We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: For Eternity {{RPG}} vr 14 jun 2013 - 19:17
it´s not just the world,
it’s not only you and me,
it’s not just that game,
it's not being alone or a pack,
but it’s eternity forever.
I know that if the sky
Hey, do you remember How we would stay up all night Talking about our destiny, Those were the days If only you could see me now I live my dream, I owe it all to you I owe it to you Isn’t it crazy yeah isn’t it crazy It’s all because of you All because of you It’s all because of you, oh All because of you, oh I know that if the sky would fall I’d survive it all Because of you, oh -----
Alle wolven keken nog eens achter om, waar de vulkaan nog uitvoerig bezig was met het spuwen van de lava uit de aarde. De vulkaan op het eiland Huoshan bracht een nieuwe uitbarsting op aarde terweeg. Deze keer was het veel en veel erger. Iedereen moest weg trekken uit het land, om te overleven. Het samenwerken kwam tot een stand, oude leiders, toekomstige leiders en andere wolven die het gezag aan konden hielpen de hele groep mee gaan. Helaas kon niet iedereen op tijd uit het ramp gebied worden gered. Het duurde een hele tijd voor er ook maar een iemand heen durfde te gaan. Iedereen was bang dat het enorm verwoest was, dat er karkassen zouden liggen van dierbare die zij waren verloren. Zo bleef iedereen op de huidige plaats.
Een paar maanden verbleven de wolven vér buiten Morgandi, het oude gebied. Tot er plots een jonge pup aangerend kwam. “Kom mee, kom mee!” Het was een pup van een van de wolven ergens in dit gebied die zich had aangesloten na de verhalen. Een aantal wolven gingen met de pup mee, waarna ze bij het oude Morgandi aankwamen. Maar het was compleet veranderd. Dit gebied was anders, niet meer het bekende van vroeger. Voorzichtig liep een van de wolven de nieuwe aarde op. Na even te hebben gezocht naar gevaar en het er niet bleek te zijn, kwamen de eerste veel belovende woorden. “Het is veilig.” Dat was het moment voor de andere wolven om ook hun eerste stappen op het nieuwe land te zetten. Met een gerustgesteld gevoel gingen de wolven terug.
Aangekomen in het gebied van het samenwerken en het overleven, vertelden de wolven iedereen dat het veilig was en dat ze terug konden. Zo ontstond er weer terug de verdeling tussen het goede, neutrale en het slechte. Iedereen wilde het nieuwe gebied eisen. Eenmaal terug op het oude Morgandi, verkreeg het gebied een nieuwe naam “For Eternity”.
Naam: For Eternity Soort: RPG Onderwerp: Wolven uit Morgandi na de vulkaanuitbarsting in een nieuw land. Beschrijving: Zie het verhaal hierboven. Link:http://foreternity.actieforum.com Extra: Morgandi is gewijzigd in For Eternity. Door de SCM Music Player is de refresh knop vaker nodig. Via de oude link van Morgandi, kan je nog door gelinkt worden met For Eternity Affiliate:
Onderwerp: Re: For Eternity {{RPG}} vr 14 jun 2013 - 19:45
Als ik eerlijk ben klopt de hele layout niet meer door mijn pc, kan ik niet inloggen, en snap ik sowieso niet waarom het veranderd is, vind ik de lay wat fel :/
Rowanflight
StarClan
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
Onderwerp: Re: For Eternity {{RPG}} vr 14 jun 2013 - 22:54
@Splashingkit Het probleem zou aan de music player hebben gelegen. Die is nu weg, als je nu nog steeds niet kunt inloggen zal ik het nogmaals melden.. Het is idd wat fel, vond ik ook maar het went heel snel ik heb er al geen last meer van. (:
@Rowankit Een van de Admin's heeft het idd heel mooi gemaakt (: En er natuurlijk ook veel tijd ingestoken.
Whispersong
StarClan
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
CAT'S PROFILE Age: 3 years and 6 moons, forever now Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: For Eternity {{RPG}} za 15 jun 2013 - 9:30
het is een mooi forum <3 ik zal me echter niet aanmelden omdat ik niet zo heel veel met wolven heb ^^"
Onderwerp: Re: For Eternity {{RPG}} za 15 jun 2013 - 11:25
Crushfall schreef:
@Splashingkit Het probleem zou aan de music player hebben gelegen. Die is nu weg, als je nu nog steeds niet kunt inloggen zal ik het nogmaals melden.. Het is idd wat fel, vond ik ook maar het went heel snel ik heb er al geen last meer van. (:
@Rowankit Een van de Admin's heeft het idd heel mooi gemaakt (: En er natuurlijk ook veel tijd ingestoken.
Ja ik kan weer inloggen x3 En wss wen ik wel aan de lay. ik vond het bij Warrior Cats ook eerst zo fel (Al staat nu wel de hele tijd Evening Meadows ingesteld xD)