|
|
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 21:50 | |
| - Peachpaw schreef:
- Acornpaw* schreef:
- Peachpaw schreef:
- Wie kan me helpen met een rode kattin vinden? Voor Peachpaws nieuwe app setje ;o
Ik, ik! Mag ik ze doorsturen in Pm, want als ik zoek dan zoek ik er veel x'D Is goed hoor! Ik zoek echt zuivere plaatjes :] Ik heb echt véél te veel katten plaatjes op DA bij mijn favo's staan (of als 'bladwijzer') dus ben al wel even bezig^^" Ik heb er al wel een paar goeie c: |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 21:50 | |
| Ik en Waz krijgen deze vakantie een sixpack. konijntjes |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 21:57 | |
| I'm stuffed ;w;
En ik doe een poging een afspraak te regelen met Walter, maar hij's het "Ik regel dingen op het laatste moment en jij mag alles kiezen" kind of boyfriend xD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 21:58 | |
|
Het was donker, er waren sterren, maar die leken geen licht te geven aan de blauwgrijzige poes die langzaam door het donkere gebied struinde. Ze was helemaal alleen, er was niemand met wie ze haar verdriet kon delen. Ze miste het leven en nu zou ze ook nooit meer kunnen zien wat er gebeurde op aarde, alleen wat er gebeurde met de LightClan in haar toekomstdromen. Die dromen waren niet meer zoals ze ooit waren nu Whisperstar dood was, ze gaven de poes iet meer het gevoel dat ze ooit gaven, het gevoel van hoop. Ze sloot haar ogen en ging zitten, de omgeving om haar heen leek nog donkerder te worden dan dat het al was. "Oh StarClan..." mompelde ze, al wist ze dat, nu ze dood was, de StarClankatten haar nooit meer zouden kunnen horen, als ze dat ooit al gedaan hadden. Voor zich zeg ze haar leven voor de zoveelste keer voorbijflitsen. De ontmoeting met Earthwalker, de droom waarin Whiperstar stierf, het moment dat ze het ThunderClan gebied verliet om haar eigen Clan te starten, het moment dat ze niet weg rende voor het monster op het Thunderpath... Alles, alles flitste voorbij alsof het niets was... Ze wist niet eens of haar lichaam gevonden was na haar dood. Ze hoopte dat als het was gevonden, het gevonden was door een ThunderClankat. Haar blauwgrijzige vacht, waar enkele donkerdere vlekken opzaten, was dof, net zoals haar mintgroene ogen. Nooit was ze vrolijk geweest na haar dood. Ze had gehoopt om in StarClan te komen, maar nu. Nu was ze gewoon ergens waar niemand was, ergens tussen StarClan en Dark Forest... Ze opende haar ogen weer, maar zag niks dan duisternis om haar heen. Ze schrok er telkens van als ze haar ogen opende, ook al wist ze dat ze nooit meer iets anders zou zien dan deze vreemde duisternis. Ze was ooit een loyale ThunderClankat geweest, maar haar fantasie had haar wereld overgenomen en haar leven vergald...
En haar naam... Haar naam was Whispersong
----- Ik wilde gewoon even posten met Whispersong na haar dood, omdat ik nergens anders een plekje wist <3 |
|
|
|
| |
Amy 69
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 21:58 | |
| ik ben blij met mijn nieuwe acc |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:02 | |
| |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:02 | |
| TimberTimberTimberTimber :'D Hij is nu mijn sacherijnige vacht-bol-dinges >:3 |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:03 | |
| Ergens een TC poesje, liefst apprentice, dat een topic'je wilt met Acorn? c: |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:05 | |
| stomme ouders dat ze eens eindelijk stoppen met hun gezaag ik word hier gek laat mij gewoon eens eindelijk met rust |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:05 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Ergens een TC poesje, liefst apprentice, dat een topic'je wilt met Acorn? c:
Minnowpaw? (: Ik wil wel weer es een topicje met haar xD |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:08 | |
| - Timesong schreef:
- Acornpaw* schreef:
Minnowpaw? (: Ik wil wel weer es een topicje met haar xD Ofc! Is SPT goed? c: Ik typ nooit overdreven SPT, en het heeft niet veel nut, maar gewoon het gevoel dat het SPT is ;'D Wie maakt? c: |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:08 | |
| - Acornpaw* schreef:
- Timesong schreef:
- Acornpaw* schreef:
Minnowpaw? (: Ik wil wel weer es een topicje met haar xD Ofc! Is SPT goed? c: Ik typ nooit overdreven SPT, en het heeft niet veel nut, maar gewoon het gevoel dat het SPT is ;'D Wie maakt? c: U? Ik ben met een sig bezig voor Losty x'D |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:09 | |
| - Timesong schreef:
- Acornpaw* schreef:
- Timesong schreef:
- Acornpaw* schreef:
Minnowpaw? (: Ik wil wel weer es een topicje met haar xD Ofc! Is SPT goed? c: Ik typ nooit overdreven SPT, en het heeft niet veel nut, maar gewoon het gevoel dat het SPT is ;'D Wie maakt? c: U? Ik ben met een sig bezig voor Losty x'D Okay, komt eraan! c: |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:10 | |
| Morgen boeken terugbrengen oftewel zenuwachtig daar staan en toekijken hoe mijn boete wordt verhoogd d: Vorig jaar had ik de strengste vrouw qua nakijken en waren 3 boeken gewoon nog in goede staat ._. |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:11 | |
| @Soof, ik moet woensdag boeken inleveren D: Damnit heb daar echt geen zin in xD
Zijn er mensen die een topicje willen met deze jonge elder? |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:11 | |
| Ik heb zo'n buikpijn ik heb serieus nog nooit zo hard en zo veel gelachen op één dag x'D |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:14 | |
| en nu ben ik sad... Ik kan geen afscheid nemen van Whispersong...
en ik ben een overgevoelig persoontje die te lang blijft hangen in sommige dingen |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:16 | |
| Ik ga naar bed, slaapwel iedereen! |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 7 jul 2013 - 22:21 | |
| Omdat het moest van Babs x'D Een nieuwe sig voor Losty~ |