We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Mag dit ook een kitten zijn, anders heb ik Fantasykit ^^
? Ehm... Dit gaat over zussen eigenlijk. Maar je kan wel ons klein zusje zijn als Tearpaw ermee eens is.
Ja ik weet dat het over zussen gaat ^^ Daarom vroeg ik me af of kittens ook zus mogen zijn omdat er alleen maar apprentices aanmelden en dat heb ik jammer genoeg niet
Mag dit ook een kitten zijn, anders heb ik Fantasykit ^^
? Ehm... Dit gaat over zussen eigenlijk. Maar je kan wel ons klein zusje zijn als Tearpaw ermee eens is.
Ja ik weet dat het over zussen gaat ^^ Daarom vroeg ik me af of kittens ook zus mogen zijn omdat er alleen maar apprentices aanmelden en dat heb ik jammer genoeg niet
@Hierboven, dankje x'D Maar als ik wordt geaccepteerd, werd Fantasykit dan ook geadopteerd zoals dat bij Smellpaw en Tearpaw zou zijn bij verschillende ouders of niet omdat ze jonger zou zijn? Sorry erg vaag...
Jah, ik denk het wel. Ja, maar die tijd is bij ons al voorbij misschien dat jij een pleegmoeder of pleegvader moet zoeken. En dat je aan het einde van de verhaallijn (dan zijn Tearfall en Smellbelly elkaar al tegen gekomen) plotseling zegt: "hé ik ben jullie zussje"
Jah, ik denk het wel. Ja, maar die tijd is bij ons al voorbij misschien dat jij een pleegmoeder of pleegvader moet zoeken. En dat je aan het einde van de verhaallijn (dan zijn Tearfall en Smellbelly elkaar al tegen gekomen) plotseling zegt: "hé ik ben jullie zussje"
Dat ze een pleegvader/moeder krijgt vindt ik goed alleen dat laatste is erg raar, ik bedoel dat ze dat niet zomaar kan weten dat Smellberry en Tearfall haar zusjes zijn.
Misschien als Smellpaw en Tearpaw ouders verdwenen als ze geboren werden maar niet veel later was hun moeder zwanger van Fantasykit maar om een of andere reden (bwa vind nog wel iets (; ) liet ze haar als kitten achter op Riverclanterritorium. Ze stierfen (zoals in verhaallijn?) Ze had nog geen naam en werd meegenomen naar het kamp waar ze opgroeide bij pleegouders. Zoiets?