Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Bulletproof
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
320
Actief

CAT'S PROFILE
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:20

Anna, is voor de RC *points to Panther xD*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:24

Ik ben weer terug~
Iemand me gemist? hahahah (:
Ik heb zin om te posten >D
*Dawnpaw
Member
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:26

wb =D

_

Vandaag is echt een post dag voor mij o3o heb bij alle topics van Poisonkit gepost en ben ongeveer op de helf met de topics van Dawnpaw, lang leven spt en inspiratie x'D
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:27

Kestrelwing schreef:
Well:

Ik heb sinds een tijdje geen beugel meer, en tot daarvoor wist ik niet dat ik een draadje onder zou krijgen. Nu, ik dacht dat ik er eindelijk vanaf was, maar nee hoor blijkt dat je elke dag met zo'n kut draadje je tanden moet gaan flossen [Die heel vaak kapot gaat]. Daarbij vind ik het idee dat er voor altijd iets in je mond zit ook niet erg prettig. En daarnet deelde mijn moeder even doodleuk onder de taart mee dat ik er boven ook een krijg. Fuck fuck fuck, nog meer van dat kutwerk. Die draad is overigens niet het ergste, maar de lijmbolletjes die ze op je tanden plakken wél want dat voelt heel vervelend. Well toen ging ik dus half huilend naarboven, komt ze me achterna. Vraagt ze meteen of ik even de was wil uitzoeken als ik dan toch de trap op ga, en dat ik echt kinderachtig ben als ik hierom moet huilen.

'_'

Wat is er precies zo erg aan die stangetjes?
Ik heb ze nu al ruim 6 jaar, ofzo. Goed, ik heb die een boven weten af te breken en moet daarvoor een nieuwe laten zetten x'D maar voor de rest heb ik er nooit problemen mee gehad :/

En dat flossen in bullshit, heb ik sws nog nooit gedaan. En ik heb nog nooit problemen gehad, op twee beginnende gaatjes na en het feit dat mn verstandskiezen schuin liggen x'D
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:32

Mijn tandarts zegt altijd dat je het toch niet kunt voorkomen om tandsteen te krijgen door dat draadje, maar je moet het gewoon hebben want anders is de kans groot dat je tanden weer terug schuiven naar voor de beugel. Dus ik hou mijn stangetjes fijn in xD Na een tijd wen je er toch aan.
Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:35

Het enige nadeel is dat mij werd verteld dat ze op mn achttiende eruit mochten. Maar mijn tandarts zei heel vrolijk dat ik ze voor altijd in moest ><

Daar was ik minder blij mee x'd
Bulletproof
Member
320
Actief

CAT'S PROFILE
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:39

Wil posten, maar heb overal al gepost
Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:40

*Trekt haren uit dr kop*

Ik wil met één account actief worden en niet met zesduizend accounts like nu :C

Waarom kan ik dat niet D:
Bulletproof
Member
320
Actief

CAT'S PROFILE
Bulletproof
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:41

I know the feeling Q.
Maar momenteel ben ik alleen echt actief met Bullet en Panther ook wel aardig. Dan Sparking en Icicle en de rest niet xD
*Dawnpaw
Member
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:41

anders maak je een acc die eigenlijk al je karakters in een is? c:
Sparkingpaw
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:47

Elena, topic Coyote x Sparking xD
*Dawnpaw
Member
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:50

hehe is goed >D
maak jij?

Edit; wacht o.O hoe weet je mijn echte naam? x'D

Laatst aangepast door *Dawnpaw op zo 14 jul 2013 - 14:50; in totaal 1 keer bewerkt
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:50

Ok, het is niet zo heel erg maar ik heb snel zoiets van dat ik me er niet goed bij voel als er voor altijd iets zit. But right
Sparkingpaw
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:51

omg, ik laat Sparking ook op katers vallen >D
Hij wordt biseksueel ;D
Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:53

@Sparking; Mede bi katje :'D
*Dawnpaw
Member
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:53

Awesome >D

Coyotepaw weet het alleen niet van zichzelf x'D

@Kestrelwing; Ik ken dat gevoel. (Niet van de beugel) Sterkte<3
Sparkingpaw
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:55

Hij wordt denk ik 11 moons xD

Q; Idd ;D
Sparking wel, hij laat zich dan ook niet kennen. Hij wilt het niet en dat is dus zijn gevoelige snaar ;D
Lostpath
StarClan
Quinty
1297
Actief

CAT'S PROFILE
Lostpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:58

@Sparking; Dat is het probleem bij Lostpath ook. Zeker omdat hij feelings had voor een andere kater, maar die is verdwenen .w. Dus nu is 'ie helemaal niet meer zeker van zichzelf en wordt alleen maar depressiever xD
Sparkingpaw
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 14:59

@Q ik leef echt met Lost mee, Sparking komt hem wel opvrolijken (of irriteren xd)
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 15:07

*Dawnpaw schreef:
Awesome >D

Coyotepaw weet het alleen niet van zichzelf x'D

@Kestrelwing; Ik ken dat gevoel. (Niet van de beugel) Sterkte<3
Dankje :3
Zo, om weer wat vrolijker te worden ga ik aan Kestrelwings nieuwe setje beginnen
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: