[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[AG] And whenever you feel like we're growing apart...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Hiddendance
Member
[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:31

Graystripe schreef:
@ Liese, Ok ~ Ik stuur zo meteen het wachtwoord van d'r door naar Hiddendance ^^.
@ Bo & de rest die boden op Emberpool, Ik zal het bespreken met Soof.
@ Viktor & Aurykit, Ik zal er even over nadenken. :3
@ Cornkit, Welke van de twee wil je het liefst?

Thanks! <33 I'm so happy :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zarre
Member
kiana
29
Actief

CAT'S PROFILE
Zarre
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:36

oei ik heb blijkbaar toch nog niet gepost! ;o
of het was op je vorig? Dat kan ook
Nu is Crystal al bezet neem ik aan? :c
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:47

Nee, Crystal is nog niet weg.
James Arthur
Member
Kiana
41
Actief

CAT'S PROFILE
James Arthur
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:55

oh dan doe ik een bod ;D
(ben ook zarre)
Goldennight
Member
[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 21:14

Graystripe schreef:
@ Liese, Ok ~ Ik stuur zo meteen het wachtwoord van d'r door naar Hiddendance ^^.

Oeww owke ik wacht wel :3
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 21:15

Ik meld me ook aan voor Mintfang. Hij heeft gewoon iets x]
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 21:16

Graystripe schreef:
Oke (:
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 23:03

Ook ik wil een hod doen op Mintfang. Zelfs met zo weinig beschrijving spreekt ze me aan.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 23:06

Ik zal morgen de beslissingen maken en overleggen met Soof. Ik ben nu te moe en kan daardoor niet helder nadenken. *Kuch kuch* Hahah.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 23:12

Oeh, zou ik aan de mensen die zich hebben aangemeld voor Emberpool mogen vragen of ze een wat uitgebreide motivatie zouden willen posten? Ik wil graag weten waarom jullie d'r graag willen hebben, of je nog dingetjes anders wilt en what ever.
Jaytail
Member
[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 9:21

Motivatie Emberpool: Waarom ik Emberpool zou willen hebben? Ik zit de laatste tijd nogal in de knoop, aangezien ik eigenlijk al een tijdje een nieuw account in de ThunderClan wilde hebben. Maar aangezien de Medicine Cat Apprentice nu aan de gang is, was ik bang om een gloednieuw account aan te maken. Ik ben daarbij bijna klaar met school, vanaf a.s vrijdag heb ik geen Huiswerk meer, waarna ik van plan ben om weer heel actief te gaan posten enzo. Ja, misschien heb ik dan wel veel accounts. Maar ik zou het willen proberen, een hele uitdaging voor mezelf maken om zoveel mogelijk accountjes actief te laten worden. Dit zie ik dan ook als een leuke kans voor mezelf. Natuurlijk zal ik het jammer vinden als ik haar niet krijg, maar ik gun haar iedereen.

Laatst aangepast door Jaypaw op wo 26 jun 2013 - 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
Leafheart
StarClan
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 11:15

Is melody al weg? anders wil ik haar wel :3
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 11:24

Oké, ik heb besloten dat Melody naar Sarah aka Applenose gaat, en de nieuwe eigenaar van Crystal is Kiana aka Zarre! Ik stuur de ww's door naar de accounts die hierboven schuingedrukt staan aangegeven.

Wat betreft Mintfang, ik ga nog even wachten ^^.
Firepaw****
Member
Isabelle Schniermanni
21
Actief

CAT'S PROFILE
Firepaw****
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 17:05

Motivatie Emberpool:Ik wil Emberpool omdat ik zoveel mogelijk accjes actief wil houden en haar karakter spreekt me echt aan.Ze is gewoon een superaccount!!!En ik wil graag nog een warrior in TC want dat is wel een redelijk populaire Clan, mag telkens als ik bijna klaar ben aan mijn aanmelding zegt mijn moeder:ISABELLE!TAFELDEKKEN!NÚ!En daarom wil ik graag een TC account...Ik heb grootse plannen met haar.

Laatst aangepast door Firepaw**** op za 29 jun 2013 - 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Jaytail
Member
[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 18:58

Mijn gehele Motivatie staat er nu c:
Rosypaw
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rosypaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 22:11

Gaan de anderen hun motivatie ook nog plaatsen? Anders ga ik die even weglaten, en zullen ik en Soof kiezen.
Rainpaw,
StarClan
Amy
69

CAT'S PROFILE
Rainpaw,
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 10:22

(Ben dus Daan/Frostlake)

Motivatie Mintfang; Ik vind Mintfang gewoonweg iets hebben. Ik lieft hem al sinds zijn apprentice tijd en hij lijkt mij gewoon perfect. Daarom zou ik hem heel graag willen hebben <3
Goldennight
Member
[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 10:39

Moet je voor Mintfang ook een motivatie plaatsen?
Nou ja :3
Ik wil Mintfang graag hebben omdat ik nog een kat zoek waar ik echt wat mee kan. Aangezien ik met Aurypaw en Aurorapaw telkens vastloop, zoek ik nog een account die ik actief kan (en wil) houden. Mintfang viel me gelijk op doordat er nog zo weinig mee gedaan was, en je er dus nog alle kanten mee opkan. Ik heb maar een paar topic's van hem door gelezen, maar hij lijkt me echt leuk Very Happy

Rosypaw
Member
64
Actief

CAT'S PROFILE
Rosypaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 11:16

Voor Mintfang hoefde je geen motivatie te plaatsen, maar degene die het toch hebben gedaan hebben dan wel meer kans dan de anderen, want dan kan ik zien waarom ze dat karakter zo graag willen hebben ^^.

Degene die ook nog een bod op Mintfang hadden gedaan mogen nog tot vanavond hun motivatie hier plaatsen, want dan ga ik een besluit maken.
Voor Emberpool is klinkt het hetzelfde, je krijgt de tijd tot vanavond om je motivatie hier neer te zetten :3.

~ Chi
James
Member
[AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 12:26

Ik ga me afmelden voor Mintfang, ik heb gisteren een account van Daan gekregen, en ik ben ook van plan om nog een nieuw aan te maken dus anders gaat het te veel worden (;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] And whenever you feel like we're growing apart...   [AG] And whenever you feel like we're growing apart... - Pagina 2 Icon_minitime

[AG] And whenever you feel like we're growing apart...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: