[SPT][Timesong] A have a big favour for you..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [SPT][Timesong] A have a big favour for you..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrewstar
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:22

Wat nerveus ijsbeerde ze voor de Warrior's Den, ze was er zeker van dat Wolftail zich niet meer in het kamp bevond, omdat ze een of andere kat de leiding had gegeven over een patrouille en Wolftail was daarbij meegegaan, dus nu kon ze zonder plotselinge woede-uitbarstingen een redelijk gesprek voeren met Timesong. De zwart witte poes stak haar kop door de Den en zocht in het donker af naar de tabby. "Timesong? Ben je daar? Zo ja, kan je dan even komen?" Zei ze met een wat zachte stem om niet meteen elke kat wakker te schudden. Vervolgens stapte ze weer achteruit en wachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:29

De muis die voor hem zat was goed gevoed en tonnetje rond. Hij vroeg zich af hoe dat diertje nog in zijn holletje kon klimmen, maar het maakte hem niet al te veel uit. Hij spande zijn poten om een grote sprong te maken. Zijn nagels stonden al in de aarde begraven en zijn staart sloeg zachtjes om zich heen. Net toen Timesong de sprong wilde wagen, zorgde een stem ervoor dat zijn concentratie werd verbroken. "Timesong? Ben je daar? Zo ja, kan je dan even komen?"
De bruine tabby kater murmelde wat en draaide zich om, terwijl hij uit zijn slaap probeerde te komen. Hij rekte zich uit en geeuwde uitgebreid. Timesong stond op en schudde zijn vacht uit. Hij keek nog slaapdronken om zich heen en merkte dat Shrewle-, nee Shrewstar, al naar buiten was gelopen. De kater schudde zijn kop om de laatste restjes slaap eruit te schudden en liep achter de zwart/witte poes aan. "Wat is er, Shrewstar?" Hij moest eventjes wennen aan de klank van haar nieuwe naam, maar het klopte wel. Hij geeuwde nog een keertje en keek Shrewstar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 12:26

"Wat is er, Shrewstar?" Ze schrok een beetje wakker van haar doelloos in de rondte staren en keek de tabby voor haar aan. Helaas, hij moest haar bij die verdomd beleefde naam noemen. Een paar dagen geleden was het nog gewoon 'Shrew' geweest. Ze knikte naar de kater, maar ging niet verder op haar probleem in. Nu het belangrijkere. "Uhm, nou.." Begon ze wat te mompelen en keek naar de lucht, kom op, de juiste woorden, wat waren ze? "Ik en Wolftail, we.." Ze richtte haar blik weer op Timesong en versmalde haar blik wat. "We zijn uit elkaar, maar ik bedoel niet dat ik je nu.." Het begon steeds ongemakkelijker voor haar te woorden en vast en zeker ook voor hem. "Wat ik je wilde vragen, was, of jij de vader van de kittens wilde spelen? Ik bedoel, kittens moeten een gelukkig paar als ouders hebben en Wolftail en ik kunnen onmogelijk doen alsof we nog verliefd zijn. De kittens weten niet eens wie hij is, wie hun vader is, zo weinig is hij op bezoek geweest. Ik weet niet of je het wilt, maar.." Ze viel weer stil en keek de tabby afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimema 15 jul 2013 - 20:12

Timesong schudde zijn kop om de slaap uit zijn gedachten te krijgen. Het was nogal onbeleefd om te gaan zitten gapen in het bijzijn van zijn leader, ondanks dat ze ook zijn vriendin was. Het begon allemaal nogal verwarrend te worden nu. "Ik en Wolftail, we.." Het ging over Wolftail, wat was er gebeurd? Timesong's oren gingen nieuwsgierig overeind staan. "We zijn uit elkaar, maar ik bedoel niet dat ik je nu.." Zijn gouden ogen keken haar geduldig aan en een glimlach verscheen op zijn gezicht, maar hij sloeg die al snel van zijn gezicht af. "Het spijt me voor je Shrew," hij nam het risico door haar met d'r bijnaam aan te spreken. "Ik hoop dat je de juiste beslissing hebt genomen," vervolgde hij maar. Hij negeerde het stuk over hem, hij had toch niet verwacht dat ze nu direct in zijn poten zou springen. Nee, hij zou geduldig zijn, misschien kwam het nog, misschien helemaal niet. Wie zou het weten?
"Wat ik je wilde vragen, was, of jij de vader van de kittens wilde spelen? Ik bedoel, kittens moeten een gelukkig paar als ouders hebben en Wolftail en ik kunnen onmogelijk doen alsof we nog verliefd zijn. De kittens weten niet eens wie hij is, wie hun vader is, zo weinig is hij op bezoek geweest. Ik weet niet of je het wilt, maar.." Timesong keek Shrewstar verbaast aan. Hij, een vader? Vele dingen had hij verwacht, maar dit was wel heel erg ... onverwacht zeg. Hij slikte eventjes, haalde diep adem en keek de zwart/witte poes aan. "Ik ... Ik zou graag de vader van je kittens willen spelen." Hij glimlachte eventjes, maar die vervaagde weer toen hij ergens aan dacht. "Maar wat dan met je eerste nestje? Zij weten dat ik niet de echte vader van je kittens ben, zullen ze het niet doorvertellen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 0:06

Ze schrok even van de glimlach die op zijn gelaat verscheen, maar toen ze een paar keer had geknipperd was deze al weg. Verbeelding misschien? "Het spijt me voor je Shrew," Veel beter dan dat stomme ge-Shrewstar. "Ik hoop dat je de juiste beslissing hebt genomen," Het duurde wel aardig lang voordat de kater antwoord gaf op haar vraag en nu begon ze ook echt te twijfelen erover. Wat als hij nee zei? Moest ze dan zonder vader verder of het proberen met Wolftail? Ze schudde haar kop om de twijfels weg te houden en keek Timesong wat smekend aan. "Ik ... Ik zou graag de vader van je kittens willen spelen." De glimlach stelde haar wat gerust, maar bracht haar zorgen weer op toen deze weer verdween. "Maar wat dan met je eerste nestje? Zij weten dat ik niet de echte vader van je kittens ben, zullen ze het niet doorvertellen?" Ze knikte kort en wist gelijk een antwoord te geven. "Aangezien ze niet eens zoveel contact met me hebben, zullen ze het waarschijnlijk niet eens erg vinden dat mijn nestje een zogenaamde nieuwe vader heeft. En zodra ze er iets op te zeggen hebben zal ik het ze wel vragen. Maar ik zou je er geen zorgen over maken, het kan ze helemaal niets schelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:47

"Aangezien ze niet eens zoveel contact met me hebben, zullen ze het waarschijnlijk niet eens erg vinden dat mijn nestje een zogenaamde nieuwe vader heeft. En zodra ze er iets op te zeggen hebben zal ik het ze wel vragen. Maar ik zou je er geen zorgen over maken, het kan ze helemaal niets schelen." De woorden van Shrewstar stelde hem toch wel iets gerust. Hij moest er maar gewoon het beste van maken, want meer kon 'ie nou eenmaal niet. Timesong dacht er eventjes over na en knikte daarna. "Ik doe 't, voor jou en voor je kittens," miauwde hij daarna, wat zelfzekerder. Hij had nog nooit kittens gehad en van zijn vader had hij nou niet echt het meest geweldige voorbeeld gehad, dus hij moest maar vertrouwen op zijn natuurlijke vaderinstinct, ofzo. Hij keek haar glimlachtend aan. Het kwam allemaal wel goed, vast wel ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SPT][Timesong] A have a big favour for you.. DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitimema 22 jul 2013 - 16:15

Hij knikte. Het was een 'ja'. Haar hart maakte een sprongetje van opluchting en de poes nam een hap lucht. "Ik doe 't, voor jou en voor je kittens," Ze glimlachte wat nerveus naar Timesong. "Echt bedankt, je weet niet hoeveel dit voor me betekent." Snorde ze en stond op en drukte haar snuit tegen zijn kaak. Er waren dus nog wel katten op deze verdomde aarde die nog wel goed dachten over haar. De andere kater had haar hele wereld in duisternis gedompeld, maar Timesong was iemand geweest die haar een puntje licht had laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [SPT][Timesong] A have a big favour for you..   [SPT][Timesong] A have a big favour for you.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT][Timesong] A have a big favour for you..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: