Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Moriarty
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 DPKsfdL
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:16

Nu is het Rushspirit/star (maar enkel voor de verhaallijn) en als de verhaallijn gedaan is, neemt Shrewleap/star zijn plaats in. ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:17

Liese is hier zo, achter haar laptop, in Belgjesland x'D Ik was aan het reageren op z'n trainingstopic, maar hij post veel beter met dames! Zijn leerling is een kater c; Nu is het de beurt aan Heronwing, en dan terug die van Sequoia c:
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:17

Okay, bedankt Her :3
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:18

JAAAAAA HEROOONNNNEETJJAAA <3
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:19

Lol, ik bedacht me net wat er zou gebeuren als Hidden met Heron gaat flirten terwijl Sequoia er bij is x3
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:20

Sequoiafall schreef:
Lol, ik bedacht me net wat er zou gebeuren als Hidden met Heron gaat flirten terwijl Sequoia er bij is x3

Niet veel goeds, vrees ik :3

Ik ga aankleden en dan RPG'en en TMR spelen tegelijk :')
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:24

YEAAAAAAAAAAAAAAAH ~
Laatste proefwerk gehad, morgen een vrije dag, donderdag proefwerken ophalen en maandag het rotklusje om mijn boeken weer allemaal naar school te sjouwen. Grieks ging wel slecht, though. En iedereen was van 'Yeah, laatste keer Grieks/Latijn!' En ik zo van 'Noes, ik heb ze nog ;-;'

Maar dat waren mijn twee uurtjes op school samengevat xD
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:25

Shrewleap schreef:
YEAAAAAAAAAAAAAAAH ~
Laatste proefwerk gehad, morgen een vrije dag, donderdag proefwerken ophalen en maandag het rotklusje om mijn boeken weer allemaal naar school te sjouwen. Grieks ging wel slecht, though. En iedereen was van 'Yeah, laatste keer Grieks/Latijn!' En ik zo van 'Noes, ik heb ze nog ;-;'

Welkom in de vakantie Soof ;D
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:31

om een of andere reden heb ik in vakanties en weekenden veel meer inspi dan normaal x3
Moriarty
Member
James 'Her' Moriarty
126
Actief
Moriarty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:31

Adventure time is zo leuk :3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:32

Heronwing schreef:
Shrewleap schreef:
YEAAAAAAAAAAAAAAAH ~

Welkom in de vakantie Soof ;D
Proefwerkweek was voor mij al een vakantie <'3
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:37

Heronwing schreef:
Sequoiafall schreef:

Ik denk dat ik dat zo ongeveer wel weet c: Hidden flirt eerst met Heron maar dan kalmeert hij Sequoia en gaat hij met haar flirten, en dan moet hij weer naar Heron en zo zullen ze dan wel even bezig blijven x'D
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:37

Heeft iemand nog een overleden ShadowClan kat? *hinthint*
Het moet x'D
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:39

Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Sequoiafall schreef:

Ik denk dat ik dat zo ongeveer wel weet c: Hidden flirt eerst met Heron maar dan kalmeert hij Sequoia en gaat hij met haar flirten, en dan moet hij weer naar Heron en zo zullen ze dan wel even bezig blijven x'D

Lis, weet maar vast dat Heron, zelfs als ze van binnen heel kwaad is, angstvallig rustig kan blijven en dat Hidden geen makkelijke aan haar zal hebben. Al zal ze wel, zonder dat hij het direct merkt, veel moeite doen om hem bij haar te houden.

Sorry Soof, ik heb er maar 1 en dat is heron, en die is toch wel heel springlevend. Tot nu toe.
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:41

Shrewleap schreef:
Het moet x'D

Als Hiddendance een paar veel jaartjes ouder is, dan wel misschien, maar dat gaat nog wel lang duren vrees ik (en hoop ik) x'D

En Tamar, oeh, daar heeft hij nog niet veel ervaring mee... Maar hij kan ook altijd nog even naar Sequoia hé >D
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:42

Hiddendance schreef:
Shrewleap schreef:
Het moet x'D

Als Hiddendance een paar veel jaartjes ouder is, dan wel misschien, maar dat gaat nog wel lang duren vrees ik (en hoop ik) x'D

En Tamar, oeh, daar heeft hij nog niet veel ervaring mee... Maar hij kan ook altijd nog even naar Sequoia hé >D

Hahaha, ik ben echt benieuwd op wat voor ruzies en dingen het allemaal uit gaat lopen, ook met die andere poezen enzo <3
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:44

Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:
Shrewleap schreef:
Het moet x'D

Hahaha, ik ben echt benieuwd op wat voor ruzies en dingen het allemaal uit gaat lopen, ook met die andere poezen enzo <3

Ik ga (wanneer ik gereageerd heb op hun topic) een zoektopic maken voor het verhalenlijntje (waar ondertussen de meesten al wel van weten x'p)
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:46

Hiddendance schreef:
Heronwing schreef:
Hiddendance schreef:
Shrewleap schreef:
Het moet x'D

Ik ga (wanneer ik gereageerd heb op hun topic) een zoektopic maken voor het verhalenlijntje (waar ondertussen de meesten al wel van weten x'p)

Is goed, want, afgezien van Heron en Sequoia, hoeveel poezen heb je nu?
Sequoiafall
Member
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:46

Volgens mij mag mijn MP4 speler me niet meer :c
Heronwing
Member
335

CAT'S PROFILE
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 10:47

Awh ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: