|
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Nieuwe Start♡ ma 15 jul 2013 - 20:05 | |
| Heey iedereen, Je weet wss al dat ik erg inactief etc ben geweest. Ik kan mn accs niet meer onderhouden en wil ze graag een ander, beter baasje geven. Ik hoop dat ze daar beter worden onderhouden~
Het gaat om; -Summerkit; Mijn allereeste accje. Ik vertrouw haar niet zomaar aan iemand toe, maar ze moet echt weg. Ze is een vrolijk, hyperactief poesje en dol op vanalles en nogwat. Haar moeder is overleden en de vader heeft haar moeder daarvoor al verlaten. Ze is eigenlijk al een apprentice maar heeft haar naam nog niet. Ik zoek voor haar een ervaren speler die haar actief kan houden, en zodra diegene haar weg wil doen het mij meld en haar teruggeeft. -Cloudwalker; Gaat binnenkort dood, ik zoek iemand die dit voor mij kan afmaken, voor meer info, PM Meerz. -Popkit; Haar warrior naam zou Popcorn worden, daarom wilde ik haar. Verder nix mee gedaan. -Buzzingkit; Het zou ooit een kitten van Shrewstar worden, maar dat gaat niet door. Verder nix mee gedaan.
Verder wil ik meedelen dat Zayn en Ghostkit tijdelijk inactief zullen zijn, en ik me graag even volledig wil focussen op mijn nieuwe acc Tigerkit' en Buzzingkit (als dat doorgaat).
xx Lyra
Laatst aangepast door Ghostkit. op ma 15 jul 2013 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ ma 15 jul 2013 - 21:23 | |
| @Lyra, Leaf leeft nog x'D En ik twijfel over Summer ;o Zou ik wel mee mogen beslissen? |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ ma 15 jul 2013 - 22:32 | |
| - Bravesoul schreef:
- @Lyra, Leaf leeft nog x'D En ik twijfel over Summer ;o Zou ik wel mee mogen beslissen?
Ja natuurlijk! |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ ma 15 jul 2013 - 23:10 | |
| Heeft Popkit nog helemaal geen karakter? |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ ma 15 jul 2013 - 23:29 | |
| |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 10:01 | |
| Ik twijfel over Popkit, want die lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik die echt actief ga kunnen houden... Zou je haar even voor me kunnen reserveren, maximum tot morgen middag? Dan kan ik een beetje een karakter uitdenken en als ik daar iets leuks van basis bij vind, is het altijd makkelijker om die actief te houden ;'D Als ik Popkit dan niet zou nemen/krijgen dan wil ik er wel een einde aan maken voor Cloudwalker..? |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 10:31 | |
| |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 11:51 | |
| @Liese; Ik zal m reserveren voor je en voor Cloud moet je Meerz maar even PM voor die hele verhaallijn etc. |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 13:41 | |
| Damn ik twijfel over Buzzingkit x'] |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 13:54 | |
| Waarover twijfel je dan precies? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 14:05 | |
| Of ik hem wel of niet zal nemen xp Want ik zou hem dan graag opnieuw aan willen melden bij een koppel denk ik, want zijn naam is awesome, en of ik hem wel actief kan houden.. Mwehh..
EDIT: Mwoke, ik doe een bod op Buzzing x']
Laatst aangepast door Bravesoul op wo 17 jul 2013 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ di 16 jul 2013 - 21:03 | |
| bied me aan voor cloud, als hij toch dood gaat.. I like drama topics |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ wo 17 jul 2013 - 9:04 | |
| Ik zou Buzzingkit wel graag over willen nemen ^^ |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ vr 19 jul 2013 - 8:44 | |
| Sorry voor het wachten... Ik denk wel dat ik Pop neem... Maar heb je het plaatje van d'r uiterlijk eventueel nog? c= |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ vr 19 jul 2013 - 11:14 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ za 27 jul 2013 - 14:14 | |
| Btw, zou ik Summerpaw mogen? Dan heb ik binnenkort 2 nakomelingen van Leaf, want ze gaat dood ;o |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ za 27 jul 2013 - 18:01 | |
| Ik heb een tijd getwijfeld en besluit me toch maar voor Popkit aan te melden ^^
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Nieuwe Start♡ | |
| |
|
| |
|