|
|
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 12:26 | |
| Daan, als je tijd hebt natuurlijk, heb ik het topic Brave x Panther geplaatst (: |
|
| |
Kiana 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 12:29 | |
|
Laatst aangepast door Crystal op za 29 jun 2013 - 12:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 12:35 | |
| - Ravenna schreef:
- Guys, hebben jullie mijn test al gezien?
Zitten namen van jullie bij en het is gerandomized Warning: het was een test die heel weird was
- Spoiler:
Lein: Roommate Bo: Docter Cees: Person licking the window Tanya: Person stashing food in the corners Sanne: Person acting like an animal Maartje: Person helping you escape Chriss: Person backing a dead cat in a cake Soof: Person who is running around with a frying pan Stein: Person who believes that he/she is able to control when the end of the world occurs Daan: Person going crazy Laura/Icy: Person who was under at least ten restraining orders Soepsas: Person who is strapped down to their bed Moon: Person who got thrown in the mental hospital for running over a hamster Danii: Person who speaks in Morse code Maaike: Person who rides a red raccoon Babs: Person who thinks there will be a zombie apocalypse Marieksel: Person who is slaved to watching steak rot Juul: Person yelling nonsense about clowns Gabs: Person who is dancing in a circle Wazoula: Person who doesn't know why he/she is here in the first place Quinty: Person who is the most sane out of everybody Alexx: Person who likes to watch and draw the person above in pony style Linn: Person who thinks the sun is a giant firefly Mimi: Person who's addicted by doors Viktor: Person who is scared for ducks who are watching her
IMMA DOCTOOOOOR c: |
|
| |
Kip 33 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I wanna be forever youngGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 12:44 | |
| goedemorgen hier =D Gisteren afscheids feest gehad van mijn basisschool c: Nog alleen Maandag nar school en dan vakantie >3 En daarna, naar de middelbare school (: Ben half 12 gaan slapen, ben half 12 op gestaan x3 |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 12:55 | |
| Ik ben er zeker van ... Rosy heeft de meest erge, zielige, angstaanjagende, traanaanwakkerende geschiedenis ooit ;___; Welke bestaat uit meer dan 2000 woorden, lol |
|
| |
Hanna! 92 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 13:22 | |
| gisteren, de laatste dag voor de vakantie, zat bijna iedereen te wenen |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 13:26 | |
| *is haar nieuwe Sims 3 uitbereidingpakket aan het installeren* |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 13:42 | |
| Meap, welke heb jij ? Ik heb vandaag seasons gekregen<'33 Mijn eerste LA;; |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 13:44 | |
| - Blackkit' schreef:
- *is haar nieuwe Sims 3 uitbereidingpakket aan het installeren*
Leuk ^-^ |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 13:55 | |
| - Jaypaw schreef:
- Ravenna schreef:
- Guys, hebben jullie mijn test al gezien?
Zitten namen van jullie bij en het is gerandomized Warning: het was een test die heel weird was
- Spoiler:
Lein: Roommate Bo: Docter Cees: Person licking the window Tanya: Person stashing food in the corners Sanne: Person acting like an animal Maartje: Person helping you escape Chriss: Person backing a dead cat in a cake Soof: Person who is running around with a frying pan Stein: Person who believes that he/she is able to control when the end of the world occurs Daan: Person going crazy Laura/Icy: Person who was under at least ten restraining orders Soepsas: Person who is strapped down to their bed Moon: Person who got thrown in the mental hospital for running over a hamster Danii: Person who speaks in Morse code Maaike: Person who rides a red raccoon Babs: Person who thinks there will be a zombie apocalypse Marieksel: Person who is slaved to watching steak rot Juul: Person yelling nonsense about clowns Gabs: Person who is dancing in a circle Wazoula: Person who doesn't know why he/she is here in the first place Quinty: Person who is the most sane out of everybody Alexx: Person who likes to watch and draw the person above in pony style Linn: Person who thinks the sun is a giant firefly Mimi: Person who's addicted by doors Viktor: Person who is scared for ducks who are watching her
IMMA DOCTOOOOOR c: Whahaha, I'm licking the windooooooow :3 Lol xD |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 13:55 | |
| Ik voel me nu echt een trendsetter met dat font. Wauw n.n |
|
| |
Kip 33 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Forever young, I wanna be forever youngGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 14:10 | |
| iemand topic met Dawnpaw, Poisonkit of Fogkit? =3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 14:18 | |
| Ik heb net een Fact filmpje gekeken van pokemon, 't ging over Lavender Town ;_; Ik weet niet of het waar is, maar in de aller eerste versie was het muziekje heel vreemd en hebben kinderen daardoor zelfmoord gepleegd of gewoon hun armen afgezaagd. If that's true then I will NEVER touch the FIRST game D: |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 14:35 | |
| |
|
| |
Elvira 164
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 14:40 | |
| |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 15:24 | |
| Ik weet het. D: Telkens als ik d'r geschiedenis doorlees moet ik wenen, en dat doe ik normaal gezien nooit.. Eigenlijk zou ik nog zo'n sad muziekje moeten toevoegen xD |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 15:33 | |
| *fangirlt* Zeldathon begint 5 Juli weer <333 |
|
| |
ERROR 124 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 15:37 | |
| - Pantherfur schreef:
- Meap, welke heb jij ?
Ik heb vandaag seasons gekregen<'33 Mijn eerste LA;;
Tropisch Eiland |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 16:00 | |
| Omg, m'n zus heeft zo'n mooi telefoonhoesje besteld voor m'n verjaardag ~<3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 jun 2013 - 16:07 | |
| "Kotake and Koume are called "Killa Ohmaz" and Twinrova is called "Sexy Thermo Hexy" in the German version of Ocarina of Time." - Zeldawiki
Wat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|