|
|
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:20 | |
| Welkom bij weer een nieuwe 'Seasons'. De eerste, van de lente 2013, ging niet helemaal zoals geplant. Niet iedereen leverde zijn werkjes in enzo, maar bij deze gaat dit wel gebeuren! Jullie krijgen ruim de tijd, en bij deze maak ik meteen de einddatum bekend, dan moeten de werkjes zowat allemaal zijn ingeleverd. De einddatum zal zijn; 1 september 2013. We beginnen natuurlijk met aanmelden, zoals gewoonlijk. Aan het einde van deze maand zal ik de lootjes uitdelen, en vanaf dan kan je je cadeaus al geven in het daarvoor gemaakte topic! Vul dit lijstje in en dan sta je aangemeld! Houd er rekening mee dat jij ook iets zult moeten maken voor diegene die je krijgt met de lootjes. - Code:
-
[b]Eigen naam:[/b] [b]Naam bekendste account:[/b] [b]Andere accounts: [/b](DIE ACTIEF ZIJN) [b]Wat zou je graag willen:[/b] Lijst met aangemelde mensen:- Babs (Strawberry) - Quinty (Timesong) - Viktor (James) - Daan (Bravesoul) - Hanna (Owlkit) - Soof (Shrewleap) - Linn (Lionroar) - Wazz (Fireheart) - Ceesje (Timefall) - Tanya (Darkblood) - Liese (Hiddendance) - Melissa (Batkit*) - Juul (Runelight) - Esmee (Kestrelwing) - Floriske (Crowpaw) - Alexandra (Sharpkit) - Anna (Smellpaw) - Aimée (Autumnleaf) - Kip (*Dawnpaw) - Nele (Camonilepelt) - Lein (Goldenshadow) - Stijn (Undertaker) - Sarah (Leafheart) - Bo (Jaypaw)
Laatst aangepast door Ivypool op vr 26 jul 2013 - 10:26; in totaal 12 keer bewerkt |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:26 | |
| En euh, zou je wat meer uitleg kunnen geven, aangezien ik de vorige niet gezien heb x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:54 | |
| Je krijgt een lootje, en voor diegene moet je iets maken, zoals een gedicht, tekening, setje, sheet/kader etc. |
|
| |
421 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:56 | |
| Eigen naam: Babs Naam bekendste account: Strawberry Andere accounts: Oh boy - Smokebreath - Wonderland - Snowypaw - Mockingpaw - Appleblossom - Ashlily - Timedance - Frostpaw - Emberstorm - Winterhare - Strawberry - Vixenkit - Shockwave - Ferretwhisker Wat zou je graag willen: Maakt me niet uit~ Kan alleen niet beloven dat ik setjes daadwerkelijk ga gebruiken. |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:57 | |
| Eigen naam: Quinty Naam bekendste account: Timesong Andere accounts: Timesong, Thistleclaw, Lostvoice~ Wat zou je graag willen: Maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik ben snel tevreden ^^' Be creative~ |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:58 | |
| Eigen naam: Viktor Naam bekendste account: James (?) Andere accounts: James, Softcream, Snowrose, Kestrelpaw, Drizzlekit, Glidingpaw, Vinepaw, Cinderflame, Fairywren, Oddeye, Lynxkit, Falconkit, Blithesoul, Whisperpaw, Blueeyes, Cougarpaw Wat zou je graag willen: Maakt echt niet uit (:
Laatst aangepast door James op di 23 jul 2013 - 22:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 22:59 | |
| Eigen naam: Daniëlle (Daan) Naam bekendste account: Frostlake Andere accounts: Ivypool, Peachpaw, Bravesoul, Leafstorm, Sparrowkit, Tigerpelt, Toxickit, Fawnpaw, Cowmilk, Silent, Rue & some more inactieve ( Zie hier een overzicht) Wat zou je graag willen: Maakt me niet uit, maak er gewoon wat leuks van!
Laatst aangepast door Ivypool op vr 26 jul 2013 - 10:24; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 23:02 | |
| dit lijkt me leuk!^^ Eigen naam:Hanna Naam bekendste account:euhm...Owlkit? Andere accounts: Gleampool Wolftear Sabbat Youna Nightspot (het kan zijn dat ik er een vergeet) Wat zou je graag willen:kies zelf maar, ik ben snel tevreden ;D
Laatst aangepast door Owlkit op ma 29 jul 2013 - 13:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 23:05 | |
| Eigen naam: Soof // Sofie Naam bekendste account: Shrewleap/star Andere accounts: Shrewleap/star, Timberpaw, Ashpaw, Scorchpath, Hawkscream [Starlingkit] Wat zou je graag willen: Maakt mij echt niet uit (: |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! zo 7 jul 2013 - 23:33 | |
| Eigen naam: Linn Naam bekendste account: Lionroar Andere accounts: Lionroar, Arcticlight, Dustkit, Cinnamonkit Wat zou je graag willen: Dat maakt mij niet zoveel uit, ben snel tevreden met iets (: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 1:26 | |
| Eigen naam: Waz Naam bekendste account: Fireheart Andere accounts: Tigerpaw, Secretsong, Lightningrush, Arrowkit, Nightstream Wat zou je graag willen: Maakt nie echt uit.
|
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 8:06 | |
| Eigen naam: Ceesje Naam bekendste account: Timefall Andere accounts: Foxstream, Strugglepaw, Milkykit & Warpaw (& Linesong) Wat zou je graag willen: Pff, maakt niet echt uit n.n Wees creatief! :3 |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 8:08 | |
| Eigen naam: Isabelle/Tanya Naam bekendste account: Darkblood Andere accounts: (DIE ACTIEF ZIJN) Noblepaw (wordt binnenkort heel actief!) Malfoy, Spitfire Wat zou je graag willen: verzin wat leuks c: |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 8:55 | |
| Eigen naam: Liese Naam bekendste account: Hiddendance denk ik... Andere accounts: Wat doe je mij toch aan^^' Hiddendance -- Acornpaw* -- Sunny -- Roseheart -- Shypaw -- Road -- Twilightmoon -- Autumnpaw, -- niet bepaald actief--" Wat zou je graag willen: Iets wat jij leuk vind om te maken c: Leef je dus maar uit! Maar euh, ik heb nog een kader nodig voor Hiddendance *Wijst naar het vraag-maar-aan-topic* |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 10:21 | |
| Eigen naam: Melissa Naam bekendste account: Batkit* Andere accounts: Firekit' Wat zou je graag willen: Alles is welkom |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 10:43 | |
| Eigen naam: Juul. Naam bekendste account: Runelight. Andere accounts: Poppywhisker, Otterpaw, Chikita, Romeo & BB (blackberry) Wat zou je graag willen: Ik vind alles prima ~ |
|
| |
Esmee 366 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 12:24 | |
| Eigen naam: Esmee Naam bekendste account: Kestrelwing Andere accounts: Flamepool, Kestrelwing, Splashingkit, Rhymekit, Errorpaw (EN nog een hoop) Wat zou je graag willen: Maakt niet uit. Tekening, setjes, sheets. Dunno :'D |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 12:45 | |
| Eigen naam: Floriske Naam bekendste account: Crowpaw,? Andere accounts: Petalcloud, Mr. Tips en Evergreen Wat zou je graag willen: Alles mag :3 |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 12:58 | |
| Eigen naam: Alexandra but call me lexx Naam bekendste account: eehm ik denk Lovelypaw, Sharpkit en Desertkit Andere accounts: Locustpaw, Luckypaw, Stormpaw, Tearpaw en Heathpaw Wat zou je graag willen: i don't know. |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! ma 8 jul 2013 - 21:04 | |
| Eigen naam: Anna / Duckface Naam bekendste account: Smellpaw Andere accounts: .Nettlekit, Lionkit, Raspberry Wat zou je graag willen: Voor mij maakt het niet uit
Laatst aangepast door Smellpaw op zo 14 jul 2013 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Seasons; Summer Sun! | |
| |
|
| |
|