|
|
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 9:58 | |
| - Icy schreef:
- Slaaplekker! ^^
Voila, Icy's nieuwe setje is klaar xD Mooi setje ^_^ |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 9:58 | |
| - Hiddendance schreef:
- Juul; We moeten nog een bro-sis topic doen, Romeo - Sunny c:
Nele; Goodmorning! Others; Weet iemand een leuke naam voor een deputy van RiverClan die ik kan gebruiken voor m'n story die jullie binnenkort te lezen krijgen? Als je trouwens je kat wilt aanbieden om mee te spelen, Pm dan met naam + Clan + kort karakter c: Of als je wilt mag je ook altijd hier reageren :'D Ook goedemorgen C= en mss Blowfly als naam ^.^ @Wolftear, leuk plaatje x'D |
|
| |
Juliet 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 9:59 | |
| @Nele: Clankat is goed ^^ Alleen moet het wel dicht bij je kittypet huizen anders is t haast onmogelijk voor Romeo om daar te komen. x'D
@Liese: Misschien kunnen we dan een topic met z'n 3en doen? :3 En Als je wilt mag je Silverpaw en Lionclaw wel gebruiken?
Lionclaw: Door alle shit in zijn leven en zijn gebroken heart Insane geworden en word nu dus erg snel boos en is dan ook gevaarlijk al heeft hij hier geen controle meer over.
Silverpaw: Vrolijk, speels en slim. Ze heeft een mooie zilveren tabby vacht en ijsblauwe ogen. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:03 | |
| - Romeo schreef:
- @Nele: Clankat is goed ^^ Alleen moet het wel dicht bij je kittypet huizen anders is t haast onmogelijk voor Romeo om daar te komen. x'D
@Liese: Misschien kunnen we dan een topic met z'n 3en doen? :3 En Als je wilt mag je Silverpaw en Lionclaw wel gebruiken?
Lionclaw: Door alle shit in zijn leven en zijn gebroken heart Insane geworden en word nu dus erg snel boos en is dan ook gevaarlijk al heeft hij hier geen controle meer over.
Silverpaw: Vrolijk, speels en slim. Ze heeft een mooie zilveren tabby vacht en ijsblauwe ogen. Oh oke (= waar wil jij her liefst het topic doen? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:07 | |
| - Romeo schreef:
- @Nele: Clankat is goed ^^ Alleen moet het wel dicht bij je kittypet huizen anders is t haast onmogelijk voor Romeo om daar te komen. x'D
Silverpaw: Vrolijk, speels en slim. Ze heeft een mooie zilveren tabby vacht en ijsblauwe ogen. Okay c: Maar dan moet Romeo haar wel meenemen, want zelf zou ze nooit alleen de tuin uit gaan c; Lionclaw en 'Silverpaw zijn geaccepteerd! c: En Nele, kiezen jullie maar waar c; Blowfly is een prachtige naam! Dat word de deputy :'D |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:15 | |
| - Hiddendance schreef:
- Sequoia; Heb je al gereageerd in het topic? c:
nee ^^" |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:20 | |
| - Hiddendance schreef:
- Romeo schreef:
Silverpaw: Vrolijk, speels en slim. Ze heeft een mooie zilveren tabby vacht en ijsblauwe ogen. Okay c: Maar dan moet Romeo haar wel meenemen, want zelf zou ze nooit alleen de tuin uit gaan c;
Lionclaw en 'Silverpaw zijn geaccepteerd! c: En Nele, kiezen jullie maar waar c; Blowfly is een prachtige naam! Dat word de deputy :'D Met wie willen jullie dan? Burnsoul (SC), Camomilepelt (WC), Plumefur (WC) mijn andere acc zijn of apprentice of kitten dus daarmee gaat het niet. |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:23 | |
| @Nele: Camomilepelt? :3 en ik denk dat het handig is in de Kittypet tuinen. Dat Camomile daar kattenkruid of zo kwam zoeken om Brindlepool of Cinnamonpaw of zo te helpen? |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:25 | |
| - Runelight schreef:
- @Nele: Camomilepelt? :3 en ik denk dat het handig is in de Kittypet tuinen. Dat Camomile daar kattenkruid of zo kwam zoeken om Brindlepool of Cinnamonpaw of zo te helpen?
ik hoopte al dat je haar zou kiezen ^^" bovendien kent ze het daar al wat. En is wel een goed idee van die kruiden zoeken xD Bij twoleg place dan? Wie maakt? |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:27 | |
| Wil jij maken? En haha, ik vind Camomilepelt gewoon heel awesome :$ <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:29 | |
| net op Dafont nieuwe fonts aan het zoeken, komt er ineens een reclame met geluid voorbij en schrik ik me dood o.o |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:30 | |
| - Runelight schreef:
- Wil jij maken? En haha, ik vind Camomilepelt gewoon heel awesome :$ <3
Oke begin er meeteen aan ^.^ en haha bedankt xD ik dacht eerst dat iedereen haar negeerde ^^" |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:34 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Runelight schreef:
- Wil jij maken? En haha, ik vind Camomilepelt gewoon heel awesome :$ <3
Oke begin er meeteen aan ^.^ en haha bedankt xD ik dacht eerst dat iedereen haar negeerde ^^" Camomilepelt? Negeren? Ze is gewoon super c: |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 10:59 | |
| Ik ben moé. Veel te laat gaan slapen, en toen ik de pc afsloot kon ik nog even achter m'n kat jagen want de living is net geschilderd, en we willen dus geen .. tja, regenboog kat x3 Maar goed, Soof, waar ben je? xD |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 11:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 11:04 | |
| |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 11:09 | |
| - Sequoiafall schreef:
- ik
haat muggen Ik haat ze ook ... ;-; |
|
| |
Herbert c: 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { 121 } Moons old; that's a long time, kittie!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 11:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 11:16 | |
| @Her, lol ----- Ik snap die mensen hier op de boerderij soms niet... Er staat duidelijk op mijn lijstje dat ik erwten moet gaan doppen en dan zeggen ze dat ik in de tuin moet gaan werken... |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 3 jul 2013 - 11:30 | |
| //Sigh. Word ik wakker gemaakt, zegt mam dat we met z'n drieën True Blood zouden gaan kijken, zet mn pa een episode aan, zitten er Engelse ondertitels onder. Mam en ik hebben geen bezwaar, maar mn vader ligt weer es dwars en nu hebben ze geen zin meer.
Dan niet hè >> Dan ga ik wel verder gamen.
--
Nou ja, hoe ist met de mensen hier? :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|