We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Soof: Haha, sorry dat ze zo inactief was en dat ik nog niet echt met d'r gepost heb :') Ik had geen zin xD --Maar nu wel--
En wel zin om te posten met Lion *weigert je aan te kijken*
Nou.. Nou.. Dat is anders xD Ik moet nog inkomen met Cinnamonkit haha, je weet dat ik slecht ben in vrouwelijke karakters :') Dus dit is een uitdaging voor mij~ Vraag me maar niet waarom ik slecht ben in vrouwelijke karakters, Ik heb geen idee waarom niet.. Ik hoor er toch juist goed in te zijn omdat ik zelf ook een vrouw ben? xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Nou.. Je kunt het altijd proberen, hm? Wc mag dan nu wat inactief zijn qua ceremonie's en alle taken van de deputy/leader omdat ze nog gewisseld moeten worden, maar dat gaan ik en floriske vast oplossen~ En trouwens, zou ik het nogmaals proberen om familie voor Lionroar te zoeken? I mean, ik heb de vader nog nodig die hem vaak zal aanvallen etc. maar de twee hebben een lastige relatie, dus dat valt moeilijk uit te leggen en ik ben bang dat die vader inactief raakt :/ En dat moet ik niet hebben xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
@Marieke;; Jups (: Ik heb echt zin om er nog meer te maken, want met inkt is het echt awesome >:3 -helaas is het bijna onmogelijk ze voor mensen hier te maken, want ik heb geen scanner D:- Of ik moet ze bij de volgende meeting allemaal meenemen x'D
Iemand een idee wat ik kan gaan tekenen? (: 't liefst een dier met wat natuur -als in foto x'D- Ik moet toch nog iets voor m'n opa&oma maken en ik kan even geen goede plaatjes vinden x'3
Ik heb ook getekend maar die tekening moet nog worden afgewerkt tot in detail + ik hou hem toch geheim voor de teken wedstrijd van owlkit ^-^ ik ben beter in het tekenen op papier dan op de computer, omdat ik al op papier teken voor ongeveer 10 jaar (ja ik was begonnen met tekenen toen ik 3 was en deed het elke dag)