We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Walk on the moon {Shopje} vr 26 jul 2013 - 15:10
Naam account + erop?;; Jup c: Uiterlijk?; Look tha ava (hij hoeft niet in kleur so) Houding?; Spelend met een mosballetje stokje vlinder ofs c: Extra?;; Kun je ook achter der een wolvenschaduw maken ;D?
IK HOOP DAT IE OPEN IS ;D
Spotlight
Member
Soepsas ^.^ 3339 Actief
CAT'S PROFILE Age: 18 moons already... Time flies i guess. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Walk on the moon {Shopje} zo 4 aug 2013 - 17:31
Onderwerp: Re: Walk on the moon {Shopje} za 10 aug 2013 - 18:40
@Spotlight, Dankjewel x'D
Sorry voor het lange wachten ^^"
Bravesoul:
Ik wou eens iets anders proberen dus heb ik een rollende kat proberen te tekenen, I hope you like it x'D
Batkit:
Dat links van haar is een vlinder waarmee ze speelt voor moest je het niet zien ^^"
Wolfkit:
Sorry maar een schadow kreeg ik er niet meer op :s Hoop dat je het niet erg vindt. En waarmee ze speelt zijn zo rietstengels voor moest je het niet zien wat het was ^^"
Onderwerp: Re: Walk on the moon {Shopje} za 10 aug 2013 - 18:49
Naam account + erop? James, mag Uiterlijk? langharig, zie ava (; Houding? spelend met iets, maakt niet uit wat (: Extra? Je tekeningen zijn prachtig <3