Algemene Onzin Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Moriarty
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 DPKsfdL
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 9:58

Icy schreef:
Slaaplekker! ^^

Voila, Icy's nieuwe setje is klaar xD
Mooi setje ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 9:58

Hiddendance schreef:
Juul; We moeten nog een bro-sis topic doen, Romeo - Sunny c:
Nele; Goodmorning!
Others; Weet iemand een leuke naam voor een deputy van RiverClan die ik kan gebruiken voor m'n story die jullie binnenkort te lezen krijgen? Als je trouwens je kat wilt aanbieden om mee te spelen, Pm dan met naam + Clan + kort karakter c: Of als je wilt mag je ook altijd hier reageren :'D

Ook goedemorgen C= en mss Blowfly als naam ^.^
@Wolftear, leuk plaatje x'D
Romeo
Member
Juliet
18
Actief

CAT'S PROFILE
Romeo
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 9:59

@Nele: Clankat is goed ^^ Alleen moet het wel dicht bij je kittypet huizen anders is t haast onmogelijk voor Romeo om daar te komen. x'D

@Liese: Misschien kunnen we dan een topic met z'n 3en doen? :3 En Als je wilt mag je Silverpaw en Lionclaw wel gebruiken?

Lionclaw: Door alle shit in zijn leven en zijn gebroken heart Insane geworden en word nu dus erg snel boos en is dan ook gevaarlijk al heeft hij hier geen controle meer over.

Silverpaw: Vrolijk, speels en slim. Ze heeft een mooie zilveren tabby vacht en ijsblauwe ogen.
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:03

Romeo schreef:
@Nele: Clankat is goed ^^ Alleen moet het wel dicht bij je kittypet huizen anders is t haast onmogelijk voor Romeo om daar te komen. x'D

@Liese: Misschien kunnen we dan een topic met z'n 3en doen? :3 En Als je wilt mag je Silverpaw en Lionclaw wel gebruiken?

Lionclaw: Door alle shit in zijn leven en zijn gebroken heart Insane geworden en word nu dus erg snel boos en is dan ook gevaarlijk al heeft hij hier geen controle meer over.

Silverpaw: Vrolijk, speels en slim. Ze heeft een mooie zilveren tabby vacht en ijsblauwe ogen.

Oh oke (= waar wil jij her liefst het topic doen?
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:07

Romeo schreef:

Okay c: Maar dan moet Romeo haar wel meenemen, want zelf zou ze nooit alleen de tuin uit gaan c;

Lionclaw en 'Silverpaw zijn geaccepteerd! c:
En Nele, kiezen jullie maar waar c; Blowfly is een prachtige naam! Dat word de deputy :'D
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:15

Hiddendance schreef:
Sequoia; Heb je al gereageerd in het topic? c:
nee ^^"
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:20

Hiddendance schreef:
Romeo schreef:

Okay c: Maar dan moet Romeo haar wel meenemen, want zelf zou ze nooit alleen de tuin uit gaan c;

Lionclaw en 'Silverpaw zijn geaccepteerd! c:
En Nele, kiezen jullie maar waar c; Blowfly is een prachtige naam! Dat word de deputy :'D

Met wie willen jullie dan? Burnsoul (SC), Camomilepelt (WC), Plumefur (WC) mijn andere acc zijn of apprentice of kitten dus daarmee gaat het niet.
Runelight
Member
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:23

@Nele: Camomilepelt? :3 en ik denk dat het handig is in de Kittypet tuinen. Dat Camomile daar kattenkruid of zo kwam zoeken om Brindlepool of Cinnamonpaw of zo te helpen?
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:25

Runelight schreef:
@Nele: Camomilepelt? :3 en ik denk dat het handig is in de Kittypet tuinen. Dat Camomile daar kattenkruid of zo kwam zoeken om Brindlepool of Cinnamonpaw of zo te helpen?

ik hoopte al dat je haar zou kiezen ^^" bovendien kent ze het daar al wat. En is wel een goed idee van die kruiden zoeken xD Bij twoleg place dan? Wie maakt?
Runelight
Member
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:27

Wil jij maken? En haha, ik vind Camomilepelt gewoon heel awesome :$ <3
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:29

net op Dafont nieuwe fonts aan het zoeken, komt er ineens een reclame met geluid voorbij en schrik ik me dood o.o
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:30

Runelight schreef:

Oke begin er meeteen aan ^.^ en haha bedankt xD ik dacht eerst dat iedereen haar negeerde ^^"
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:34

Camomilepelt schreef:
Runelight schreef:

Oke begin er meeteen aan ^.^ en haha bedankt xD ik dacht eerst dat iedereen haar negeerde ^^"

Camomilepelt? Negeren? Ze is gewoon super c:
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 10:59

Ik ben moé.
Veel te laat gaan slapen, en toen ik de pc afsloot kon ik nog even achter m'n kat jagen want de living is net geschilderd, en we willen dus geen .. tja, regenboog kat x3
Maar goed, Soof, waar ben je? xD
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:01

Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:04

ik
haat
muggen
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:09

Sequoiafall schreef:
ik
haat
muggen
Ik
haat
ze
ook
...
;-;
Smallear
Member
Herbert c:
63
Actief

CAT'S PROFILE
Smallear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:11

Algemene Onzin Topic - Pagina 4 1013862_546079322113990_853062126_n
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:16

@Her, lol Razz 
-----
Ik snap die mensen hier op de boerderij soms niet...  Er staat duidelijk op mijn lijstje dat ik erwten moet gaan doppen en dan zeggen ze dat ik in de tuin moet gaan werken...
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:30

//Sigh.
Word ik wakker gemaakt, zegt mam dat we met z'n drieën True Blood zouden gaan kijken, zet mn pa een episode aan, zitten er Engelse ondertitels onder. Mam en ik hebben geen bezwaar, maar mn vader ligt weer es dwars en nu hebben ze geen zin meer.

Dan niet hè >> Dan ga ik wel verder gamen.

--

Nou ja, hoe ist met de mensen hier? :'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: