|
|
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 17:48 | |
| - Rusko schreef:
- @Camomilepelt; Het is een schoolvak hoor :DIk doe een grafische opleiding, webdesign enzo, dus dan krijgen we ook vakken zoals Photoshop, Illustrator en Flash (animaties enzo)
En hier, ik zet het even in een spoilertje c:
- Oefening op knipmaskers:
- Oefening op perspectief:
- Oefening op effecten op tekst:
- Oefening op 3D effecten:
- Oefening op tekenen met penselen:
Wow super mooi!!! x'D Je kan dat echt goed C= |
|
| |
Max 53
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 17:52 | |
| Thanks to you too! Het is het eerste jaar dat ik deze opleiding doe, dus het zijn nog maar basisoefeningen hoor c: Ik vind 't vooral leuk om te doen n.n |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 17:52 | |
| Miep, Miep, Miep, Linn heeft het druk. Nog even en ik crash~ Oké. Mijn eerste punt voor de proefwerkweek dat terug is, is een 5 voor wiskunde. Nu sta ik in plaats van een 7 een 6,5. Daar gaan we weer, net zoals vorig proefwerk~ Ik sta voor de pww altijd heel goed, just look: - Spoiler:
Engels: 7,6 Wiskunde: 7,1 Latijn: 7,9 Grieks: 7,7 Frans: 6,2 Duits: 7,3 Geschiedenis: 7,3 Aardrijkskunde: 6,3 Biologie: 6,8 Muziek: 7,5 Lichamelijk opvoeding: 6,9 Beeldende vorming: 7,5 Nederlands: 5,7 Natuurkunde: 6,6
Mag maximaal 3 minpunten hebben om over te gaan, momenteel is dat er een. Er is een grote kans dat dat er weer twee worden. Nederlands en Aardrijkskunde. Het is dat ik nu eens het proefwerk goed had gemaakt, en twee topo so's heb gehad. Nu maar hopen dat het proefwerk in deze proefwerkweek goed afloopt~ Ah wel, jullie krijgen wel wat te horen van me over mijn punten lijst na deze proefwerkweek ^-^ Dan zien jullie het verschil en dat ik totaal, geen, goede, punten, haal, in, een, proefwerkweek. -Linn out- |
|
| |
203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:21 | |
| Weet iemand wat een Llama is op Deviantart :3? |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:22 | |
| Meeh kan nergens posten met Jaypaw, maar ik wil geen nieuwe topic's erbij terwijl ik met em wil posten D: |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:24 | |
| @Dapplekit sorry ik zou wel willen posten op het topic van Lovelypaw x Jaypaw maar ik voel me te ziek :s |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:24 | |
| Thessa@ Een soort badges, gewoon iets voor de leuk^-^
Max@ Ikzelf heb ook illustrator op school geleerd, maar vond het altijd een beetje een vervelend programma x'D Heb je ook After Effects gedaan? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:27 | |
| @Bo;; Ik post zo wel met Starling, nadat ik het hoofdstuk af heb, ok? c: |
|
| |
Tamar 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:30 | |
| |
|
| |
Max 53
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:31 | |
| - Strawberry schreef:
- Max@ Ikzelf heb ook illustrator op school geleerd, maar vond het altijd een beetje een vervelend programma x'D Heb je ook After Effects gedaan?
After Effects zie ik volgend jaar in het 6de :3 Ik vind Flash zo'n vervelend en nutteloos programma en ik bak er niks van hahaha :'c |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:36 | |
| - Rusko schreef:
- Strawberry schreef:
- Max@ Ikzelf heb ook illustrator op school geleerd, maar vond het altijd een beetje een vervelend programma x'D Heb je ook After Effects gedaan?
After Effects zie ik volgend jaar in het 6de :3 Ik vind Flash zo'n vervelend en nutteloos programma en ik bak er niks van hahaha :'c Dat heb ik nou met illustrator xD Met Flash kun je wel heerlijk animeren moet ik zeggen. Maar mijn all time favorite is stiekem nog altijd photoshop. |
|
| |
Max 53
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:42 | |
| Photoshop <3 Ik heb net een nieuw setje gemaakt voor het acc'je dat ik hier straks ga aanmaken En ik snap de logica van Flash niet, daarom lukt het animeren niet c: met geneste animaties enzo xD echt de hel c': |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:53 | |
| - Rusko schreef:
- Photoshop <3 Ik heb net een nieuw setje gemaakt voor het acc'je dat ik hier straks ga aanmaken
En ik snap de logica van Flash niet, daarom lukt het animeren niet c: met geneste animaties enzo xD echt de hel c': Hmm, ik animeer vooral frame voor frame. Tweens en de Bone Tool lukt ook nog wel, maar mweh xD |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:54 | |
| - Strawberry schreef:
- Rusko schreef:
- Photoshop <3 Ik heb net een nieuw setje gemaakt voor het acc'je dat ik hier straks ga aanmaken
En ik snap de logica van Flash niet, daarom lukt het animeren niet c: met geneste animaties enzo xD echt de hel c': Hmm, ik animeer vooral frame voor frame. Tweens en de Bone Tool lukt ook nog wel, maar mweh xD Mjah frame per frame kan je in principe ook in PS dan, en PS tekent veeeel makkelijker dan Flash c': En vormtweens lukken me ook, maar voor de rest.. Ik ben zo'n amateur haha |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:56 | |
| Mheh. Ik heb zó de neiging een nieuw account aan te maken. *Nagelbijt* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:57 | |
| Ik heb enorm de neiging om setjes te maken haha c': Maar ik heb geen karakters meer en ik ben te noob om een shopje te openen x3 |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 jun 2013 - 18:58 | |
| @ Ironsoul Je setje is leuk :3 |
|
| |