Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 12:00





Aragon luisterde aandachtig naar haar verhaal, het verschilde niet veel van die van hem. 'Bij jou dan?' De kater nam even de tijd om zijn antwoord te formuleren. 'Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde, ik ben geboren in een nestje met 5 andere kittens. Zij waren anders dan ik, ze waren dol op die jongen van mijn twolegs. Ik niet, ze probeerde me van die onmogelijke dingen aan te leren.. Omdat ik niet wilde begonnen ze ook tegen mij vervelend te doen, ze duwden me altijd op zij. Sloten me 's nachts buiten op.. Toen ik er op een dag genoeg van had haalde ik uit, de twolegs hebben me direct verkocht..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 12:02





'Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde, ik ben geboren in een nestje met 5 andere kittens. Zij waren anders dan ik, ze waren dol op die jongen van mijn twolegs. Ik niet, ze probeerde me van die onmogelijke dingen aan te leren.. Omdat ik niet wilde begonnen ze ook tegen mij vervelend te doen, ze duwden me altijd op zij. Sloten me 's nachts buiten op.. Toen ik er op een dag genoeg van had haalde ik uit, de twolegs hebben me direct verkocht..' De poes knikte begrijpend. 'Zeg, hebben jullie ook zo'n grote tuin?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 16:12





'Zeg, hebben jullie ook zo'n grote tuin?' Aragon knikt. 'Ja, echt enorm.' De kater glimlachte en keek nogmaals naar de poes, hij voelde zich bij haar meer op zijn gemak dan bij andere katten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 16:27





'Ja, echt enorm.' antwoordde de kater. De arrogante toon was verdwenen, bemerkte de poes tot haar eigen blijdschap. 'Heb je anders zin om naar mijn tuin mee te gaan...?' Het kwam er wat aarzelend uit. 'Dat zou ik erg leuk vinden.' kwam er ineens achterna. Blozend keek de poes snel weg, haar Twolegs waren gelukkig al vertrokken, dus het huis was leeg. Des te beter natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 16:39





'Heb je anders zin om naar mijn tuin mee te gaan...?' Haar stem klonk aarzelend. 'Dat zou ik erg leuk vinden.' Voegde ze er snel aan toe. Blozend keek Sketch weg. Aragon glimlachte, tot zijn eigen verbazing ietwat verlegen. 'Ja, leuk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 16:49





'Ja, leuk.' De kater glimlachtte, ietwat verlegen, en de poes glimlachte breed terug. 'Kom, dit is de snelste weg.' Of het was de kortste route naar zijn tuin, dat was ook goed mogelijk. De zwarte poes sprong soepel op een muurtje, en wandelde zo haar eigen tuin in. Toch de goede route, merkte ze opgelucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 17:01





De poes glimlachte breed terug. 'Kom, dit is de snelste weg.' Aragon sprong soepel achter Sketch aan. Hij liep achter haar de tuin in, die niet veel verschilde van zijn eigen tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 17:17





'Vinden jouw Twolegs laatbloeiers ook zo geweldig?' De poes rolde met haar ogen, en knikte naar de rijk met herfstbloemen gevulde borders. 'Ze hebben verder enkele lentebloemen, maar tot daar gaat hun smaak. Ze houden niet zo van de zomer.' De poes grinnikte, wat zat ze nou te lullen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 17:25





'Vinden jouw Twolegs laatbloeiers ook zo geweldig?' Klonk de stem van de poes terwijl ze met haar ogen rolde en in de richting van de gevulde borders gebaarde, Aragon knikte. 'Ze hebben verder enkele lentebloemen, maar tot daar gaat hun smaak. Ze houden niet zo van de zomer.' Aragon glimlachte. 'Die van mij hebben alleen laatbloeiers..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 18:03





'Die van mij hebben alleen laatbloeiers.' De poes knikte. 'Die lentebloemen staan er ook pas net. Kan ook zijn dat het jonge laatbloeiers zijn... Maar misschien komen er wel geen bloemen aan...' Sketch schudde haar kop, ze was weer eens aan het bazelen. In rustig tempo wandelde de poes naar het grasveld, en ging op het gras liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:12





'Die lentebloemen staan er ook pas net. Kan ook zijn dat het jonge laatbloeiers zijn... Maar misschien komen er wel geen bloemen aan...' De poes schudde haar kop, in een rustig tempo wandelde Sketch naar het grasveld. Aragon liep achter haar aan en plofte naast de poes neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:24





De grijze kater liet zich naast Sketch neerploffen, en de poes glimlachtte naar hem. 'Ik kan echt zwetsen soms. Zeg het even, als dat weer gebeurt. Anders sta ik zo gigantisch voor gek.' Een vrolijke lach verliet haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:30





De poes glimlachte naar hem. 'Ik kan echt zwetsen soms. Zeg het even, als dat weer gebeurt. Anders sta ik zo gigantisch voor gek.' Een vrolijke lach verliet haar keel, de grijze kater lachte vrolijk met haar mee. 'Natuurlijk madame.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:42





'Natuurlijke Madame,' Antwoordde de kater, en lachte met haar mee. De poes keek hem in zijn ogen, keek te lang en draaide haar kop snel weg, een lichte blos onder haar zwarte vacht. 'Dankje.' Sprak ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:49





De poes keek hem misschien net iets te lang in zijn ogen, ze draaide haar kop snel weg. Een vrolijke glimlach sierde Aragon's gezicht. 'Dankje.' Sprak Sketch zacht. 'You're welcome.' Antwoordde de kater, met een stem minstens zo zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 21:39





'You're welcome,' antwoordde de kater, minstens zo zacht als de poes had gedaan. Sketch keek terug in zijn ogen, en durfde plotseling niet meer weg te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 11:21





Sketch had teruggekeken in zijn ogen, de poes had ook niet meer weggekeken. Een lichte glimlach sierde Aragon's gezicht. Hij voelde zich nog steeds anders rond Sketch dan rond andere katten..

OOC; SKETCH IS ZOOO CUTE <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 11:43




Sketch.
Sketch keek de kater voor haar nog steeds in de ogen, het was alsof iets haar dwong te blijven kijken, het was onmogelijk om het contact te verbreken en weg te kijken. Een lichte blos verscheen op haar wangen, en eindelijk lukte het haar om weg te kijken. 'Zullen we anders... Eehm... Ergens anders heen gaan ofzo?' Haar stem had een wat ongemakkelijke toon.
tag: Aragon | words: ### | notes: I know, I like her <'3
thanks


Terug naar boven Ga naar beneden
Aragon
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Sacha
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Aragon
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 11:52





Aragon merkte de lichte blos op haar wangen op voor ze wegkeek. 'Zullen we anders... Eehm... Ergens anders heen gaan ofzo?' Hij knikte en glimlachte. 'Waar wil je heen?'
OOC; I LIKE YOUR SHEET
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 12:05




Sketch.
'Waar wil je heen?' sprak de kater voor haar met een glimlach. De donkere poes haalde haar schouders op, en keek om zich heen. 'Ik had eigenlijk gehoopt dat jij wat zou weten.' Een wat verlegen glimlach sierde haar mond, terwijl ze hem aankeek.
tag: you | words: ### | notes: THANKYAAA <<'3
thanks



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]   Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello neighbour.. [&Sketch] [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: