|
|
Sacha 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:12 | |
| Ik vind Jeroen zelf de beste ^^'' |
|
| |
Miss. Independent ~ 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:15 | |
| Het is te warm om te posteeehen D: |
|
| |
Babs 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:16 | |
| Nog maar 2 posts, dan ben ik weer klaar >D |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:17 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:19 | |
| - Ashlily schreef:
- Nog maar 2 posts, dan ben ik weer klaar >D
Not funny:C Ik moet er stiekem nog oneindig veel doen, maar het is hier te warm @Tallpoppy; DAT SETJE ;D |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:21 | |
| @Mockingjay, haha x'] topicje? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:24 | |
| - Tallpoppy schreef:
- @Mockingjay, haha x'] topicje?
Goed voor mij, maar maak jij? Dan haal ik eventjes een fles fris water zodat ik kan posten. Het is hier echt nog 25 graden of zo, binnen D: |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:27 | |
| Mockingjay@ -steekt tong uit- |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:30 | |
| |
|
| |
Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:35 | |
| Ik denk dat Burned toch naar TC gaat :I.... |
|
| |
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:35 | |
| @Burnedpaw, ze kunnen samen gaan x'] Swanlake en Burnedpaw dus hea |
|
| |
Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:36 | |
| Haha, kan, maar ik bedacht me toen dat ik dan 4/5 acc's in TC heb, dus nu neig ik weer naar RC :c...
En Burnedpaw is als de dood voor vuur enzo, dus die vlucht van Skyclan gaat een ramp worden. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:39 | |
| Arie gaat wel naar mijn mening :/ Hij is wat nieuwer, maar tot nu toe vind ik hem nog niet echt speciaal. Jeroen had tenminste typetjes enzo D: Tijl & Ruben zijn gewoon de coolste van het hele programma en ik hoop dat ze er ook gewoon in blijven voor zover de herhalingen op tv zijn x'D |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:46 | |
| I love that new Brave sig x'] |
|
| |
Dani 296
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:48 | |
| Laat ik nou maar verstandig wezen...:'D Ik word toch niet actief met der.
Wie wil Burnedpaw hebben? Ze heette als Kitten Ebonykit, maar is verbrand geraakt door een bosbrandje door een blikseminslag toen ze het kamp uitglipte. Om haar te straffen, liet haar moeder haar tijdens de ceremonie hernoemen naar Burnedpaw. Haar brandwonden zijn redelijk genezen en je ziet ze nauwelijks meer, maar ze ziet en hoort iets minder aan haar linker gezichtshelft.
Ik heb geen zin een acc markt topic aan te maken, dus ik probeer het eerst hier :I |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:48 | |
| OMG k lief Tiger's setje echt zo ergggg<3 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:49 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Arie gaat wel naar mijn mening :/ Hij is wat nieuwer, maar tot nu toe vind ik hem nog niet echt speciaal. Jeroen had tenminste typetjes enzo D:
Tijl & Ruben zijn gewoon de coolste van het hele programma en ik hoop dat ze er ook gewoon in blijven voor zover de herhalingen op tv zijn x'D Ruben en Tijl hebben alle seizoenen meegedaan ^-^ maar nu zijn de Lama's al een paar jaar gestopt D': |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:50 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Arie gaat wel naar mijn mening :/ Hij is wat nieuwer, maar tot nu toe vind ik hem nog niet echt speciaal. Jeroen had tenminste typetjes enzo D:
Tijl & Ruben zijn gewoon de coolste van het hele programma en ik hoop dat ze er ook gewoon in blijven voor zover de herhalingen op tv zijn x'D Ruben en Tijl hebben alle seizoenen meegedaan ^-^
maar nu zijn de Lama's al een paar jaar gestopt D': Dat is toch nu op tv? |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:51 | |
| - Leafstorm schreef:
- Lovelypaw schreef:
- Ashpaw. schreef:
Tijl & Ruben zijn gewoon de coolste van het hele programma en ik hoop dat ze er ook gewoon in blijven voor zover de herhalingen op tv zijn x'D Ruben en Tijl hebben alle seizoenen meegedaan ^-^
maar nu zijn de Lama's al een paar jaar gestopt D': Dat is toch nu op tv? Herhalingen van herhalingen van herhalingen~ |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 jul 2013 - 20:51 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Ashpaw. schreef:
maar nu zijn de Lama's al een paar jaar gestopt D': Glücklich (: En inderdaad ;-; In mijn klas hebben we voor de lol de nieuwe Lama's gemaakt x'D Ik werd tot Tijl benoemd >:3 -we hebben nog niets gedaan though x3 Jammer- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|