| Do you wanna help me to get active? | |
|
|
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 15:37 | |
| Hay, en bedankt dat je hier kijkt. Ik heb de laatste paar dagen terug heel veel plezier gekregen in het posten met mijn accounts. Maar mijn probleem is dat ik geen topics heb om in te posten, daarom heb ik dit zoektopic dus gemaakt. Dus ik ga nu even mijn accounts op een rij zetten en als je een topic wilt kan je het gewoon zeggen in een reactie aar zeg er ook bij met welke kat en of je een spt wilt of niet wand mij maakt het niet uit of het een spt topic of normaal topic word. Nou ja, ik ga stoppen met hier allemaal dingen te schrijven en gewoon mijn accounts neerzetten met een beetje info over ze.
Lovelypaw Lovelypaw is een verlegen calico poes uit de Thunderclan. Ze is 7 moons maar heeft de grootte van een kat die net 6 moons is geworden en ze is erg mager. Ze is haar hele leven gepest geweest maar dit is erger geworden sinds ze apprentice is geworden. Haar mentor is vertrokken uit de Thunderclan nadat hij had gezien dat zij zijn apprentice was. Lovelypaw kan ook heel erg boos worden en dan komt er een soort pit in haar naar boven en is ze niet meer verlegen (dit gebeurt heel erg weinig). Ze heeft 1 vriend Simplepaw. Ze is niet sterk maar wel heel erg wendbaar en snel ook al zou je dat niet zeggen als je naar haar uiterlijk kijkt. (Het zou leuk zijn als ik een paar topics met haar en een paar pesters zou kunnen hebben)
Locustpaw Locustpaw is een Somali kater die in de Thunderclan zit. Hij is best fijn gebouwd en als hij een poes was zou hij al heel veel katers achter zich aan hebben. Dat maakt hem soms onzeker maar voor de rest is hij heel erg sociaal. Wel is hij heel onhandig en loopt hij best vaak tegen andere katten op.
Tearpaw Tearpaw is een zwart-witte poes met gouden ogen en zit in de Riverclan. Ze is erg verlegen maar niet bang om een grote mond op te zetten. Ze voelt zich anders en denk dat ze nergens bij hoort. Tearpaw denkt dat ze niets waard is en heeft geen vrienden. Ze heeft al heel veel aan Zelfmoord gedacht maar heeft nog nooit een poging gedaan. Ze kan ook heel erg sociaal zijn.
Sharpkit Sharpkit is een zwart witte kater van Shrewleap x Wolftail in de Shadowclan. Hij is heel hyper en altijd vrolijk. Hij word bijna nooit boos en om hem boos te maken moet je heel erg je best doen. Hij zegt alles wat hij denkt en probeert heel stoer te doen. Sharpkit gaat graag op avontuur en doet alsof die nergens bang voor is. Hij is de oudste van zijn nest maar toch de kleinste, maar verder is hij even ver ontwikkelt als alle andere van zijn nest.
Heathpaw Heathpaw is een verlegen poes die geen vrienden heeft. Ze zegt bijna niets en heeft amber kleurige ogen. Ze heeft een stem in haar hoofd die altijd zegt hoe dik ze is en dat ze niet waard is terwijl ze eigenlijk veel te mager is. Ook eet ze net genoeg om in leven te blijven en steken haar ribben heel erg uit. Ze heeft hele scherpe nagels maar die heeft ze nog nooit gebruikt. Ze zit in de Windclan.
Desertkit Desertkit is een kleine, blije en hypere kitten en haar idool is Stormstar. Ze wilt alles perfect doen en houd van het horen van verhalen. Ze houd zich zo sterk mogelijk en houd er van om vrienden te maken. Ze zit in de riverclan
Stormpaw Is een aardige en sociale kater die klaar is om een warrior te worden. Hij is al 12 moons en schaamt zich erover dat hij nog geen warrior is geworden. En hij weet niet waarom hij nog steeds apprentice is. Hij zit in de Riverclan.
Marco Polo Marco Polo is een aardige rugue die houd van reizen. Vroeger was hij een Kittypet is toen op straat gezet en toen is hij erachter gekomen hoe leuk hij het vind om van plaats tot plaats te trekken.
.Whitepaw Whitepaw is een witte en knappe poes in de Shadowclan. Ze ziet er schattig uit maar laat je niet in de maling nemen, ze is kei hard. Ze is erg dromerig en soms een beetje jaloers maar om haar jaloers te maken over je moet je haar wel goed kennen
Dat waren ze, bedankt voor het kijken en hopelijk wilt er iemand een topic.
x Alexx
Laatst aangepast door Lovelypaw op za 13 jul 2013 - 21:39; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 16:20 | |
| heathpaw en leafheart/goldenkit (of allebei) Marco Polo en Melody Loctuspaw en Applenose :3 |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:08 | |
| StormpawxAurorapaw Kunnen ze samen zeiken over dat ze geen mentor hebben terwijl ze er allang oud genoeg voor zijn ;p |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:12 | |
| Lovely X Maple Wil jij maken? Ze gaat bitchen huwr xD |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:20 | |
| @Leafheart oke Heathpaw x Leafheart Marco Polo x Melody Loctuspaw x Applenose wie maakt aan?
@Mintfang oke, ik zou wel aanmaken ^-^
@Ravenna oke, ik zal aanmaken ^-^ |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:23 | |
| @Alexx Kan het een SPT zijn? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:26 | |
| |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:28 | |
| |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:29 | |
| - Lovelypaw schreef:
- @Leafheart
oke Heathpaw x Leafheart Marco Polo x Melody Loctuspaw x Applenose wie maakt aan?
@Ravenna oke, ik zal aanmaken ^-^ ik Heathpaw + Leafheart en Loctuspaw + Applenose en jij Marco Polo + Melody? (Liefst SPT maar normaal mag ook ) |
|
| |
alexandra- alexx 73 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:30 | |
| - leafheart schreef:
- Lovelypaw schreef:
- @Leafheart
oke Heathpaw x Leafheart Marco Polo x Melody Loctuspaw x Applenose wie maakt aan?
@Ravenna oke, ik zal aanmaken ^-^ ik Heathpaw + Leafheart en Loctuspaw + Applenose en jij Marco Polo + Melody? (Liefst SPT maar normaal mag ook ) oke |
|
| |
alexandra- alexx 73 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? zo 30 jun 2013 - 17:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 21:39 | |
| |
|
| |
Daan :D 122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 21:46 | |
| Frostlake x Sharpkit Bravesoul x Lovelypaw Bravesoul x Desertkit *Brave is de kleinzoon van Stormstar* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 21:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 21:50 | |
| Doe jij Bravesoul's topics, dan doe ik morgen Sharp x Frost want moet nu even gaan ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 21:54 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 22:11 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 22:13 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Do you wanna help me to get active? za 13 jul 2013 - 22:16 | |
| Jepsels Ivy x Tear komt deraan :} |
|
| |
Alexandra but call me alexx 250 Actief
| |