GZ ~ A lonely tree

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

GZ ~ A lonely tree

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Treeleaf
Member
GZ ~ A lonely tree DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 21:24

Hey Gast,
Ik zoek nog een paar katten voor het verhaallijntje die ik wil gaan doen. 2e poging XD
Ik begin maar even met het verhaallijntje (hij is in grote lijnen verteld, er is nog plaats voor ideeën).

Op een dag, als Treeleaf langs de BloodClan grens patrouilleerd, komt hij een BloodClan poes tegen (Rouge). Ze worden verliefd en als Treeleaf weer in het Camp is kan hij niet ophouden met aan haar te denken. Zijn vrienden merken dat hij afwezig is, en vragen steeds waarom. Treeleaf wil niets loslaten over zijn verboden liefde. Maar hij heeft ook nog een broer, en die krijgt hem zo ver dat Treeleaf het hele verhaal verteld. De broer wordt boos en gaat afstandelijk doen. Ondertussen gaat Treeleaf steeds vaker bij zijn liefde op bezoek. Eens sluipt de broer achter Treeleaf aan en staat oog in oog met zijn liefde. Hij wordt ook verliefd op haar en er ontstaat een grote ruzie. Omdat ze allebei stiekem naar de BloodClan poes gaan, komen ze te weten dat ze kittens krijgt. Het is alleen onduidelijk van welke van de twee broers. Als ze geboren zijn blijkt het van Treeleaf te zijn. Ze groeien op bij hun moeder, maar hoe vaak Treeleaf ook zijn liefde op blijft zoeken, ze verschijnt niet meer, evenmin als zijn kinderen. De kittens worden leerling. De leerlingen worden Warrior, en al die tijd heeft Treeleaf zijn liefde niet gezien. Na een tijdje komt hij tot de ontdekking dat ze is vermoord door Treeleafs broer. Hij wordt zo boos en verdrietig dat hij besluit naar de BloodClan te gaan.

Dus ik zoek:
Broer
 Vrienden
 Ideeën
(andere katten, toevoegingen, enz.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Undertaker
Member
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 11:18

Ik wil wel.de broer zijn?
Ik ga later een uitgebrijde aanmelding maken.
Thornclaw
Member
onbekend
40
Actief

CAT'S PROFILE
Thornclaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 16:26

Thornclaw als vriendin?
Ik heb ook een ideetje voor Thornclaw
Dat ze niet blijft doorvragen maar juist een beetje beschermend doet(1.Misschien omdat ze vroeger, toen ze kittens waren al vrienden waren of omdat ze 2. stiekem een beetje op Treeleaf verliefd is?Kies maar welke van deze ideeën het beste in de verhaallijn past.)
Skull
Member
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 17:05

Ideeën
Ik heb wel een idee met Skullie.
Ik wil ze echt een pester laten worden. Dus dacht ik dat Treeleaf gepest kon worden door Skullfur. Mwahaha! Misschien dat ze daarna gaan vechten ofzow... Maar uiteindelijk (mag jij kiezen) word Skullie wat rustiger en miss worden ze dan vrienden (of meer).
T'is maar een idéé. :]
Fallingkit
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fallingkit
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 17:11

Ik heb ook Loststream als vriendin ^^
Misschien dat Loststream alles een beetje spioneert bij alles..
Maar dat mag jij bepalen ^^
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 17:37

@Undertaker; ik zet je op mijn mentale lijstje, maar is Undertaker een WindClanner?
@Thornclaw; yay, Tree heeft een vriendin ^^ (ik vind de 2e optie het leukst =D )
@Skullfur; oeh, I like the idea
@Fallingkit; en toen had Tree nog een vriendin =D
Treeleaf
Member
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 18:38

Zijn ver verder nog mensen die zich aan willen melden?
(Dp, I know)
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimedi 30 jul 2013 - 20:19

Please mensen, Treeleaf heeft echt nog een broer nodig!
Merida
Member
Amy
43
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Merida
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimewo 31 jul 2013 - 15:34

Moet de Bloodclan poes echt doodgegaan zijn? anders kun je ook doen dat ze gewond was en hem niet meer kon opzoeken ofzo :3
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 17:32

Laura en ik hebben afgesproken dat Rouge doodgaat =3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: GZ ~ A lonely tree   GZ ~ A lonely tree Icon_minitime

GZ ~ A lonely tree
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: