|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Amazing Belgjes-topic do 25 jul 2013 - 11:00 | |
| - Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Fairywren schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Ik ben Eva, ik ben 12 (bijna 13 ) en dus een Belgje^^ Ik woon ergens in een stadje rond Gent, in Oost-Vlaanderen dus.^^ Dat was het zo'n beetje...^^
Ik ook.... Welk stadje...? (: cool! Ik woon in Deinze, maar dat kennen veel mensjes niet.^^ Maldegem komt me wel bekend voor... Jawel hoor, ik ken Deinze zeker, ik woon in Ursel, ook de meesten kennen dat niet, het is een deelgemeente van Knesselare (; oh wat leuk! Deinze heeft blijkbaar niet zo'n goede reputatie, dat zeggen toch wat mensjes die ik ken.^^'' Ursel? Hm, misschien ben jij het ook wel, maar ik heb nog iemand ontmoet op wc die daar woont, maar waarschijnlijk ben jij het wel. ^^ Knesselare ken ik wel, en van Ursel heb ik dus al gehoord^^ Haha, nee, er is nog iemand die in Ursel woont (toevallig, niet afgesproken) Deinze en Ursel is minder dan een half uur van elkaar aaah oke, goed, dan ben ik toch juist.^^ Wie weet zien we elkaar eens, als je in Deinze bent, stuur me maar een pmetje.^^ |
| | | 1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Amazing Belgjes-topic do 25 jul 2013 - 11:04 | |
| - Lightpaw. schreef:
- Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Softcream schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Fairywren schreef:
- Lightpaw. schreef:
- Ik ben Eva, ik ben 12 (bijna 13 ) en dus een Belgje^^ Ik woon ergens in een stadje rond Gent, in Oost-Vlaanderen dus.^^ Dat was het zo'n beetje...^^
Ik ook.... Welk stadje...? (: cool! Ik woon in Deinze, maar dat kennen veel mensjes niet.^^ Maldegem komt me wel bekend voor... Jawel hoor, ik ken Deinze zeker, ik woon in Ursel, ook de meesten kennen dat niet, het is een deelgemeente van Knesselare (; oh wat leuk! Deinze heeft blijkbaar niet zo'n goede reputatie, dat zeggen toch wat mensjes die ik ken.^^'' Ursel? Hm, misschien ben jij het ook wel, maar ik heb nog iemand ontmoet op wc die daar woont, maar waarschijnlijk ben jij het wel. ^^ Knesselare ken ik wel, en van Ursel heb ik dus al gehoord^^ Haha, nee, er is nog iemand die in Ursel woont (toevallig, niet afgesproken) Deinze en Ursel is minder dan een half uur van elkaar
aaah oke, goed, dan ben ik toch juist.^^ Wie weet zien we elkaar eens, als je in Deinze bent, stuur me maar een pmetje.^^ Oki! (: |
| | | Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Amazing Belgjes-topic za 27 jul 2013 - 11:26 | |
| Topic'je valt een beetje stil hier...
Waauw het was hier slecht weer vanochtend! O_o M'n broer mag blij zijn dat hij gister verjaard is^^" We dachten eigenlijk naar Sfinks te gaan, maar met dit weer... Zal voor morgen zijn dus x3 |
| | | | Onderwerp: Re: Amazing Belgjes-topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |