[Search/Storyline] Burning Like Fire

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Simplepaw
Member
[Search/Storyline] Burning Like Fire DPKsfdL
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 23:15

Burning Like Fire
Waarom deze titel? I really dunno.
Ik heb Simplepaw aangemaakt, en had plannen met dit katertje, maar er is nog niets van gekomen. Naast Greentear moet deze jongen mijn hoofdaccount worden. Tijd voor een stamboom en een verhaallijn dus.

I'm searching for:
Waar zoek ik naar?
Ik zoek naar familieleden, zonder andere familieleden, zodat ik bij 1 poes niet ineens een heel nest erbij krijg ;]
Ik wil een nieuwe 'familie' beginnen, dus dit zou niet handig zijn.
Met deze familie, wil ik een paar kleine verhaallijntjes opzetten, maar dat overleggen we dan wel. Familie mag uit alle clans komen, ook BloodClan is welkom.

Als iemand al ideeën heeft voor een verhaallijn, laat maar horen :]

Lijstje is niet zozeer nodig, alleen om welke kat het gaat, wat in grote lijnen het karakter is, en wat deze zou zijn van Simplepaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 0:14

Ik heb Lovelypaw als gewoon een vriendin als je dat wilt?
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 9:50

Zou ik leuk vinden :]
Topicje Lovely x Simple doen?
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 11:10

oke, wie maakt?
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:16

Ik maak wel.
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:17

Oke ^-^
Leafheart
StarClan
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:29

ik heb misschien Applenose als pleegmoeder als je dat wil ?
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:33

Ik houd je in gedachten Sarah, ik wil eerst eens kijken of er misschien een poes in een andere clan is die zich als echte moeder wil aanmelden.
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:47

Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:58

Simplepaw schreef:
#Alex: http://warriorcats.bigforumpro.com/t11974-life-can-smell-like-roses-but-it-can-burn-like-fire-lovelypaw#295359

oke, heb gepost ^-^

eigenlijk ik vroeg me af, wat is Simplepaw zijn karakter eigenlijk?
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 13:00

Zijn karakter moet zich nog een beetje vormen. Hij kan heel rustig zijn, heel aardig en heel lief, maar hij is soms echt gewoon een asshole. Verder weet ik het nog niet helemaal... :')
Lovelypaw
Member
831
Actief

CAT'S PROFILE
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 13:05

oke, Lovelypaw is heel verlegen en wilt graag positief zijn maar door haar slechte ervaringen ziet ze alles al heel snel negatief. Ze heeft geen vrienden en word gepest omdat ze kleiner is dan andere apprentices en ook best mager is. Ze kan heel aardig zijn en ze heeft veel respect voor de ouderen. Ze is niet sterk maar wel heel behendig en snel. En als ze bang is wilt ze dat nooit laten merken. Als je haar boos maakt komt er een soort pit in haar los waardoor ze niet meer verlegen is en niet bang is een grote mond op te zetten. Maar je krijgt haar niet makkelijk boos.

Dat is haar karakter zo ongeveer
Leafheart
StarClan
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 13:09

Simplepaw schreef:
Ik houd je in gedachten Sarah, ik wil eerst eens kijken of er misschien een poes in een andere clan is die zich als echte moeder wil aanmelden.

Is goed ^^
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 13:37

Ik wil me wel aanmelden als moeder met RedBeauty, ze is momenteel een heel bestoft accountje, waarschijnlijk kent zelfs niemand 'r, maar ze zit in de RiverClan. Er is eigenlijk nog niets met haar gedaan, enkel haar karakter is kort bepaald. Ze is een vuur rode poes met donkere, helderblauwe ogen. We kunnen er dus een volledige storyline aan vast hangen, zonder ergens rekening mee te moeten houden, en dan kan ik aan de hand daarvan een leuk karaktertje uitschrijven.
Ik wil me ook wel aanmelden als nicht of zo van Simplepaw met Roseheart, het lijkt me wel leuk als 2 van je accountjes bevriend zijn met Roseheart. c: Haar karakter ken je al wel veronderstel ik.
Simplepaw
Member
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 15:36

Liese,, aangenomen, ofc. Verder via pb? Dan komt er later een ander topic voor eventuele andere katten die nodig zijn.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire   [Search/Storyline] Burning Like Fire Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: