|
|
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:20 | |
| Anna, is voor de RC *points to Panther xD* |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:24 | |
| Ik ben weer terug~ Iemand me gemist? hahahah (: Ik heb zin om te posten >D |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:26 | |
| wb =D
_
Vandaag is echt een post dag voor mij o3o heb bij alle topics van Poisonkit gepost en ben ongeveer op de helf met de topics van Dawnpaw, lang leven spt en inspiratie x'D |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:27 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Well:
Ik heb sinds een tijdje geen beugel meer, en tot daarvoor wist ik niet dat ik een draadje onder zou krijgen. Nu, ik dacht dat ik er eindelijk vanaf was, maar nee hoor blijkt dat je elke dag met zo'n kut draadje je tanden moet gaan flossen [Die heel vaak kapot gaat]. Daarbij vind ik het idee dat er voor altijd iets in je mond zit ook niet erg prettig. En daarnet deelde mijn moeder even doodleuk onder de taart mee dat ik er boven ook een krijg. Fuck fuck fuck, nog meer van dat kutwerk. Die draad is overigens niet het ergste, maar de lijmbolletjes die ze op je tanden plakken wél want dat voelt heel vervelend. Well toen ging ik dus half huilend naarboven, komt ze me achterna. Vraagt ze meteen of ik even de was wil uitzoeken als ik dan toch de trap op ga, en dat ik echt kinderachtig ben als ik hierom moet huilen.
'_' Wat is er precies zo erg aan die stangetjes? Ik heb ze nu al ruim 6 jaar, ofzo. Goed, ik heb die een boven weten af te breken en moet daarvoor een nieuwe laten zetten x'D maar voor de rest heb ik er nooit problemen mee gehad :/ En dat flossen in bullshit, heb ik sws nog nooit gedaan. En ik heb nog nooit problemen gehad, op twee beginnende gaatjes na en het feit dat mn verstandskiezen schuin liggen x'D |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:32 | |
| Mijn tandarts zegt altijd dat je het toch niet kunt voorkomen om tandsteen te krijgen door dat draadje, maar je moet het gewoon hebben want anders is de kans groot dat je tanden weer terug schuiven naar voor de beugel. Dus ik hou mijn stangetjes fijn in xD Na een tijd wen je er toch aan. |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:35 | |
| Het enige nadeel is dat mij werd verteld dat ze op mn achttiende eruit mochten. Maar mijn tandarts zei heel vrolijk dat ik ze voor altijd in moest ><
Daar was ik minder blij mee x'd |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:39 | |
| Wil posten, maar heb overal al gepost
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:40 | |
| *Trekt haren uit dr kop*
Ik wil met één account actief worden en niet met zesduizend accounts like nu :C
Waarom kan ik dat niet D: |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:41 | |
| I know the feeling Q. Maar momenteel ben ik alleen echt actief met Bullet en Panther ook wel aardig. Dan Sparking en Icicle en de rest niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:41 | |
| anders maak je een acc die eigenlijk al je karakters in een is? c: |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:47 | |
| Elena, topic Coyote x Sparking xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:50 | |
| hehe is goed >D maak jij?
Edit; wacht o.O hoe weet je mijn echte naam? x'D
Laatst aangepast door *Dawnpaw op zo 14 jul 2013 - 14:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:50 | |
| Ok, het is niet zo heel erg maar ik heb snel zoiets van dat ik me er niet goed bij voel als er voor altijd iets zit. But right |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:51 | |
| omg, ik laat Sparking ook op katers vallen >D Hij wordt biseksueel ;D |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:53 | |
| @Sparking; Mede bi katje :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:53 | |
| Awesome >D
Coyotepaw weet het alleen niet van zichzelf x'D
@Kestrelwing; Ik ken dat gevoel. (Niet van de beugel) Sterkte<3 |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:55 | |
| Hij wordt denk ik 11 moons xD
Q; Idd ;D Sparking wel, hij laat zich dan ook niet kennen. Hij wilt het niet en dat is dus zijn gevoelige snaar ;D |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:58 | |
| @Sparking; Dat is het probleem bij Lostpath ook. Zeker omdat hij feelings had voor een andere kater, maar die is verdwenen .w. Dus nu is 'ie helemaal niet meer zeker van zichzelf en wordt alleen maar depressiever xD |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 14:59 | |
| @Q ik leef echt met Lost mee, Sparking komt hem wel opvrolijken (of irriteren xd) |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 jul 2013 - 15:07 | |
| - *Dawnpaw schreef:
- Awesome >D
Coyotepaw weet het alleen niet van zichzelf x'D
@Kestrelwing; Ik ken dat gevoel. (Niet van de beugel) Sterkte<3 Dankje :3 Zo, om weer wat vrolijker te worden ga ik aan Kestrelwings nieuwe setje beginnen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|