|
| Hay, who are you? ~spt&Melody~ | |
| Alexandra but call me Alexx 12 Actief
| |
| Onderwerp: Hay, who are you? ~spt&Melody~ zo 30 jun 2013 - 17:53 | |
| Met zijn rossige poten stapte er een kleine kater langs een wit hek. Hier en daar zag hij ene paar katten binnen bij het raam zitten. Ooit was hij één van die katten tot zijn mensen hem hadden buitengezet. Sinds die dag was hij een reiziger geworden. Nou ja, reiziger. Hij trok van plaats naar plaats om nieuwe dingen te leren kennen en nieuwe vrienden te maken. Hij was niet van plan om op echt avontuur te gaan in het bos of zo. Hij zou het wel graag doen. Hij zou graag een paar van die Clankatten leren kennen waar hij van gehoord had. Maar nee, hij was niet zo dom om zijn leven op het spel te zetten gewoon om een paar katten te leren kennen. Rustig in gedachten liep de kater door. Maar toen uit het niets wekte een geur hem uit zijn gedachten. 'Een andere kat' Dacht de rogue en direct begon hij richting de geur te lopen.
~Melody~ |
| | | Sarah 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~ di 2 jul 2013 - 16:41 | |
| Melody zat zoals zo vaak op haar hek, kijkend naar de straat en de mensen die erop liepen. Opeens dook een voor haar onbekende kat op. De kater liep recht op haar af. "Hallo, wie ben jij?", vroeg ze toen hij bijna bij haar was.Ze sprong soepel van haar hekje af en lande zachtjes voor de kater. "Ik ben Melody". |
| | | Alexandra but call me Alexx 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~ di 2 jul 2013 - 16:58 | |
| Toen de andere kat zijn kant op keek wist hij direct dat de poes wist dat hij haar richting op liep. Maar dat kon hem niets schelen, hij hield ervan om nieuwe vrienden te maken. "Hallo, wie ben jij?" Hoorde hij de andere poes zeggen voor ze soepel van het hek afsprong. "Ik ben Melody". Hoorde hij haar vervolgen. "Hay, ik ben Marco Polo, maar je kan me gewoon Marco noemen." Antwoordde hij met een glimlach. |
| | | Sarah 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~ di 2 jul 2013 - 20:00 | |
| "Hay, ik ben Marco Polo, maar je kan me gewoon Marco noemen.", antwoordde de kater. "Hallo Marco", antwoordde ze. "Maar wat brengt jou hier? Weggelopen bij je mensen of een wandelingetje aan het doen?", ging ze verder. |
| | | Alexandra but call me Alexx 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~ di 2 jul 2013 - 20:25 | |
| Hij hoorde hoe de poes hem vroeg wat hij hier deed en hij besloot te antwoordde, het was toch niet raar dat zijn ex baasjes hem hadden weg gedaan? "Geen van beide." Begon de kater op een luchtige toon. "Een tijd geleden hebben ze mij op straat gezet dus nu trek ik van plaats tot plaats om nieuwe dingen te ontdekken en nieuwe katten te leren kennen." Vervolgde Marco Polo op een vriendelijke toon. |
| | | Sarah 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~ wo 3 jul 2013 - 12:24 | |
| | |
|
Dance like no one is watching. Sing like no one is listening. Love like you've never been hurt and live like it's heaven on Earth.
"Geen van beide", antwoordde Marco. Melody wou net vragen wat dan wel, maar ze kreeg geen kans om te antwoorden want Marco praatte alweer verder. "Een tijd geleden hebben ze mij op straat gezet dus nu trek ik van plaats tot plaats om nieuwe dingen te ontdekken en nieuwe katten te leren kennen.", vervolgde hij vriendelijk. "Wat vreselijk dat ze je uit hun huis gezet hebben! Als je wil kan ik je helpen nieuwe mensen te zoeken", antwoordde ze ontsteld. "Waarom hebben ze je eigenlijk buitengegooid? Was je stout?", vroeg ze, eerder nieuwsgierig nu.
|
|
| | | | Onderwerp: Re: Hay, who are you? ~spt&Melody~ | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |