|
|
» Quinty «3 « 169
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:37 | |
| First: 359 pagina's aan notifications verwijderen ;w; Daarna setje aanpassen xD |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:37 | |
| Twijfel ik niet over Q ^^ |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:38 | |
| *kijkt verdrietig naar Breezekit omdat ze niet is gekozen als nieuwe eigenaar maar bedenkt zich dan dat Breezekit de beste nieuwe eigenaar die er is heeft en haalt dan haar schouders op en denkt 'volgende keer als ik ene super account zie heb ik misschien meer geluk' en voelt zich weer beter* |
|
| |
Esmee 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:43 | |
| - Here you are:
Tell me a story-Event
"Zou je me een verhaaltje kunnen vertellen?" piept een klein stemmetje naast hem. Verbaasd kijkt de kater op. Kittens vragen hem nooit om een verhaal. "Aah toe, alsjeblieft!" zegt nu ook een ander kittentje. Er stromen steeds meer kittens rond de warrior, en de Queens knikken hem vriendelijk toe. Niet helemaal op zijn gemak gaat hij zitten. "Ehh... vooruit dan. Waarover moet ik vertellen?" vraagt hij dan aarzelend. Het is dadelijk een succes. Steeds meer kittens komen naar hem toe, en eentje vraagt zelfs of ze naast hem mag komen zitten. "Vertel over het begin van de Thunderclan!" oppert de eerste kitten, en de anderen knikken instemmend. De kater glimlacht en gaat nog eens goed zitten. "Juist. Waar zal ik beginnen?"
Het is een donkere koude nacht, en ook nog eens noodweer. De katten weten toch niet wat ze moeten doen, en dus komen er velen naar de Nursey. En met zijn allen wordt het allemaal best gezellig daar! De kittens mogen langer opblijven, en de ouderen vertellen verhalen aan de jongere katten. Dat wordt een nacht die ze nooit meer vergeten.
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:46 | |
| @Esmee;; Ik wel (:
Zo Shrew heeft eindelijk dat gevecht stopgezet, sorry voor mensjes die nog bezig waren, maar er moest nog een einde aan komen x'D |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Ghegege, Fox werkt weer eens niet mee hoor >D |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:47 | |
| @ Juul, I guess I am Blessedpaw :') En maakt niks uit btw ~ @ Cees, Mijn moeder wilt niet naar me luisteren, zal 't straks of morgen nog eens vragen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:48 | |
| |
|
| |
| |
| - Shrewleap schreef:
- @Esmee;;
Ik wel (:
Zo Shrew heeft eindelijk dat gevecht stopgezet, sorry voor mensjes die nog bezig waren, maar er moest nog een einde aan komen x'D ik ben in de war door die time-skip dat ze gaat vertrekken naar de moon-stone.... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| @Cees;; Fox wilt het ook echt niet beter maken tussen hen, eh? x'D
@Chi;; AMG, I wanna pet her D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:50 | |
| @ Soof, Nope :'D Waarom zou ze, ze heeft voor haast niemand respect xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:51 | |
| @Alex;; Hoezo?
@Cees;; She's going to hate her and torture her >:3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:54 | |
| @ Soof, Ghege, ik wens ze beide succes xD Want Fox gaat lekker blijven tegenwerken, dat gaat nog wat geven in die clan xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:55 | |
| @Soof, omdat eerst word het topic aangemaakt van het gevecht. Dan het topic voor Shrew haar voorbereidingen om te vertrekken naar de moonstone, zonder dat daar iets tussen inkomt van dat Shrew de leader word ofzo en hoe oud is Sharpkit dan? Wand in het topic waar Shrew zich klaar gaat maken staat ze op uit 'de den' komt dus is dat de nursery of warrior den? En hoe zit het dan met haar kittens als zij in de leaders den moet gaan slapen? enzo.... sorry als dit dom is |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:57 | |
| - Desertkit schreef:
- @Soof, omdat eerst word het topic aangemaakt van het gevecht. Dan het topic voor Shrew haar voorbereidingen om te vertrekken naar de moonstone, zonder dat daar iets tussen inkomt van dat Shrew de leader word ofzo en hoe oud is Sharpkit dan? Wand in het topic waar Shrew zich klaar gaat maken staat ze op uit 'de den' komt dus is dat de nursery of warrior den? En hoe zit het dan met haar kittens als zij in de leaders den moet gaan slapen? enzo....
sorry als dit dom is Nee dat is totally mijn fout x'D Ik was even vergeten dat Shrew een Queen is shame on me D:Laten we het er maar even op houden dat Shrew een andere Queen overzicht heeft gegeven op de kittens, omdat zij voor haar wonden even bij de Warriors moest slapen omdat kittens die nog 'ns kunnen open krabben x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 21:59 | |
| - Shrewleap schreef:
- Desertkit schreef:
- @Soof, omdat eerst word het topic aangemaakt van het gevecht. Dan het topic voor Shrew haar voorbereidingen om te vertrekken naar de moonstone, zonder dat daar iets tussen inkomt van dat Shrew de leader word ofzo en hoe oud is Sharpkit dan? Wand in het topic waar Shrew zich klaar gaat maken staat ze op uit 'de den' komt dus is dat de nursery of warrior den? En hoe zit het dan met haar kittens als zij in de leaders den moet gaan slapen? enzo....
sorry als dit dom is Nee dat is totally mijn fout x'D Ik was even vergeten dat Shrew een Queen is shame on me D: Laten we het er maar even op houden dat Shrew een andere Queen overzicht heeft gegeven op de kittens, omdat zij voor haar wonden even bij de Warriors moest slapen omdat kittens die nog 'ns kunnen open krabben x'D Dus een andere queen zorgt voor de kittens, maar Shrew komt als ze melk nodig hebben? En hoe gaat het dan zijn als Shrew leader is en de kittens moeten worden verzorgd en zij moet leader dingen doen? Wand een andere queen kan toch niet alles doen? Wand Sharpkit is heel gehecht aan zijn moeder |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 22:01 | |
| -sorry dat ik nu pas reageer, internet deed het niet, dus laptop moest ff opnieuw opgestart worden x3-
Ik zal ze ff uploaden Alex ;D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 22:02 | |
| - Desertkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Desertkit schreef:
sorry als dit dom is Nee dat is totally mijn fout x'D Ik was even vergeten dat Shrew een Queen is shame on me D: Laten we het er maar even op houden dat Shrew een andere Queen overzicht heeft gegeven op de kittens, omdat zij voor haar wonden even bij de Warriors moest slapen omdat kittens die nog 'ns kunnen open krabben x'D Dus een andere queen zorgt voor de kittens, maar Shrew komt als ze melk nodig hebben? En hoe gaat het dan zijn als Shrew leader is en de kittens moeten worden verzorgd en zij moet leader dingen doen? Wand een andere queen kan toch niet alles doen? Wand Sharpkit is heel gehecht aan zijn moeder Leader dingen zijn overleggen met haar Deputy en ceremonies geven. Verder kan ze wel in het kamp blijven voor de eerste paar Moons. Die Queen zorgt voor melk voor een paar nachten, dus dat kunnen de kittens wel aan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 jul 2013 - 22:03 | |
| - Shrewleap schreef:
- Desertkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Desertkit schreef:
sorry als dit dom is Nee dat is totally mijn fout x'D Ik was even vergeten dat Shrew een Queen is shame on me D: Laten we het er maar even op houden dat Shrew een andere Queen overzicht heeft gegeven op de kittens, omdat zij voor haar wonden even bij de Warriors moest slapen omdat kittens die nog 'ns kunnen open krabben x'D Dus een andere queen zorgt voor de kittens, maar Shrew komt als ze melk nodig hebben? En hoe gaat het dan zijn als Shrew leader is en de kittens moeten worden verzorgd en zij moet leader dingen doen? Wand een andere queen kan toch niet alles doen? Wand Sharpkit is heel gehecht aan zijn moeder Leader dingen zijn overleggen met haar Deputy en ceremonies geven. Verder kan ze wel in het kamp blijven voor de eerste paar Moons. Die Queen zorgt voor melk voor een paar nachten, dus dat kunnen de kittens wel aan. oke, nu snap ik het, bedankt voor het uitleggen ^-^ het word zo leuk als Sharpkit tijdens zijn apprentice tijd boos gaat zijn op zijn moeder omdat hij eigenlijk super gehecht (eigenlijk veel te) aan haar is tijdens zijn kitten tijd ^-^ trouwens je moet nog reageren op het topic Sharpkit x Shrewleap dan doen we even dat Sharpkit moe is en gaat slapen en dan is het topic afgerond ^-^@Cato, ik ben benieuwd ^-^
Laatst aangepast door Desertkit op vr 5 jul 2013 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|