|
|
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: [AG] Again and again.. di 25 jun 2013 - 14:00 | |
| Nouja, sommige kennen het liedje al, zowat mijn duizendste aanbied topic. Maar ik heb gewoon een hoop oude accounts liggen, ook van mijn noobtijd, en die kunnen wel eens een oppepper gebruiken, alleen niet door mij. Ik heb besloten welke katjes ik ga houden. En hier komen dan dus de katten die een nieuw thuis zoeken. Van sommige wist ik niet eens meer dat ik ze nog had. Ik houd zeker; Leafstorm, Frostlake, Skippy, Bravesoul, Eowyn, Sparrowkit & Lionkit. Fawnpaw houd ik waarschijnlijk alleen als ik word gekozen voor medicine cat ap, want mijn inspi raakt echt op. Over Peachkit twijfel ik, maar die gaat steeds meer naar de kant van blijven. Op Vinepaw mogen ook boden worden gedaan, maar ik zet der nog niet officieel hier neer.
Lightfall - Een poes die geregistreerd staat in RiverClan. Er is nog niks met haar gedaan en de enige post die ze heeft is van het aanmelden daar. Haar uiterlijk mag je zelf weten. Eerst zou de zus van Cindersmoke worden, maar dit schrappen we.
Rue Rue is een rode BloodClan poes, en door en door slecht. Ze is bijna nooit vriendelijk tegen iemand en kan heel droog reageren. Ook met haar is niet zo veel gedaan. Mijn enige eisen zijn dat ze in de Elite blijft en haar uiterlijk een rode poes blijft.
Raspberry Deze poes zit nu in de SkyClan, maar zal samen met haar zus Whisperwind naar de RiverClan trekken. Karakter en uiterlijk mogen eventueel nog veranderd worden, verder niet veel eisen.
Sunlily
Deze rode poes zit in de ThunderClan. Er is nog niet veel met haar gedaan en ik zoek een actieve eigenaar voor haar. Verder mag je alles behalve Clan, naam, geslacht en uiterlijk veranderen.
Edward Deze jongen komt van het Twilight idee af. Je mag alles met hem doen, behalve naam en 'groep' veranderen! Cato & Lyan beslissen mee!
Jezebel Zou een dochter worden van mijn eigen Skippy x Beau, maar alleen als ik een goed iemand vind gaat dat door!
Pebblepaw
-
Deze rakker zit in de RiverClan. Hij heeft nog geen mentor en alles behalve naam, geslacht & uiterlijk mag worden veranderd. Natuurlijk mag een nieuw setje wel.
Laatst aangepast door Frostlake op zo 30 jun 2013 - 21:56; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. di 25 jun 2013 - 14:10 | |
| Raspberry
Welke kat?: Ik zou graag Raspberry willen. Verandering?: Ik denk dat ik haar zo ga houden. Waarom?: Ik heb dringend een actief accje nodig. Ik heb er wel een paar maar die gaan na een paar weken weer inactief. Motivatie: -- Gewoon actief blijven en misschien een verhaallijn uitstippelen ^^ Voorbeeldpost: -- Moet dat? Liever wel/Hoeft niet. Aan jou de keus :3
Laatst aangepast door Smellpaw op di 25 jun 2013 - 14:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. di 25 jun 2013 - 14:20 | |
| Je mag der hebben, alleen weet ik zo snel der ww even niet. Trouwens, als je haar wegdoet, mag ik dan als eerste beslissen of ik der terug neem? |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. di 25 jun 2013 - 14:40 | |
| - Frostlake schreef:
- Je mag der hebben, alleen weet ik zo snel der ww even niet. Trouwens, als je haar wegdoet, mag ik dan als eerste beslissen of ik der terug neem?
Natuurlijk. :3 |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. di 25 jun 2013 - 17:06 | |
| Um,ik had sunlily toch al??Anders wil ik haar wel. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 6:57 | |
| @Crowkit, je mag der hebben hoor & jij had Tawnykit/-paw toch ingewisseld voor Sunlily? Of was dat iemand anders? @Smellpaw, dat is fijn :]
En er zijn nieuwe acc bijgekomen |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 10:37 | |
| zou ik pebblepaw mogen? En had je al een krijgersnaam in gedachte voor later of moet ik (als ik hem krijg ^^) er zelf 1 verzinnen? Hoop dat ik hem krijg want ik wil al heel lang een leerling ;D |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 16:29 | |
| @Daan; stuur haar ww op naar Smellpaw (even ter informatie) No!!!! Not Jezebel!!! Please!! moest eruit |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 16:47 | |
| Ik zit heel erg te twijfelen over Pebblepaw... |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 17:33 | |
| Nee dat had ik niet gedaan, maar ik wil haar heeel graag. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 18:11 | |
| @spottednose, Pebblewater zou het eigenlijk worden. En je mag 'm hebben, maar alleen als ik de eerste keuze krijg als je hem wegdoet! @Melissa, sorry, maar spottednose was eerder ;o I'm realy sorry! @Smellpaw, sorry, maar ik heb gewoon geen inspiratie voor een niet-clan kat ;o @Crowkit, ze is voor jouw.
Zouden jullie naar de admins kunnen gaan voor een nieuw ww? |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 18:29 | |
| Geeft niet hoor, ik had het niet gezien |
|
| |
Kiana 229 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. wo 26 jun 2013 - 18:47 | |
| is goed en ALS ik hem OOIT weg doet ben jij de eerste die het weet en of krijgt ;D Dankjewel!! |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 13:28 | |
| Mensen, Vinepaw gaat ook weg :] Daar kan je dus ook een bod op doen. |
|
| |
Isabelle Schniermanni 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 13:36 | |
| |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 14:09 | |
| Ik twijfel zeer hard over Vinepaw.... |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 14:14 | |
| @Isabelle, aangezien Viktor ook *misschien* geïnteresseerd is wacht ik nog even met Vinepaw weg te geven ;] |
|
| |
Robin 146 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 15:19 | |
| Mag ik misschien nog even wat meer weten over haar karakter? (; |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 15:43 | |
| Mag ik misschien wat weten over het karakter van Jezebel? ^^ |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. vr 28 jun 2013 - 16:04 | |
| @Viktor, Vinepaw is een poesje met een hart van goud, maar ze durft het kamp niet uit omdat haar mentor is vermoord op de eerste trainingsdag. En ik heb het liefste dus dat ze het kamp niet uitgaat totdat ze een nieuwe mentor heeft :]
@Kip, ik was van plan Jezebel een charmante kattin te laten worden :] Ze is nu nog wel unborn en voor meer informatie zou ik het kittenzoektopic van Skippy x Beau maar even bekijken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Again and again.. | |
| |
|
| |
|