is een langharige kat, met een dikke vacht. Haar vacht is ravenzwart haar, met een grijze rand om haar kop. Haar ogen zijn amberkleurig.

Wat wij van de kittens vragen is dat de kleuren natuurlijk mogelijk moeten zijn, en dat het karakter wel een beetje lijkt op dat van de ouders.

Het lijstje mogen jullie zelf maken, al moet dit er in ieder geval in staan:

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]RPG-Ervaring:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

Maak er een mooie aanmelding van ^^

Het worden 4 kittens, en Sacha speelt er een van. Er zullen er dus 3 gekozen worden.
Vergeet niet dat de kittens, eenmaal volwassen, langharig moeten zijn.

Aanmeldingen:

Masked aka Anna
Punk aka Stijn
Dakota aka Natasja
Dinamo aka Liese

-

Gekozen:
-
-



Laatst aangepast door Sketch op vr 2 aug 2013 - 21:36; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp:    Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 12:42




Basic Information


Name; Dinamo
Nicknames; Didi, Gay-erd, Mo
Gender; Male
Age; Unborn
Lifestyle; Kittypet
Father; Aragon
Mother; Sketch
Brothers; Unknow
Sisters; Unknow
Sexuality; Homosexual

Outside


Avatar; https://2img.net/h/oi43.tinypic.com/a1mfqe.jpg
Onderschrift; http://tinypic.com/view.php?pic=16beopj&s=5
Kader; Daar lees je nu in^^"
Pictures;
- http://zoranphoto.deviantart.com/art/Little-florist-371586172
- http://zoranphoto.deviantart.com/art/Green-everywhere-368154454
- http://zoranphoto.deviantart.com/art/What-367726362
- http://zoranphoto.deviantart.com/art/Jump-hurdles-367350146
Description; Een grijs-bruin tabby katertje, ietwat aan de molligere kant, breed gebouwd met korte pootjes en grijze oogjes. Zijn neusje is donkerroos-bruin en zijn staart is wat donkerder, bijna zwart zelfs.

Personality

Kitten:Hij is een echte charmeur, en super schattig waardoor hij veel aandacht krijgt van poesjes. Hij vind het vreselijk om hen te kwetsen als hij moet zeggen dat 'ie gay is, maar het geeft hem wel een beetje een kick vanbinnen. Hij kan zo nu en dan een beetje vervelend zijn, door andere na te doen. Dit doet hij omdat hij niet altijd weet hoe hij zich met gedragen. Dit verwachten de meeste wel niet van Dinamo, en hij durft hier ook niets van te zeggen.
Extra: De rest van zijn karakter wordt uitgewerkt in de Rpg, dat maakt het posten veel leuker, vind ik! c:

About me


Name; Lis - Liese
Age; 12 jaar (12-12-2000)
RPG Experience; Ik denk een jaar ongeveer c:
Motivation; Ik heb Dovepaw overgenomen, ze is ook gay maar ik heb haar niet aangemaakt dus ik heb een mindere band met haar. Dit wil ik rechtzetten met Mo'tje <'33 Ook vind ik het een Awesome koppel! :'D En het is gewoon leuk om een gayerd te spelen x'D




Mijn aanmelding is af c:


Laatst aangepast door Twilightmoon op ma 29 jul 2013 - 20:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw,
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Melissa :D
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ღ αℓмσѕт 8 мσσηѕ ღ
Gender:
Rank:
Firepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 12:44

Heeeel misschien meld ik me aan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 13:22

Little Furballs || Aragon x Sketch 4kzk91

Over Masked:

Naam: Masked
Geslacht: Kater
Clan: Kittypet
Manen: Unborn
Rang: Kitten
Ouders: Sketch x Aragon
broer(s) en zus(sen): (?)
Typisch zinnetje: I'm smexy and i k'now it!
Likes: Arrogant doen, macho uithangen, pesten, veel vrienden, mama en papa...
Dislikes: Kleine ruimtes, nacht, verliezen...

Over Mezelf:

Naam: Anna
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 13 jaren jong
Ouders: Willen anoniem blijven
broer(s) en zus(sen): 1 zus: Anoniem
Hobby's: Scouts en naar dieren kijken ^.^
Typische woordjes: $wagg en mooi mooi
Likes: Alle dieren behalve kangoeroes + zwemmen en jongeleren.
Dislikes: Ruzie, kangoeroes, zingen, dansen, fietsen en kleine, donkere ruimtes.
RPG-ervaring: 2 jaar en 1 maand (ongeveer, ik tel het niet) :]

Little Furballs || Aragon x Sketch Idspl1
Snelheid: *°°°°
Uithoudingsvermogen: **°°°
Doorzettingsvermogen: **°°°
Behendigheid: *****
Jacht: *°°°°
Sterkte: **°°°
Zicht: *****
Horen: ****°

Little Furballs || Aragon x Sketch B4zuo9
Kitten:
Apprentice + Warrior:
Avatar:
Os:
Sheet:

Little Furballs || Aragon x Sketch Sdo6qa
(kort:) Venijnige en bloeddorstige kater. Uitslover
(lang:)
Als kitten:

Als Halfvolwassen:

Als Volwassenen:

Little Furballs || Aragon x Sketch Xc2ond

Voorbeeldpost Kitten:

Voorbeeldpost Halfvolwassen:

Voorbeeldpost Volwassen:

xxx

EDIT; ik ben ook van 21 julie tot 31 juli weg.


Laatst aangepast door Smellpaw op za 20 jul 2013 - 11:54; in totaal 15 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 13:32

Leuke aanmelding ^^

Ik ben volgens mij vergeten te zeggen dat het kittypets zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 13:41

@Tamar; dankje
Oeps, ik ga het even veranderen. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Wildride
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Stijn.
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Wildride
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 15:15

Name: CM punk (Punk)
Nicknames: Punk, Punkie
Age: unborn
Gender: male

Character: Punk is een arrogante lomperik. hij houd niet van gezelschap of van anderen, als kitten heeft voortdurend ruzie met zijn siblings. hij is ook nog eens ontzettend lomp hij stoot overal tegen aan en valt telkens om. Punk heeft een scherpe tong tegen iedereen ook zijn ouders hij denkt dat hij alles alleen kan, en dat ie zelf geweldig is in alles. er is eigenlijk niemand die hem echt aardiger kan maken, af en toe een ferme tik van zijn ouders zou wel van pas komen.

Fur color: zwart met bruine tintjes, hij heeft een witte vlek op zijn borst
Eye color: een beetje een donkere ambere kleur, later word het meer geel
Picture:
kitten:

volwassen:

My name: Stijn
Rpg ervaring: ik zit nu zo'n twee jaar op Warrior cats
Terug naar boven Ga naar beneden
Simplepaw
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Bright moons
Gender:
Rank:
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 23:36

Leuke aanmeldingen al, had er in deze korte tijd nog niet zo veel verwacht ^,^
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 10:28

@Sketch x Aragon; voorbeeldposten staan er.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 9:15

Gezien, bedankt ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Bulletproof
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 12:54

Name:: Natalya
Gender:: Female
Full name:: Natalie
Inside:: Natalya is al als kitten een scherpe kitten met een grote mond. Ze komt goed voor zichzelf op en kan soms zelfs met woorden tegen een volwassen kat op. Ze is ook fysiek stabiel. Ze is wel speels en kan goed opschieten met medekittens. Ze is erg nieuwsgierig en leergierig.

Als ze wat ouder is is ze vaak buiten en gaat het verkeerde pas op, richting de BloodClanners trekken. Hun proberen haar vals te laten worden en laat zich al snel meetrekken, en wilt zelfs in de BloodClan gaan wonen. Ze is fysiek erg sterk en mentaal nog sterker.

Wordt afgemaakt :'D


Laatst aangepast door Bulletpaw op vr 26 jul 2013 - 13:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 22:45


Name; William
Gender; Male
Age; unborn
Clan; Kittypet
Parents; Aragon x Sketch

William is een kortharige, grijze kater die altijd al een beetje groot voor zijn leeftijd is. Hij is in zijn kittentijd erg speels, een echte kitten dus. Zijn nieuwsgierigheid wint het meestal van zijn verstand, en hij komt vaak in de problemen. William is verder erg slim, goed met zijn woorden en sociaal. Hij vind dat iedereen in harmonie moet samenleven, en zal als hij oud genoeg is weglopen bij zijn huis, zodat hij kan leven als Rogue. Zijn twolegs (dus die van Sketch) zullen erg ongerust zijn, maar het koppel zelf weet waar William zich schuilhoud en komen hem vaak opzoeken. Door verschillende avonturen komt hij steeds meer over de Clans te weten, en hij zal ook snel vrienden kunnen maken.

Naam; Daan
Age; 13
Motivation; Ik wilde eigenlijk heel graag een aanmelding plaatsen hier, en ik zat ook al een beetje met deze kater in mijn hoofd, en dit kwam er dus uitrollen! Ook vind ik Aragon en Sketch het perfecte koppel voor hem.



Laatst aangepast door Bravesoul op ma 22 jul 2013 - 14:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Destroy
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Tamar
39

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Destroy
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimema 22 jul 2013 - 11:28

Alvast heel erg bedankt voor de leuke aanmeldingen, Sacha en ik kiezen waarschijnlijk rond 3 augustus, Sacha is nu op vakantie en heeft geen wifi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:16



Name: Dakota
Future Names: (?)
Gender: Female
Age: Unborn
Sexuality: Heterosexual
Clan: # Kittypet
Rank: Kitten

----

Inside: Dakota is een trotse kat. Ze beoordeelt iedereen, en het boeit haar niks als ze iemand kwetst. Als haar iets niet bevalt, zegt ze dat meteen, en ze weigert het dan te doen. Dakota zou als ze in gevaar zit met een ander, zichzelf redden, en de ander maar laten uitzoeken. Als iemand een vervelende opmerking over haar maakt, vat ze dat niet lichtjes op. Door haar gedrag maakt ze weinig vrienden, maar dat maakt haar niks uit. Ze is liever alleen.

Outside:

Kitten:
Adult:
Adult:

Family and Others:

Mother: Sketch // Kittypet
Father: Aragon // Kittypet
Siblings: (?)
Other Family: (?)

----

Hate: (?)
Stupid: (?)
Unknow: (?)
Normal: (?)
Like: (?)
Friends: (?)
Good friends: (?)
Best Friends: (?)
Crush: (?)

----


Naam: Natasja
RPG-Ervaring: 1 year and some months ~
Motivatie: Sketch x Aragon is gewoon purrfect <'3



Laatst aangepast door Malona op za 3 aug 2013 - 10:34; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimema 22 jul 2013 - 14:21

Mijn aanmelding staat er ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowsong
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Tamar
26

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Willowsong
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 16:23

Gezien, dankje :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Swallowpaw
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
T A M A R
151

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Swallowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 14:01

Niemand meer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Limetear
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Tara
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Limetear
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:17

Hier komt nog binnekort een aanmelding Wink ~ ben nog bezig met de sheet en al


Laatst aangepast door Limepaw op zo 28 jul 2013 - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 15:20

Wachten jullie nog even op mijn aanmelding? Ik ga nu de kader en de basis info al toevoegen c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Little Furballs || Aragon x Sketch DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 16:26

Sorry voor de dp...
Ik heb al een deel gepost. Ik zal proberen om mijn aanmelding tegen morgen af te maken. Ik moet enkel nog de Skills en de Personality doen, en eventueel z'n uiterlijk als Apprentice&Warrior.
Trouwens, is voorbeeldpost nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Little Furballs || Aragon x Sketch   Little Furballs || Aragon x Sketch Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little Furballs || Aragon x Sketch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: