335
| |
| Onderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop vr 5 jul 2013 - 17:47 | |
|
'Dus, Heronwing, hoe gaat het bij jou in de Clan?' Vroeg de witte kater haar, en de poes slikte een keer. 'Niet bijster goed, sinds -' Net voor ze dingen los zou laten, besefte de poes dat ze zo zou verraden dat het niet goed ging met haar clan en dat ze zwak waren, nu ze opgesplitst waren. Wat schuchter hield Heronwing haar mond, en keek hem af en toe even aan, om zijn reactie te peilen. 'Ik denk dat het ons weinig aan gaat hoe het gaat in de Clan van de ander, is het niet? Hoe gaat het met jou zelf, als ik vragen mag?'
|
|
76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop za 6 jul 2013 - 10:53 | |
| 'Niet bijster goed, sinds -' Toen de poes plots ophield irriteerde hem dat wat, maar dat liet hij niet blijken. Ach, zaken van een Clan, daar mocht hij zijn witte neusje niet in steken. 'Ik denk dat het ons weinig aan gaat hoe het gaat in de Clan van de ander, is het niet? Hoe gaat het met jou zelf, als ik vragen mag?' Hij haalde zijn schouders wat op nadat hij een keer geknikt had. "Wel goed, Leaffall heeft nog niet zo'n hele grote invloed gehad op me, er is nog genoeg prooi. En jij? Hoe gaat het met jou?"
|
|