|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:34 | |
| - Shrewleap schreef:
- Hiddendance schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Liese;;
Het is Soof ja x'D En ik wil wel met Shrew [dan nog voor het gevecht eh d:]
@Her;; Good >:3 Yay, ik had het juist c: *Doet een vreugdedansje* En 'tuurlijk! Wie maakt? c:
Lyan; Awh... ;'$ En wie maakt? c: Wil jij aanmaken? Ik ben weer bezig aan een nieuw hoofdstuk + Shrew moet even tekeer gaan op Wolf x'D SPAAR HEM. @ Liese, ik wel altijd wel 'n topic met Hiddendance, kies maar met wie van m'n accounts :3. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:36 | |
| - Wolftail schreef:
- Shrewleap schreef:
- Hiddendance schreef:
- Shrewleap schreef:
- @Liese;;
Het is Soof ja x'D En ik wil wel met Shrew [dan nog voor het gevecht eh d:]
@Her;; Good >:3 Yay, ik had het juist c: *Doet een vreugdedansje* En 'tuurlijk! Wie maakt? c:
Lyan; Awh... ;'$ En wie maakt? c: Wil jij aanmaken? Ik ben weer bezig aan een nieuw hoofdstuk + Shrew moet even tekeer gaan op Wolf x'D SPAAR HEM. @ Liese, ik wel altijd wel 'n topic met Hiddendance, kies maar met wie van m'n accounts :3. Ze heeft hem een erg moeilijke vraag gesteld >:3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:36 | |
| The rage has started. WHAT IS THIS, REALLY, TELL ME, THIS ISNT FUNNY |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:44 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:46 | |
| Een char uit een game. En dat laatste is hoe ie er blijkbaar uitziet in de nieuwste game. Dus weer naar zn 14 jarige zelf. Like wtf how. Hij is 527. En ik ship hem met Lightning (21) en nu nu is mijn HOOP verwoest. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:48 | |
| @Waz;; I must say that the graphics really look great x'D |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 12:50 | |
| Soof&Lyan; Jullie zien de topic'jes dan wel verschijnen c: Ik maak er wel even SPT van, goed? Chi; Ofc! Is met Littlepaw goed? c: Trouwens, we moeten Acornpaw actief maken c; |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:09 | |
| Ik ga toch maar eens naar de bieb, anders komt het er echt niet meer van... Misschien dat ik de Warrior Cats boeken in het Engels kan krijgen? Ik weet nu al dat ik me ga ergeren als er steeds 'Vuurpoot' in plaats van 'Firepaw' staat.. x] |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:27 | |
| Iemand interesse om Shrew met Smoke mee te nemen naar de Moonstones wanneer het zover is? (: |
|
| |
335
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:29 | |
| - Shrewleap schreef:
- Iemand interesse om Shrew met Smoke mee te nemen naar de Moonstones wanneer het zover is? (:
Heronwing wil wel mee (: |
|
| |
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:33 | |
| - Heronwing schreef:
- Shrewleap schreef:
- Iemand interesse om Shrew met Smoke mee te nemen naar de Moonstones wanneer het zover is? (:
Heronwing wil wel mee (: Swanpaw ook, dan kan-ie zijn reis naar de Moonstones maken. :'D Ik herinner me zoiets toch uit de boekenMaar als het topic naar op Donderdag plaatsvind dat gaat het niet meer, ik moet namelijk vanaf dan op kamp gaan. c; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:38 | |
| - Moriarty schreef:
- Heronwing schreef:
- Shrewleap schreef:
Heronwing wil wel mee (: Swanpaw ook, dan kan-ie zijn reis naar de Moonstones maken. :'D
Ik herinner me zoiets toch uit de boeken Maar als het topic naar op Donderdag plaatsvind dat gaat het niet meer, ik moet namelijk vanaf dan op kamp gaan. c; Het ligt eraan hoe lang het gaat duren, het ligt aan dat laatste FP topic. Waarschijnlijk wel langer dan donderdag, ja. |
|
| |
James 'Her' Moriarty 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:39 | |
| - Shrewleap schreef:
- Moriarty schreef:
- Heronwing schreef:
- Shrewleap schreef:
Heronwing wil wel mee (: Swanpaw ook, dan kan-ie zijn reis naar de Moonstones maken. :'D
Ik herinner me zoiets toch uit de boeken Maar als het topic naar op Donderdag plaatsvind dat gaat het niet meer, ik moet namelijk vanaf dan op kamp gaan. c; Het ligt eraan hoe lang het gaat duren, het ligt aan dat laatste FP topic. Waarschijnlijk wel langer dan donderdag, ja. Spijtig :c --- Moriarty post goed :3 |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:46 | |
| - Shrewleap schreef:
- Moriarty schreef:
- Heronwing schreef:
- Shrewleap schreef:
Ik herinner me zoiets toch uit de boeken Maar als het topic naar op Donderdag plaatsvind dat gaat het niet meer, ik moet namelijk vanaf dan op kamp gaan. c; Het ligt eraan hoe lang het gaat duren, het ligt aan dat laatste FP topic. Waarschijnlijk wel langer dan donderdag, ja. Mag Burnsoul dan ook mee? C= |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 13:48 | |
| Liever maar één kat, omdat de Clan zelf net is aangevallen enzo, en Shrew liever niet meteen twee gezonde Warriors wilt meenemen, maar als degene die het willen een PM zouden willen sturen met een eventuele motivatie zal ik kiezen wanneer het tijd is om te gaan enzo (: |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 14:00 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 14:04 | |
| Je kan wel mee, heb tot nu toe maar 2 deelnemers zeg maar en ik vind het een beetje gemeen om op snelheid te kiezen enzo (: |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 14:05 | |
| - Camomilepelt schreef:
- ooh oke jammer :C
mooi setje :3 |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 14:27 | |
| Toen had je weer een lading postsheets af en voelde je je goed :'D Ik ga morgen verder, en ik heb eindelijk ZOMERVAKANTIE!!! Dus dan kan ik ook topicjes aanmaken :3
|
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 2 jul 2013 - 14:29 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|