|
|
Minimum aantal regels weg? | Ja | | 62% | [ 24 ] | Nee | | 38% | [ 15 ] |
| Totaal aantal stemmen : 39 | | |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 17:34 | |
| Hoezo is dat zo zeker dan? Want als jij nog een topic met lange posts wil, dan komt die er toch? |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 17:41 | |
| Ik weet dat het niet zo zeker is, maar ik bedoelde dat er dan minder 5-regel topics komen. Waarschijnlijk zou dat wel meevallen ^^
Ik typte het alleen niet duidelijk in m'n vorige post. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 17:43 | |
| Ik ben hier wel voor. Je ziet zo ook wel dat de meesten zich er aan gaan houden en er geen misbruik van maken. Vaak als mensen een SPT topic hebben, posten ze door die 'vrijheid' toch nog steeds boven de vijf regels en vaak ook zelfs meer. Als ze deze vrijheid overal krijgen, lijkt het bij dat men het niet alleen leuker gaat vinden om te posten, maar ook zo af en toe echt de inspiratie heeft om een grote post te maken. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 20:57 | |
| Voor mij mag de minimum aantal regels weg, maar het SPT zou ik wel nog houden. Dan weten de leden wanneer iemand wel iets langere posts willen en wanneer korte postjes oké zijn. Hangt af van wat degene in het topic wil. Want ceremonie topics bijvoorbeeld, zijn al ietwat serieuzer en zouden dus langere posts moeten hebben vind ik dan bijvoorbeeld gewoon een dagelijkse kletstopic in het kamp, snap je? 'k Ervaar zelf als leider wel vaak dat ik het niet graag heb dat op een ceremonietopic waar ik zo lang over gedaan heb, er amper posts komen van klein formaat. Dan heb ik liever langere en betere posts. Ook doe ik altijd mijn best om bij hele belangrijke verhaallijn topics toch lange posts te maken, daarom sluit ik me wel aan bij dat als het wowgevoel van een post van 1000 woorden zou wegvallen, ik dat enorm spijtig zou vinden.
|
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 20:59 | |
| Ik denk dat je dan gewoon zelf kan aangeven wat je wil? Lang of kort? Onderaan je post, bovenaan of wat dan ook? Net als dat je aangeeft met wie je het topic doet of in speciale gevallen wat er gaat gebeuren. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 21:01 | |
| Ja, dan ga ik wel akkoord (: |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 21:14 | |
| You really had to discuss this while I'm gone? xD Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te lezen, maar m'n internet kan ieder moment weer wegvallen dus typ dit even snel.
Ik ben van mening dat we de SPT-regel dan wel moeten blijven houden. Waarom? Nou, toen de SPT-regel er niet was, merkte ik dat mensen snel hun inspiratie verloren omdat ze zich verplicht voelde lang te posten. Ik weet het, die verplichting is er helemaal niet, maar toch was het zo en ik wil niet dat dit weer gaat gebeuren. Dus waarom het risico nemen en het weghalen? Als mensen het zo fijn vinden zou ik zeggen, laat het lekker zo. Wel ben ik het met jullie eens over die 5-regels verplichting, die kan van mijn part gewoon weg. Die SPT wordt dan gewoon een aanduiding over hoe je het topic wilt. I.p.v. kort of lang neer te zetten onderaan je post. Dat komt dan eigenlijk op hetzelfde neer. Dit staat alleen officiëler (wat bovendien ook belangrijk is voor het grotere image jegens andere sites en nieuwe leden) en bied veel meer duidelijkheid.
Dus, om het even samen te vatten, ik vind het een goed idee om het limiet weg te halen, maar ik zou wel graag willen zien dat het SPT blijft, maar nu gewoon als aanduiding.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 21:22 | |
| K vind echter dat mensen het gewoon aan mogen geven waar ze willen. Dus bijvoorbeeld ook in de notes van hun post. Niet per cé in de titel. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 22:11 | |
| Wordt dat niet te onduidelijk dan?? |
|
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? di 2 jul 2013 - 23:00 | |
| K neem aan dat je iemands post leest voor je reageert xD |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? wo 3 jul 2013 - 16:29 | |
| Ik sta aan Firehearts kant... |
|
| |
| Onderwerp: Re: SPT or not? | |