Ze voelde een tikje tegen haar snuit aan komen, Lightpaw spinde hees, en opende toen ahar doffe oogjes. 'Gaat het Lightpaw? Ik had nooit het water in moeten lopen en de vissen op moeten jutten zodat Thunderpaw ook kon gaan vissen. Het is mijn schuld dat je er zo aan toe bent!' zei Moonpaw met schuldgevoel in haar stem. 'A-ag' Zei ze en nieste. 'H-H-het geeft niet-niet joh' Zei Lightpaw bibberend en hoestent. 'I-ik moet nu uit mij zelf beter worden' Zei ze toen. Ze hoeste weer en liet haar kop weer liggen. Iedereen hier hielp haar wel om te eten, en begroef eht voor haar als ze klaar was, als ze ebter was, zalde ze voor iedereen hier wel weer wat terug doen! En dat verdiende ze ook! Alleen nu kon het neit, ze was er nu nog te ziek voor, neit besmtelijk ziek, anders mocht ze heir neit eens liggen! Ze sloot even haar ogen, hielt ze toen even dicht, opende ze weer en glimlachde naar Moonpaw. 'Een paar keer had de sterren clan me bijna dood laten gaan, maar ik was er nog enit klaar voor, zeiden ze' Zei ze rustig.