We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 22:07
Dit lied gaat sowieso niet meer uit mijn kop vanavond xD
You're my pika-girl in the poke-world, Oh, I won the gym badge, but you won my heart. Pika-girl in the poke-world And now that I've got you, we can never part.
The pokeball in my life is open for you. You're my pika-girl in the poke-world, Just like a pokemon
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 22:36
Ravenna schreef:
Timesong schreef:
Ravenna schreef:
Ik. Heb. Ontdekt. Dat. Quinty. Heel. Cool. Is.
Le moi? Well, thanks, I guess ^^'
(A)
YOUKNOWABOUTFIREEMBLEMTOOAAAAAAAH <3
Dûh <3 Fire Emblem is geweldig x'D
Ik heb zelfs mn eigen vriendje verslaafd eraan gekregen xD Ik heb Sacred Dragon op mn 3DS staan, maar daar ben ik nog niet zo heel ver. Op de WII zit ik ergens vast, maar geen idee waar. En met Awakening zit ik in het laatste chapter, maar die is ziekelijk lastig xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 22:40
Timesong schreef:
Ravenna schreef:
Timesong schreef:
Ravenna schreef:
Ik. Heb. Ontdekt. Dat. Quinty. Heel. Cool. Is.
Le moi? Well, thanks, I guess ^^'
(A)
YOUKNOWABOUTFIREEMBLEMTOOAAAAAAAH <3
Dûh <3 Fire Emblem is geweldig x'D
Ik heb zelfs mn eigen vriendje verslaafd eraan gekregen xD Ik heb Sacred Dragon op mn 3DS staan, maar daar ben ik nog niet zo heel ver. Op de WII zit ik ergens vast, maar geen idee waar. En met Awakening zit ik in het laatste chapter, maar die is ziekelijk lastig xD
Ik heb de 3ds, en ik kom niet door dat stuk waar je iedereen moet doden, met die koning waardoor Emm stierf. En heb je master seals gebruikt? Wat je moet doen is zo ver mogelijk lopen en anderen met je mee laten lopen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 22:42
omg. Tiffany Alvord reageerde op mijn comment op haar foto op instagram, mensen op 9gag liken mijn comment en reageren erop, mijn lievelingsfanfic had 3 nieuwe hoofdstukken en we krijgen een nieuwe auto. TODAY IS A GOOD DAY.
Laatst aangepast door Roankit op za 29 jun 2013 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 22:56
Ik heb een male char, dus geen enkele relatie mogelijkheid met Chrom (A) Chrom heeft wel een goed figuur, tho~ (A)
Mhm, Mad King Gangrel. *Denkt na* Ik haat die gast, first of all. Hij's zwaar irritant om te verslaan x'D Wat je het beste kan doen is je sterkste unite naar hem toesturen, Frederik ofzo. Het maakt namelijk niet uit als die dood gaat, maar hij's wel zwaar OP [Over Powered] en kan die gast makkelijk aan. Wat je ook kan doen is een pair up tussen Frederik en Chrom en dan zorgen dat Frederik alle klappen opvangt. Chrom zorgt er namelijk voor dat vele aanvallen missen~