| [Search/Storyline] Burning Like Fire | |
|
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: [Search/Storyline] Burning Like Fire do 27 jun 2013 - 23:15 | |
| Burning Like Fire Waarom deze titel? I really dunno. Ik heb Simplepaw aangemaakt, en had plannen met dit katertje, maar er is nog niets van gekomen. Naast Greentear moet deze jongen mijn hoofdaccount worden. Tijd voor een stamboom en een verhaallijn dus.
I'm searching for: Waar zoek ik naar? Ik zoek naar familieleden, zonder andere familieleden, zodat ik bij 1 poes niet ineens een heel nest erbij krijg ;] Ik wil een nieuwe 'familie' beginnen, dus dit zou niet handig zijn. Met deze familie, wil ik een paar kleine verhaallijntjes opzetten, maar dat overleggen we dan wel. Familie mag uit alle clans komen, ook BloodClan is welkom.
Als iemand al ideeën heeft voor een verhaallijn, laat maar horen :]
Lijstje is niet zozeer nodig, alleen om welke kat het gaat, wat in grote lijnen het karakter is, en wat deze zou zijn van Simplepaw. |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 0:14 | |
| Ik heb Lovelypaw als gewoon een vriendin als je dat wilt? |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 9:50 | |
| Zou ik leuk vinden :] Topicje Lovely x Simple doen? |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 11:10 | |
| |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 12:16 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 12:17 | |
| |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 12:29 | |
| ik heb misschien Applenose als pleegmoeder als je dat wil ? |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 12:33 | |
| Ik houd je in gedachten Sarah, ik wil eerst eens kijken of er misschien een poes in een andere clan is die zich als echte moeder wil aanmelden. |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 12:47 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 12:58 | |
| |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 13:00 | |
| Zijn karakter moet zich nog een beetje vormen. Hij kan heel rustig zijn, heel aardig en heel lief, maar hij is soms echt gewoon een asshole. Verder weet ik het nog niet helemaal... :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 13:05 | |
| oke, Lovelypaw is heel verlegen en wilt graag positief zijn maar door haar slechte ervaringen ziet ze alles al heel snel negatief. Ze heeft geen vrienden en word gepest omdat ze kleiner is dan andere apprentices en ook best mager is. Ze kan heel aardig zijn en ze heeft veel respect voor de ouderen. Ze is niet sterk maar wel heel behendig en snel. En als ze bang is wilt ze dat nooit laten merken. Als je haar boos maakt komt er een soort pit in haar los waardoor ze niet meer verlegen is en niet bang is een grote mond op te zetten. Maar je krijgt haar niet makkelijk boos.
Dat is haar karakter zo ongeveer |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 13:09 | |
| - Simplepaw schreef:
- Ik houd je in gedachten Sarah, ik wil eerst eens kijken of er misschien een poes in een andere clan is die zich als echte moeder wil aanmelden.
Is goed ^^ |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 13:37 | |
| Ik wil me wel aanmelden als moeder met RedBeauty, ze is momenteel een heel bestoft accountje, waarschijnlijk kent zelfs niemand 'r, maar ze zit in de RiverClan. Er is eigenlijk nog niets met haar gedaan, enkel haar karakter is kort bepaald. Ze is een vuur rode poes met donkere, helderblauwe ogen. We kunnen er dus een volledige storyline aan vast hangen, zonder ergens rekening mee te moeten houden, en dan kan ik aan de hand daarvan een leuk karaktertje uitschrijven. Ik wil me ook wel aanmelden als nicht of zo van Simplepaw met Roseheart, het lijkt me wel leuk als 2 van je accountjes bevriend zijn met Roseheart. c: Haar karakter ken je al wel veronderstel ik. |
|
| |
Tamar 138 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire vr 28 jun 2013 - 15:36 | |
| Liese,, aangenomen, ofc. Verder via pb? Dan komt er later een ander topic voor eventuele andere katten die nodig zijn. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Search/Storyline] Burning Like Fire | |
| |
|
| |
|