{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 15:01

Hummingbirds mag helaas niet. Één lettertje verschil, dat is niet fair tegenover de eigenaar van Hummingbird. Net als dat we ook geen Redeyes toestaan als er al een Redeye is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Batpaw
Member
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 DPKsfdL
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 15:13

Dan verander ik dat later wel Smile

[edit= Hummingbee <3]

Laatst aangepast door Batkit* op ma 1 jul 2013 - 18:44; in totaal 1 keer bewerkt
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 16:30

{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 1zbcqbl
Name; Ashpaw
Past Names; Ashkit
Future Name; Ashowl
Nickname; Ash | Ashey
Gender; Tom
Clan; Thunderclan
Age; 0 Moons
Parents; Honeyfeather & Ravenwing
Siblings; Tigerpaw, Flintpaw, Cherrypaw
Children; No
Former Partner; No
Current Partner; No-one.

Fur Color; Black
Pattern; A white spot in his chest
Fur Length; Short
Eyes; Bright orange
Built; Just fine
Extraordinary Things; x

Personality; Friendly | Respectfull | Funny
Friendly; Ashpaw is de vriendelijkheid himself. Hij zal altijd vriendelijk en beleeft zijn tegen andere katten, zelfs als hij ze niet mag. Pas als je iets heel ergs bij hem hebt gedaan, zal hij ook zo tegen jou gaan doen.

Respectfull; Ashpaw zal altijd respect tonen, tegen diegene die hem dat respect ook teruggeven. Toch is hij heel snel te beïnvloeden, waardoor hij iemand snel respecteert terwijl dit soms niet moet.

Funny; Ashpaw zal een ontzettende grappenmaker zijn en graag andere aan het lachen willen maken. Hij kan er niet tegen als katten depressief zijn en zal er voor zorgen dat er een glimlach op hun gezicht komt, wat hem wonder boven wonder meestal wel lukt.

Cats I have met; (c) Babs
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpurple = Family
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletwhite = Dead

{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletblack = Uncertainty
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletblue = Friend
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletgreen = Good friend
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletyellow = Crush
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpink = Love
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletred = Dislike

Familie:
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpurple/{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletwhite Honeyfeather: Mommy, you got killed, why? Ik mis je nog elke dag, je hebt een leegte achter gelaten die niemand kan vullen.
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpurple Ravenwing: Dad, where in the name of Starclan are you? Je bent er bijna nooit, betekenen wij eigenlijk wel iets voor je?
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpurple Tigerpaw: Sister, you are so scared. Ik weet wat je hebt doorgemaakt en ik zou je persoonlijk graag willen beschermen.
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpurple Flintpaw: You are my sibling, but I know almost nothing of you.
{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Bulletpurple Cherrypaw: Same as for Flintpaw, who are you?

--

Clancats:

Shadowclan:

-

Windclan:
-
-

Thunderclan:
-
-

Riverclan:
-
-

Voorbeeldposten:
»Komen wss vanavond, anders morgen ^^«
*Dawnpaw
Member
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimema 1 jul 2013 - 18:21

Mijn aanmelding staat ^^
Op de vorige pagina x3
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 12:08

Jullie hebben nog tot morgenavond 20:00! Daarna ga ik (Waarschijnlijk) kiezen!
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 12:13

Aah, sorry Babs, maar ik trek me terug met Ferretkit.
Ik vind het gewoon een beetje gemeen tegenover de mensen die ik dus wel in de steek laat met mijn andere accounts. Dus ga ik die eerst de kans geven. Snapsels? Nothing personal <'3

Ik wens de anderen veel succes (:
Frostspots
Member
421
Actief

CAT'S PROFILE
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:01

Oké, prima, alsnog bedankt Soof^-^

Esmee, ga je 't redden voor de deadline?
Sparkingpaw
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:09

Ik wil me nog aanmelden. Maandag, kan dat nog?
Frostspots
Member
421
Actief

CAT'S PROFILE
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:10

Ik wilde eigenlijk morgenavond gaan kiezen. Als je aanmelding er dan nog niet staat, zal ik tot maandagavond wachten. Maar probeer het bitte te redden morgen x'D
Sparkingpaw
Member
75
Actief

CAT'S PROFILE
Sparkingpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:14

Sparkingpaw - Sparkingflame

You're only give a spark madness, you musn't lose.

Name;; Sparkingpaw
Former name;; Sparkingkit
Future name;; Sparkingflame
Age;; 7 moons.
Gender;; Male
Clan;; ThunderClan
Rank;; Apprentice
Former Rank[s];; Unborn-kit
Future Rank[s];; Warrior, med. Cat, med. Cats apprentice, deputy, leader, elder[?]

Flirterig- De jonge kater flirt met veel knappe poezen, zelfs vanbuiten de clan. Hij wrdt alleen nooit verliefd. Hij zegt dan ook nooit iets van wij passen bij,elkaar, want hij vindt dat toch niet enhij is dan wel begripvol voor de gevoelens van poezen. De kater geeft alleen nooit toe dat hij niet alleen gevoelens voor poezen kan hebben, maar ook voor katers.

Vriendelijk- De jonge kater is zeer vriendelijk, ondanks dat hij erg ambitieus en machtzuchtig is. Hij heeft dan ook nooit moordideeën en laat, meestal, iedereen in zijn waarde. De kater is erg relax in ruzies en maakt hij graag goed.

Ambitieus- De kater wilt graag een hoge rang en kijkt neer op katten met een hogere rang dan hem. Hij haat katten met een hogere rang niet en zal dan ook nooit proberen te vermoorden. Toch zijn sommige katten bang voor zijn amibie om de clan over te nemen.

Nieuwsgierig- De kater is erg nieuwsgierig en zal daarom overal goed opletten bij trainingen. Hij is graag overal goed in en doet daarom goed zijn best. Hij is alleen niet goed in jagen en zal daarom vooral daar minder opletten. Bij vechten het meest.

Kattekwaad- De kater is zoals elke apprentice wel eens vervelebd en haakt sons kattekwaad uit. Hij heeft soms dagen dat het erger is dan dan andere dagen, maar soms haalt hij ook helemasl niets uit. Hij is gewoon een standard kater in dat soort dingen.

Trots- Sparkingpaw is een trotse kater, hij schept in een groepje graag op tegen mede-apprentices. Hij vindt het ook fijn om geprezen te worden. Hij kijkt al erg uit naar zijn warriors ceremonie.

Fur colour-Sparkingpaw is een grijze tabby kater met een witte borst.
Littekens- Hij heeft een litteken op zijn schouder, toen hij uit een boom viel en achter een tak bleef hangen.
Bouw- het is een slanke, goed gevormde kater, met krachtige, hespierde schouders en grote poten. Zijn kop is slank maar machtig. Hij heeft een goed gewicht en een zeer lange staart.
Oogkleur - Blauw/grijs.
Poit en neuskleur- Zwarte neus en bruine pootkussens.

Skills-
De kater is een uitstekende vechter met een harde bijtkracht en hij heeft sterke pootslagen. Hij is iets minder in jagen, maar ieder heeft zo zijn nadelen. Hij kan aardig snel rennen door zijn slanke figuur en zijn sterke poten. Hij heeft een goed gehoor en goede ogen, en zijn neus is gemiddeld. Verder kan hij goed klimmen en als het moet doet hij het ook, maar liever niet sinds hij een zware verwonding heeft opgelopen na het vallen uit een boom.

Clan-ThunderClan
Future Clan- ?
Former Clan- Clan of the unborns

Leader- Firestar
Deputy- Timefall
Medicine cat- Jayfeather
Medicine cats apprentice- Maskpaw

Rank- Apprentice
Former Rank- Kit
Future rank[s]- warrior, Elder || Med. Cat, med. Cats apprentice, deputy, leader[?]

Like- Winnen, compliment krijgen, rang omhoog gaan, vechten, vrienden.
Dislike- verliezen, saaie elderverhalen, kritiek, niets te doen hebben.

Name-Christina
Ervaring- Ik zit al 1 jaar op warrior cats en ben weer lekker actief met Iciclepaw en Pantherfur. Ik wilde er nog een kater bij en hierdoor ontstond Sparkingpaw.
Motivation- Ik hou serieus van Honeyfeather, zo zachtaardig. Zo spijtig dat ze is gestorven. Ik denk echt wel na wel nestje en dit nestje is amazing. Ik ken Raven niet, maar Honey wel, ik volg haar en lees al haar topics. Ikzou dus graag deel uitmaken van deze familie. Ik heb gewoon wat standaard dingen, zodat alles zich uitbreidt in de rpg, en wat hebben jullie nou aan geschiedenis en kennissen? Dit is iets extra's wat ooit wel komt en ik wil er graag de moeite voor doen, maar errst ga ik heel de familoe uitzoeken. Verder spreekt Sparking me erg aan, dit is mijn eerste zogevormde account, ambitieus, flirterig, machtzuchtig en bisexueel, dat spreekt me erg aan. En hopelijk jullie ook. Ik doe ook geen vb, want als ik dan ineens kortere posts maak, stel ik jullie teleur en dat wil ik niet.

Laatst aangepast door Sparkingpaw op za 6 jul 2013 - 19:16; in totaal 4 keer bewerkt
Splashingkit
Member
Esmee
243
Actief

CAT'S PROFILE
Splashingkit
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:22

Frostpaw* schreef:
Oké, prima, alsnog bedankt Soof^-^

Esmee, ga je 't redden voor de deadline?
Maybe, vandaag kan ik er sowiezo niet meer aan werken want mijn ouders geven een feest enzo. But I could try it :')
Frostspots
Member
421
Actief

CAT'S PROFILE
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:23

Naja, dan stel ik de deadline wel uit naar maandagavond. Iedereen happy then?xD
Heathpaw
Member
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 13:31

*Twijfelt of ze zich zou aanmelden of niet*
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 17:18

Well, je hebt tot morgenavond xD
Batpaw
Member
Melissa
267
Actief

CAT'S PROFILE
Batpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 23:33

Het spijt me, maar ik denk dat het beter is als ik me met Hummingpaw afmeld. Ik heb gewoon geen tijd voor haar. Sowieso was de inspiratie na een dag al verdwenen en heb ik gewoon wat meer tijd nodig om haar volledig uit te werken. Sorry, het spijt me echt maar ik denk dat ze alsnog inactief zou worden.
Lightfall
Member
Ezz ~ Miss Aligator
28
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfall
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 16:38

[GENERAL]

[Name] Winterkit ~ Winterpaw ~ Winterplume
[Gender] She-cat
[Parents] Honeyfeather & Ravenwing
[Crush~Partner] None
[Brothers~Sisters] Tigerkit ~ Cherrykit ~ Flintkit

[Rank] Apprentice
[Clan] Thunderclan
[Leader] Fireheart~Firestar
[Deputy] Timefall

[LOOKS...]

[Skin] Red with white
[Paws] Pink
[Nose] Pink
[Whiskers] White
[Eyes] The same as her mother

[Fur] Shorthair
[Colours] Red with white
Zeer slank, klein poesje. Ze is niet bijzonder knap, maar ze mag er zijn.

[CHARACTER]

Winterkit
Als klein kittentje al merk je dat ze niks mist in haar kopje. Ze heeft grapjes vlug door, en snapt snel dingen. En wat vooral opvalt: Ze komt vaak met ideetjes. Meestal heb je er vrij weinig aan, maar als de nood aan de man komt, is ze soms de reddende engel. Toch is Winterkit niet heel anders dan haar leeftijdsgenootjes. Want spelen doet ze ook maar al te graag, en ravotten vindt ze af en toe ook prima. Daarbij heeft ze nog een goede eigenschap: Geduld. Ze kan uren stil blijven liggen en naar een wild dier loeren. Winterkit is niet iemand die alles positief bekijkt, en negatief al helemaal niet. Ze is ontzettend eerlijk, en durft je haar mening te zeggen. Toch is ze niet harteloos, en weet ze wanneer ze iets absoluut niet moet zeggen.

Winterpaw [Nu]
Al heel snel blijkt dat jagen haar specialiteit is. Door haar eindeloze geduld, en flink wat hersens, zal ze vaak thuiskomen met een mooie prooi. Desondanks houdt Winterpaw dan weer absoluut niet van vechten. De natuur is helemaal haar ding, en vrienden heeft ze niet echt nodig. Ze is zeer loyaal aan de clan, en nog steeds goudeerlijk. Ook zal ze nooit vrienden in de steek laten, en haar motto is: Vrienden gaan voor! Nog steeds heeft ze veel goede ideetjes, die ze nu kan gaan gebruiken. Door dit goede karakter zal ze juist veel vrienden krijgen, want iedereen mag haar. Enkel denkt Winterpaw veel meer na over haar moeder dan eerst, en gaat ze een beetje graven in haar geschiedenis. Want nu wilt ze eindelijk wel eens weten hoe haar moeders Apprentice tijd was!

Winterplume
Nadat Winterpaw haar warriornaam Winterplume heeft ontvangen, besluit ze een onshuldig leventje te gaan leiden. Enkele jeugdvrienden hebben haar verlaten, maar ze zit hier absoluut niet mee. Ze blijkt een succesvolle warrior, en doet veel goede dingen voor de clan. Ze gaat vaak naar de Nursey om verhalen te vertellen, of om met ze te spelen. Vooral weesjes geeft ze aandacht, omdat ze deze zelf niet altijd heeft gehad. Door haar geduld weet ze ervoor te zorgen dat ze haast nooit kwaad wordt, en blijft ze bekend staan als een zeer rustige, vriendelijke poes. Toch is ze heus niet saai, want ze begint steeds meer naar gezelligheid te verlangen. En die krijgt ze ook, want iedereen vindt haar aardig.

[ME]

[Name] Esmee
[Age] 12 years young
[RPG ervaring] 4 en een half jaar, al was de eerste jaar toch mijn noob-tijd :')
[Motivation] Well right, ik ben sowieso gek op Honeyfeather, en heb haar destijds [Toen ik hier volgens mij nog niet zolang zat] de hele tijd gevolgd. Nu kom jij ineens met dit buitenkansje, en dat zorgde er direct voor dat ik aan de slag ging. Al moet ik eerlijk toegeven dat het nog een week geduurd heeft voordat ik werkelijk begonnen ben x'D Het was dan maar op het nippertje dat jij gisteren geen zin meer had, anders had ik geen aanmelding kunnen plaatsen ;P

Setje:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 20:17

Spijtig dat je niet meer mee doet met Hummingpaw. :c

Ik heb eindelijk gekozen, nu ook Esmee haar applicatie heeft ingeleverd.

Dit is mijn beslissing
Ik heb gekozen voor...:

Bedankt voor het aanmelden iedereen <3

-Babs
*Dawnpaw
Member
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 10:16

Zo erg bedankt <3 Ik kan niet zeggen hoe blij ik nu ben =D
Ik ga Coyotepaw gelijk aanmaken! ^^
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 13:46

Gefeliciteerd! :')
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 17:47

Gefeliciteerd aan degene die gekozen zijn n_n
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing   {GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing - Pagina 2 Icon_minitime

{GZ} Kittens - Honeyfeather&Ravenwing
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: