|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 12:45 | |
| Final Fantasy Juul? C: C: |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 12:48 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Tamar; Denk t welloo n.n
Sws wonen er wel vrij veel mensen hier in de buurt, en ook in A'dam wat ook vrij dichtbij is. OH. Misschien kunnen we een keer een minimeeting organiseren C: Precies mijn idee c: |
|
| |
Juliet Strife 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 12:56 | |
| - Blossompaw schreef:
- Final Fantasy Juul? C: C:
Die sexy trailer, ja. Ik kan mezelf best wel in dat liedje vinden Niet de eerste keer, *kuch*. en tis zo mooi en shiz. <3 |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:12 | |
| TF2 is eigenlijk best leuk x'D
Anywayz, het gaat zo leuk worden dat Nightpaw getraind wordt door Wolftail 8D Zeker omdat zijn vorige mentor Shrewstar was x'D
Huehuehue xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:12 | |
| @Tamar & Juuloo; Nice nice C: Kunnen we met z'n allen Starbucks overvallen ofzo >:3 nee idk maar moeten we echt een keer doen n.n |
|
| |
Juliet Strife 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:15 | |
| Ik heb zojuist de haat over mezelf gesproken. *Pakt Buster sword* *Closes eyes* ME IZ READY. |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:18 | |
| in je onderschrift lijkt het net alsof hij ook "Cloud Strife" zegt of is dat ook zo |
|
| |
Juliet Strife 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:20 | |
| Ik heb geen flauw idee. x'D mijn buurmeisje zei dat hij zijn kraag wegblies, en daarna kwamen we op een vage conclusie dat hij Tifa wou zoenen maar besefte dat ze er niet was en dan maar deed of hij zijn ding wegblies. :3 Heeft ook helemaaaaaaaal geen Cloti M-rated fics gelezen vanacht. |
|
| |
JoJo c: de vage 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:22 | |
| Fervent pokemon soul silver spelende hier.w. |
|
| |
Juliet Strife 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:23 | |
| @Babs: Haha veel succes. x"D --- - Swagity swag:
Ik heb geen leven. :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:26 | |
| Bedankt!
Ik haat Static. Elke mareep die ik aanval, fudging static .w. |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:32 | |
| - Blossompaw schreef:
- @Tamar & Juuloo; Nice nice C: Kunnen we met z'n allen Starbucks overvallen ofzo >:3 nee idk maar moeten we echt een keer doen n.n
Yeah, zeker. Ik stuur je anders nog wel ff een pm, dat we wat data kunnen prikken ofzo, en dan kunnen we misschien een topic maken om te kijken wie er mee willen? |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:32 | |
| @Juul; Die tekening is baas .w. |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:37 | |
| Ik verveelde me gisteravond en heb iets vaags geschreven. Maar misschien word het de onleiding ofzo voor een verhaal, iig, wat vinden jullie ervan? Redelijk kort, maargoed;
'I'll be with you, i'll be waiting. On the other side.'
Raven sloot zijn ogen, probeerde zich af te sluiten van de wereld om zich heen. Zijn kreet weergalmde tussen de flats en kantoorgebouwen; 'Domi! Domi. Domi.. Domi...' De volgende seconden leken in slowmotion te gaan, het geluid van gierende remmen, een geschrokken kreet, vol pijn... Een drukkende stilte. Alles was beter geweest dan die stilte, zelfs het gejammer van pijn van Dominic. Het was simpel, gejammer had betekend dat ze nog leefde. De ogen van de jongen vlogen open terwijl alles om hem heen begon te draaien, de stoep kwam angstvallig dichtbij. Een sirene loeide, mensen riepen en schreeuwden, handen raakten hem aan, probeerden hem overeind te helpen. Snikken gierden door zijn keel, terwijl iemand hem optilde en op zijn benen neerzette. Raven moest direct steun zoeken bij de muur achter hem, de wereld draaide nog steeds om hem heen, alles kwam op hem af, en liep vervolgens weer van hem weg, ook het besef van tijd en plaats. |
|
| |
Juliet Strife 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:37 | |
| @Quinty: Haha dankje. xD Het was de bedoeling om Strife te tekenen, maar toen lukte 't haar shit van Cloud niet en toen ging ik ragen en werd 't een emo kat, Chikita dus. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:38 | |
| Juul? Gebruik je Foxsong nog vaak?.w. |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:39 | |
| Handig, handig =w= xD
Ugh, ik wil Nightpaw's setje veranderen :/ Maar aan de ene kant ben ik er te lui voor x'D *Lui stuk vreten hier* |
|
| |
Juliet Strife 35
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:40 | |
| @Babs: Niet echt nee, maar ik ben wel van plan om hem, Lionclaw, Chikita en Otterpaw weer actief te maken deze vakantie. Nu ik voorlopig geen school meer hebt gaat dat denk ik wel lukken. n_n |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:42 | |
| Als dat niet lukt, zou ik 'm dan terug mogen?xD~ |
|
| |
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 21 jul 2013 - 13:43 | |
| Wilt er een dooie ShadowClan kat een topicje met dooie Flutter? :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|