[AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twilightmoon
Member
[AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 14:20

Hoi Gast!

Ik ga weer een paar accounts weg geven, aangezien er weer een paar zijn bijgekomen... Ik zal maar meteen beginnen, bied maar op de accounts die je eventueel zou willen.

Snoezy
Name; Snoezy Mag je veranderen
Gender; Female Mag je veranderen
Age; Mag je veranderen
Uiterlijk; Mag je volledig veranderen
Innerlijk; Mag je volledig veranderen
Lifestyle; Kies maar, BC - Kittypet - Rogue - ... Mag je veranderen
Others; Ze heeft nog geen verhalenlijn, geen vrienden, geen familie,... Mag je veranderen

Shypaw
Name; Shypaw
Gender; Female
Age; 8 moons Mag je lichtelijk veranderen
Uiterlijk; Een wit-zwart gevlekte poes met witte pootjes en blauwe (bijna paarse) ogen. Niet te veel veranderen a. u. b.
Innerlijk; Een verlegen poes die heel zeker is van haar zelf in haar zelf, maar lang buiten durft ze bijna niets. Niet te veel veranderen please
Lifestyle; ShadowClan
Others; Ze staat bij de ceremonie aangegeven om warrior te worden, maar is niet getraind geweest. Je mag haar leeftijd dus veranderen en haar jonger maken, of haar inderdaad warrior laten worden. Haar warriorname zou Shysong gaan worden. Mag je veranderen

Wiebe
Name; Wiebe
Gender; Mag veranderd worden
Age; 13 moons Mag wel wat veranderd worden
Uiterlijk; Zwart-wit gevlekt met groene ogen en een zwarte vlek op neus Gelieve niet te hard te veranderen
Innerlijk; Korte omschrijving; Gestoord Mag zacht veranderd worden
Lifestyle; BloodClan
Others; /

RedBeauty
Name; RedBeauty Mag veranderd worden
Gender; Female
Age; 14 moons Mag veranderd worden
Uiterlijk; Een vuurrode tabby poes met donkere, helderblauwe ogen.
Innerlijk; Nog niet uitgewerkt Mag veranderd worden
Lifestyle; RiverClan
Others; Ze was van een vriendin van me, Rosalie, maar ze is nooit echt actief geworden en ik mocht ze mee weggeven van haar so... c;

Lijstje mag gemaakt worden. Liefst wel je motivatie vermelden c; Enkel de dingen waar achter staan dat ze veranderd mogen worden, mag je veranderen!
Als je de plaatjes wilt van de katten, stuur dan maar gewoon een Pm! c;
Er kunnen er trouwens nog bijkomen.

Liefs!
Lis
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 20:19

Kom op mensen, ze moeten echt weg! Anders ga ik er een paar naar StarClan sturen vrees ik... ;$
Crowdance
Member
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimema 15 jul 2013 - 10:49

OWwwwwwwww, Liese..... Snoezy is zo leuk......En ik wil graag een Kittypet waaraan ik veel kan veranderen want ik wil hem naar mijn vertroetel (echte)poesiepoes noemen.... Please, Liese, i beg you, mag ik Snoezy???
Bumpy
Member
Liese
15
Actief

CAT'S PROFILE
Bumpy
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimema 15 jul 2013 - 10:52

Ofc! Je moet wel even een PM sturen naar een van de Admin's, want ik ben het ww vergeten x3

Iemand anders, please? *puppyoogjes*
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 10:34

Please? Iemand? Ze moeten echt weg... :'d
Iemand die ze wilt vermoorden dan?? *Wanhoop*
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 11:22

Hiddendance schreef:

Oeh, binnenkort is er een nieuwe moordbrigade: Leather & Bane. Misschien dat die wat van je karakters wel naar StarClan willen helpen? De Apprentices dan, ze zijn nog Young Ones.
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 11:28

Sketch schreef:
Hiddendance schreef:

Oeh, binnenkort is er een nieuwe moordbrigade: Leather & Bane. Misschien dat die wat van je karakters wel naar StarClan willen helpen? De Apprentices dan, ze zijn nog Young Ones.

Ik las net jou search topic, dus ik denk dat ik Wiebe er even afhaal, en misschien Shypaw dan? Ze moet wel sterven in stijl dus ik PM je daar wel even over c;
Sketch
Member
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 12:21

Roseheart schreef:
Sketch schreef:
Hiddendance schreef:

Ik las net jou search topic, dus ik denk dat ik Wiebe er even afhaal, en misschien Shypaw dan? Ze moet wel sterven in stijl dus ik PM je daar wel even over c;

Zouden we leuk vinden! Maar dan moet Leather wel snel ff geaccepteerd worden in de BC...
Tallpoppy
Member
Territo, teddy, Isis
232
Actief
Even angels have their wicked schemes

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallpoppy
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:07

Kan ik RedBeauty voor gewoon om te bouwen naar geheel nieuw account?
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:14

Daan, Natuurlijk kan dat! Als ik haar had gehouden had ik dat ook gedaan x'D Voor het ww moet je wel even naar een admin/inval - pm'en, want ik heb dr ww zelf niet meer c; Take her do fast as you can!

Dat zijn ze dan weer even. Je kan Shypaw nog steeds levent houdend? C:
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 19:17

Mag Snoezy ook veranderd worden? :'3
Dan wil ik d'r wel overnemen~
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 21:37

Q, Ik denk dat Izzza die al had gevraagd, maar je mocht er delen alles aan veranderen... x3
Riversong
Member
Viktor
173
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Riversong
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitimedo 18 jul 2013 - 21:39

Ah, daar had ik overheen gelezen x'D

Maakt niet, tho~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen!   [AG] Accountjes in alle kleuren en vormen! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: