Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lovelypaw
Member
Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~   Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 17:25

Rustig liep er een kleine apprentice langs de zijkanten van het camp. Ze hoopte niet gezien te worden en gewoon rustig te kunnen gaan eten. Ze wou niet weer worden gepest over haar onzekerheid en over hoe ze eruit zag. Met een bruin konijn dat in haar gevlekte bek slingerde liep ze zo onopvallend mogelijk naar een donkere plek in het camp. Eenmaal aangekomen op ene plek in de schaduw installeerde ze zich naar liggend en begon ze aan het konijn dat ze van de prooistapel had gepakt.

~Maplepaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
~Maplepaw
Member
Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ DPKsfdL
Annemeike
45

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
~Maplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~   Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 17:34

Maplepaw's spiedende ogen scanden het kamp rond. What to do... Haar oog viel op een calico gedaante die glipte naar een donker plekje, een bruin konijn in haar kaken bungelend. Ze likte haar lippen af, bij de gedachte even het spel "Lovely plagen" te spelen. Toen Lovelypaw haar niet zag, schoot ze naar haar toe en sloeg het konijn bij haar weg. “En wat denk jij te doen? Kijk hoe dik je bent! Je hebt vandaag nauwelijks iets gedaan en toch pak je het grootste stuk prooi. Kijk ons nou, de andere Apprentice's, waaronder ik natuurlijk, die helemaal ploeteren terwijl jij op je luie achterwerk zit” Ze keek serieus, maar vanbinnen genoot ze hier volop van.

EDIT: Ze zegt maar wat, en ik kom er net achter dat ik niet gekleurd ben terwijl ik wel geaccepteerd ben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~   Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 17:46

-Is het goed als ik doe dat Maplepaw haar al heeft gepest?

Ineens uit het niets zag de calico hoe het konijn waar ze bijna haar tanden in had gezet werd weg geslagen. “En wat denk jij te doen? Kijk hoe dik je bent! Je hebt vandaag nauwelijks iets gedaan en toch pak je het grootste stuk prooi. Kijk ons nou, de andere Apprentice's, waaronder ik natuurlijk, die helemaal ploeteren terwijl jij op je luie achterwerk zit” Hoorde ze een stem zeggen die al te bekend voorkwam. Met haar groene ogen keek de poes op en ja hoor, ze verwachte het al, daar stond Maplepaw. Ze zag de serieuze blik in haar ogen maar Lovelypaw wist wel dat Maplepaw hiervan genoot. "I-ik ga later wel ja-jagen." Zei ze met een haperende, verlegen stem voordat ze opstond en richting het bruine konijn liep dat haar ontbijt moest zijn. Bij het konijn stopte ze en zette ze snel haar tanden in het vlees zodat Maplepaw haar eten niet nog ene keer kon wegschuiven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~   Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh no, not again! ~spt&Maplepaw~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: