Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Falconwing
Member
Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 DPKsfdL
Stijn.
52
Actief

CAT'S PROFILE
Falconwing
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:38

ik heb een voorbeeldpost toegevoegd, later komt er waarschijnlijk nog een.

EDIT: de tweede staat erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 17:58

.:About:.
Name: Saberpaw
Future names: Sabertooth
Past names: Saberkit
Clan: Shadowclan
Leader: Shrewstar
Parents: x
Siblings: x
Other family: x
Friends: x
Enemies: x

.:Appearance:.
Eye color: Yellow/brown
Fur: Een lang harige witte kater. Zijn vacht is een beetje wild.
Species: Maine Coon.
Posture:
Apprentice
Hij is groter dan de rest van zijn leeftijdsgenoten. Hij is soepel en heeft flexibele bewegingen. Zijn haar is nogal wild daardoor lijkt hij een beetje op een balletje met haar.

Warrior
Deze kater is groot en komt dominant over. Doordat zijn vacht dik is lijkt hij ook groter en breder. Hij loopt altijd zo trots als hij is met zijn neus in de lucht. Sommige clan katten zeggen dat hij afstamt van de grotere katten familie, doordat hij sterk en breed gebouwd is.
Paws: Zijn poten zijn groter dan die van de gemiddelde kat. Zijn klauwen zijn ook aan de brede en grove kant.
Fangs: Zijn hoektanden zijn scherp en komen ongeveer uit zijn mond zetten.

Saberpaw - tooth:

.:Personal:.
Positieve eigenschappen: Trots || Vriendelijk || Zeker || Anticiperen || Serieus

Negatieve eigenschappen: Trots || Snauwerig || Naïef || Overschatten
Character:

Apprentice
Saberpaw is een kat die gemiddeld groter is dan de rest van zijn leeftijd. Hij is op zichzelf en speelt nooit echt met de andere katten mee. Hij komt het liefst zijn dag door met het zoeken van medicijn planten. Hij is nogal het serieuze type, en daardoor word hij nooit helemaal begrepen door zijn leeftijdsgenoten. Zelf maakt het hem echt niet en doet hij het liefst dingen voor zichzelf. Hij slim en heeft een goed visueel inzicht waardoor hij planten kan herkennen van maar een paar kleine details, dat maakte hem al snel een goeie leerling die dingen snel oppikt. Door zijn kracht is hij sterker dan de rest van zijn leeftijdsgenoten. Ze denken er dan ook nog eerst een paar keer over na voordat ze hem gaan pesten.

Warrior
Sabertooth is een kat waar niet snel mee te spotten valt. Door zijn sterke en krachtige aanvallen is deze kat moeilijk te verslaan. Hij is groot waardoor de tegenstander hem niet makkelijk omver krijgt, maar vechten doet hij alleen wanneer het echt moet. Hij vind het helpen van gewonde katten veel interessanter. Door zijn trots voor zichzelf en de clan overschat hij nog wel eens katten maar ook vaak situaties. Daardoor raakt hij sneller in problemen. Gelukkig heeft deze kat altijd wel een tweede plan in gedachte om uit te voeren. Daardoor kan hij snel op problemen anticiperen. Wat hem als medicijn kat al super handig maakt. Hij kan tegen de druk van veel patiënten, hij houd zijn hoofd koel en zijn gedachtes erbij. Hij kent gewoon geen paniek. De helende planten is altijd al een interesse van hem geweest, al toen hij klein was ging hij er nog wel eens op uit om planten te vinden en de werking ervan te bepalen door ze uit te testen. Dit heeft soms tot pijnlijke verwondingen en andere dingen toe geleid, maar de dingen die hij heeft geleerd is hij niet vergeten. Van een grote afstand kan hij al door specifieke eigenschappen het soort plant bevestigen. Hij wil dan ook alles in perfectie te doen. Hij probeert altijd zo vriendelijk mogelijk voor zijn patiënten te zijn, maar na een tijdje als de patiënten geïrriteerd beginnen te raken verliest hij zijn geduld en kan hij nogal snauwerig reageren. Verder is hij over gevoelens bij katten vrij naïef, hij word vaak gezien als de knappe kater waar een poes maar al te graag een krasje voor wilt oplopen om even een bezoekje te brengen. Hij heeft het zelf alleen niet door, en al zou hij het weten, dan nog zou er niks mee aan kunnen. Hij heeft ook een kleine zwakte tegen kittens. Hij kan geen kittens afsnauwen of beschadigen, daar laten de kittens zijn hart door doen smelten. Deze kater is net zo lief en zorgzaam als de moederkatten zouden zijn. Je moet hem dan ook niet boos maken, als een je een kitten in gevaar brengt of verwond.

.:Abilities:.
Fighting: .......... ............ xxxxo
Speed: . ............ ............ xxooo
Sociale: ............ ............ xxxoo
Plants: ............ ............ xxxxo
Friendly: ............................xxxoo
Proud: ...............................xxxxo
Dangerous: ........................xxxxo
Fighting Spirit: ....................xxooo
Sight: ...............................xxxxo
Serious: ............................xxxxo

.:Voorbeeldpost:.

Medicine Cat
Het was al schemerig geworden, Sabertooth was al de hele dag bezig met kruiden vinden. Hij had al wat honing gevonden en een paar andere planten, en was nu op weg naar het kleine beekje. Hij wou daar goudsbloemen vinden, die zouden infecties moeten verhelpen en bloedingen. Het was al vrij donker in het bos, door de hoge bomen werd de grond in het bos overschaduwt waardoor er niet veel planten konden groeien. Dat was best wel lastig omdat je dan het hele Shadowclan gebied moest afzoeken naar de juiste planten. Gelukkig vond Sabertooth dat niet erg om te doen, hij vond het altijd een goed excuus om een tijdje weg te blijven uit het kamp. Hij genoot van de rust om zich heen. Voordat het bos stil werd zongen de laatste vogels hun riedeltje, waarbij zijn eigen stappen steeds luider werden.

Na een tijdje te lopen en te luisteren naar het bos, kwam Sabertooth aan bij het kleine beekje. Het beekje was smal, maar trok wel kliene diertjes aan. Ook katten van de Shadowclan kwamen hier om te jagen en drinken. De grond was vochtig en rook fris. Hij opende zijn mond en liet zijn geurklieren zijn werk doen. Voor alsnog kon hij de goudsbloemen wel ruiken maar niet vinden. Hij liet zijn mond dicht bij de grond zakken en rook nog een keer. Nog steeds hetzelfde. Dan maar even goed kijken. Meestal vond hij uiteindelijk de planten door te ruiken, maar kijken hielp ook vaak. Zijn ogen knepen zich tot spleetjes om op een afstand alles goed te zien. Hij concentreerde zich en keek zo rond. Uit zijn ooghoek zag hij iets geels wat opgehelderd werd door een lichtstraal. Hij liep er naar toe. ''He he, eindelijk,'' mompelde hij in zichzelf. Er stonden twee goudsbloemen iets verderop naast het beekje. Hij plukte de twee bloemen en hield ze in zijn bek, net zoals de andere planten. Hij keerde zich om en ging rechtstreeks naar zijn thuis, de Shadowclan.

Eenmaal thuis aangekomen, was het al donker geworden. Het was rustig in het kamp. Er waren hier en daar nog een paar katten op, maar de meeste jongere katten waren al aan het slapen. Terwijl hij door het kamp liep, begroette hij een paar katten. Hij liep naar een klein beschut plekje wat was bedoeld voor de Medicine Cat en gewonden of zieke. De den was donker maar wel beschut voor gevaar. Sabertooth liep naar binnen en sorteerde de planten die hij had gevonden. Op een hoopje mos en bladeren lag een zieke poes, ze rilde en was half in slaap. Ze had een infectie die ze had opgelopen bij een wond. Sabertooth pakte wat goudbloem en kauwde de bloem voor, zodat het een papje werd. Hij maakte de slapende poes wakker. Ze werd langzaam wakker en slikte het gelige papje door. Aan haar gezicht te zien was het niet erg lekker. Ze was verzwakt en ging zonder iets te zeggen weer slapen. Sabertooth liep zachtjes en rustig weg, zodat hij haar met rust kon laten.

.:About me:.
Naam: Thessa
Leeftijd: 16
Bekendste account: Wretchedkit
RPG ervaring: Ik heb ongeveer 1 jaar ervaring.
Motivatie: Ik zit nu al bijna een jaar op Warrior Cats, en ik merk dat ik het steeds leuker begin te vinden. Maar ik vind het nogal moeilijk om accounts actief te houden als er niet meer op topics gereageerd word. Maar als je een Medicine Cat hebt worden er echt dingen van je verwacht, en die verantwoordelijkheid lijkt mij een leuke taak en uitdaging voor mijzelf, om echt actief te blijven. Daarbij heb ik ook nog geen accounts in de shadowclan en dit lijkt me een leuk character om mee te beginnen.

Laatst aangepast door Cherryleaf op za 27 jul 2013 - 19:19; in totaal 8 keer bewerkt
Tigerkit'
Member
20
Actief
Tigerkit'
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimema 15 jul 2013 - 20:34

Sнαdowclαn'ѕ Tιgerpαw.
❝GENERAL❞
Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 107475k
{{ Current Name Tigerpaw
{{ Former Names Tigerkit
{{ Future Names Tigerstream
{{ Birth Place ShadowClan
{{ Birth Season Newleaf
{{ Age Seven Moons
{{ Gender She-cat

❝ALLIGANCES❞
{{ Current Clan ShadowClan
{{ Former Clans None
{{ Future Clans StarClam
{{ Current Lifetstyle Clancat
{{ Former Lifestyles None
{{ Future Lifestyles None
{{ Current Rank Apprentice
{{ Former Ranks Kitten
{{ Future Ranks Warrior

{{ Leader Shrewstar
{{ Deputy Innerghost
{{ Medicine Cat Smokebreath
{{ Medicine Cat Apprentice None

❝PERSONALITY❞
Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Tumblr_mgp9owI79Q1ril629o1_500
Tigerpaw is geïnspireerd op Cat uit Victorious. Ik weet dat dit karakter totaal niet past bij de ShadowClan, maar dat is nou juist wat ik er zo leuk aan vind. Voor degene die Cat niet kennen; Cat is een kleine roodharige meid die altijd lol in het leven heeft. Ze is best dom, maar als het erop aankomt kan ze dingen onthouden en gebruiken. Ze is snel gekwetst omdat ze dan je grapje niet begrijpt, wat haar heel grappig maakt als ze schreeuwt; "Waar slaat dat nou weer op!" Ik ben dol op haar karakter en vind het superleuk om dat te verwerken in een SCkatje. Het is alsof ze een foutje in haar genen heeft, omdat ze niet heel erg slecht is, maar dat maakt haar juist leuk en bijzonder. In sommige dingen is ze dan bijvoorbeeld heel goed, zoals in dit geval het medicine vak. In de serie: (van wikipedia) Cat is de beste vriendin van Tori. Cat heeft opvallend rood haar en is een echte dramaqueen. Als ze toneel speelt doet ze het altijd heel overdreven, maar uiteindelijk blijkt ze toch meer talent in acteren te hebben dan wie dan ook. Ze komt een tikkeltje dom over, maar is wel een heel enthousiast meisje. Ze praat meestal met het gesprek mee en gaat dan plotseling over op een ander onderwerp, dat helemaal niks met het gesprek te maken heeft, om later weer terug te vallen op een onderwerp dat eerder in het gesprek voorkwam. Ook zegt ze soms spontane dingen, waar mensen meestal van denken "Dat had je niet per se hoeven te vertellen" of "Wat bedoel je daar nou mee?".

❝POST❞
Komt nog (:

❝APPEARANCE❞
{{ Fur Fully brown tigerstriped body
{{ Build Small
{{ Eyes Grey
{{ Height Small apprentice
{{ Weight Not much
{{ Nose Brown
{{ Pads Brown
{{ Voice {click here}

❝SKILLS❞
{{ Playing ✭✭✭✩✩
{{ Hunting ✭✭✭✩✩
{{ Climbing ✭✭✩✩✩
{{ Jumping ✭✭✩✩✩
{{ Eyes ✭✭✭✭✭
{{ Running ✭✭✭✩✩
{{ Swimming ✩✩✩✩✩
{{ Ears ✭✭✭✭✭

❝M E❞
{{ Name Lyra
{{ Age 13 years
{{ RPG ervaring 3 years
{{ Motivation Ik weet dat ik erg lang inactief ben geweest hier, en ik heb daar heel erg spijt van. Ik heb een aantal geweldige kansen verspeeld. Helaas kan je het verleden niet terugdraaien, maar het heden wel verbeteren. Met Ghostkit wilde ik ook altijd al medcatapp worden, maar dat is nooit gelukt. Het is nou eenmaal mijn favoriete rang hier en in de boeken. Ik wil gewoon niet nog meer kansen aan me voorbij laten gaan. Ik ben dol op dit forum en zweer dat ik nu weer 24/7 actief zal zijn, net als vroeger. En daar is deze rang de perfecte kans voor. De perfecte kans om te laten zien wat ik kan, en waarom ik nooit inactief had moeten zijn~
Codes by Babs~

Laatst aangepast door Tigerkit' op do 18 jul 2013 - 15:53; in totaal 1 keer bewerkt
Glowstick
Member
Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 jul 2013 - 22:00

they look so peacefull
when they sleep
but still water runs deep.

Info Duck OOC&IC

Naam: Duckkit - Duckpaw - Duckfeather
Waarom deze naam: Hij is zo zacht als een [eenden] veertje.
Geslacht: He-cat
Siblings: Unknown
Ouders: Unknown! Ill search for them if you want me too
Extra: Ik zeg een ding: Toverbal

Uiterlijk

Kitten: Duckkit heeft een heel licht bruine vacht, meer naar de beige kant. Ze zijn vrij kort, en toch zit er een natuurlijke, mooie golving in. Zijn ogen zijn duidelijk van zijn moeder, nu nog donker blauw.

Apprentice: Duckpaw is grijs geworden, waarbij zijn ogen wat mee zijn gegaan, die zijn aan de zwarte kant.

Warrior: Z'n vacht is langer geworden, maar nog niet zo lang als andere katten. De kleur is wel bruiner geworden. Duck's ogen zijn nu cyaan blauw.

Innerlijk

Duckfeather's innerlijk blijft eigenlijk bijna altijd hetzelfde, hij word alleen wat sterker [van binnen]. Het is een vrij zachte kater, die het liefst alles rustig en netjes houd. Hij kan wel tegen drukte, maar het liefst loopt hij daar toch wel voor weg.

OOC: Ik

Naam: Iró
Nicknames: Color, freak, weirdo.
Leeftijd: 12
Stom aan mij: Ik kan mensen lichtelijk/ of gewoon irriteren | ik ben heel snel van ik mag jou en jou niet, waarbij ik er soms wel naast zit :')

duckfeather

ME SHEET TRIPT WORD GEFIXT DONT WORRY
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 21:45

We gaan binnenkort een keuze maken, dus als je je aanmelding nog af wilde maken doe dit dan snel!
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:05

General
Name; Sweetpaw
Future names; Sweetberry - Sweetstar(?)
Past names; Sweetkit
Gender; Female
Age; 6 moons
Clan
Clan; ShadowClan
Future Clans; StarClan(?) - Darkforest(?)
Past Clans; Clan of the unborns
Rank; Medicine Cat Apprentice
Future ranks; Medicine Cat
Past ranks; Kitten
High Ranks
Leader; Shrewstar
Deputy; Innerghost
Medicine Cat; Smokebreath
Medicine Cat apprentice; none
History&Extra
Kit; Als kitten was Sweetkit altijd erg teruggetrokken. Ze was een wees, en niemand wilde voor haar zorgen. Eigenlijk was ze erg zoet en naïef van aard, maar dit veranderde toen de Queens haar 'anders' begonnen te vinden dan de andere kittens. Niemand wilde haar zogen, en ze heeft toen dus ook een tijdje doodziek in de Medicine Cat Den gelegen. Het was dat de Medicine Cat toen tegen een Queen had vertelt dat deze haar moest zogen, maar ze kreeg altijd minder dan de rest en is altijd wat zwakjes gebleven. Toen haar vijf moons aangebroken waren was ze samen met een andere kitten het kamp uit geslopen. Het was een kitten van een van de Queens die haar het meeste verachte, en eigenlijk mocht hij helemaal niet met haar omgaan, laat staan samen het kamp uit piepen. Sweetkit nam de zogenaamde 'leiding' en ze kwamen een aardig eind, totdat ze ruzie kregen. De andere kitten, een katertje trouwens, wilde terug naar zijn nest. Maar Sweetkit wilde verder, ze wilde BloodClan ontdekken en de andere Clans aanvallen. De kitten noemde haar gek, schold haar uit voor alles wat mogelijk was. Het katertje was twee moons jonger dan Sweetkit, en ze raakten in gevecht. Je zou denken dat een kitten als Sweetkit, altijd al kleiner en zwakker, niks ergs zou kunnen aanrichten bij een sterk katertje, wat de leeftijd ook zou zijn. Maar ze raakte hem verkeerd, want toen ze haar tantjes in zijn nekje plaatste hoorde ze alles kraken. Verschrikt liet ze hem los, maar het was te laat. Het levenloze lichaampje van het katertje lag daar maar, zijn ogen voor zich uit starend. Niet veel later werd ze op heterdaad betrapt door een patrouille. Sins dien werd ze helemaal verstoten door de andere Queens en ze mocht de nursery niet meer verlaten. Ze werd gezien als een monster, en deze laatste moon voor haar apprentice tijd maakte haar ook echt een soort monster. Ze werd erg bitter en hield zich liever afzijdig. Niemand kon meer normaal met haar praten, omdat ze iedereen afsnauwde. Ze had voor zowat niemand meer respect, want iedereen vond haar een afgrijselijk monster. Voor een iemand had ze respect, en dat was hun Medicine Cat, Smokebreath.

Medicine Cat Apprentice; Sweetpaw zal verre weg van een goede leerling worden. Ze is erg op zich zelf gesteld zijn en heeft lak aan alle regeltjes. Het lijkt alsof ze nooit echt luistert als je haar iets uitlegt, maar eigenlijk zal ze dit juist wel doen. Ze heeft een gezond verstand, maar luistert hier zowat nooit echt naar. Sweetpaw zal een hekel hebben aan haar naam, omdat dat altijd zo 'zoetjes' klinkt. Ze is vreselijk eigenwijs, misschien wel een van haar sterkste eigenschappen. Ze zal snel geamuseerd zijn door ruzies en is dan altijd wel in de buurt te vinden. Sweetpaw zal ook een echte roddeltante worden, want alle verse roddels, zijn bij haar te verkrijgen!

Likes; Rustige plekken, haar eigen gang gaan, gevechten, ruzies, roddelen
Dislikes; Vrede, verliefdheid, irritante katten, kittens, StarClan
Outside
Fur; Sweetpaw is een kortharige tabby poes met een ruwe vacht. Deze is niet goed bestendig tegen harde wind en sneeuw, maar als het warm is is ze in staat om gewoon hele stukken te rennen, omdat ze het niet snel warm heeft. Dit is juist weer een nadeel in de winter.
Eyes; Ze heeft doordringende, ambere ogen die altijd wat minachtend staan.
Claws; Haar nageltjes zijn niet echt scherp, maar ook weer niet zo bot dat ze er niks mee kan.
Tooth; In tegenstelling tot haar klauwen heeft Sweetpaw scherpe hoektanden, zodat ze dingen goed kan doorbijten en haar tanden altijd makkelijk in een prooi te boren zijn.[
Build; Sweetpaw is altijd wat kleiner dan de meeste katten van haar leeftijd, maar haar scherpe tong zorgt ervoor dat ze nooit echt word onderschat door sommige katten.

Motivation
Name; Daniëlle/Daan
Age; 13 (21-3-2000)
Gender; Female
Most known account; Frostlake, Bravesoul of Leafstorm
Why; Nu kan ik wel een heel verhaal op gaan hangen, maar het komt er op neer dat iedereen het verdient, so yeah. Ik begin ermee dat ik ShadowClan waarschijnlijk de leukste Clan vind. En dan kan je wel leider of deputy worden, maar toch vind ik Medicine Cats het leukste. Ze hebben gewoon meer dingen om te doen, en ik vind topics met Medicine Cats altijd super leuk. Nu zou ik het super grappig vinden als Sweetpaw de apprentice van Smokebreath word, daarvan gaan ook nog geweldige topicjes komen, mits ze word gekozen natuurlijk. Ik zou het ook graag willen doen omdat ik wil laten zien wat ik in mij heb, echt iets betekenen voor dit forum. Niet dat ik ontevreden ben met wat ik tot nu toe heb bereikt, ik vind mijn accounts geweldig, maar, een beetje uitdaging zou ik geweldig vinden, en om die dan te hebben als Medicine Cat zou nog veel toffer zijn :}
Last; Ik vind het moeilijk om het karakter van een nog niet bestaande kat uit te leggen, van daar een beetje de vreemde beschrijving enzo. Maar houd het er maar bij dat ze een scherpe tong heeft, erg eigenwijs is en lak heeft aan alles en iedereen!

Laatst aangepast door Frostlake op wo 24 jul 2013 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 23:22

Ik heb mijn aanmelding veranderd~ Nu klopt 'ie en zo zal 'ie blijven xD
Whitefang
Member
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 10:16

Ik ga de voorbeeldposten nog even veranderen, dus wanneer kiezen jullie ongeveer? Ik ga er wel meteen aan beginnen en zal het hier even laten weten als ze af zijn.
Astralkit
Member
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 19:35

~Mijn aanmelding van Harebell komt hier nog, hopelijk ben ik niet te laat~

I can see the ground I can't see you
Can see our hometown I can't see you
Leave the light on when I go
So I can watch you dawn below

[size=20]About Harebell

Past names: Harekit
Future names: Harepaw – Harebell
Meaning: Haar naam komt van een grasklokje, een paars bloempje waar ik dol op ben.
Past ranks: kitten
Future ranks: Medicine cat apprentice? Medicine cat?
Clan: Shadowclan
Future clans: Starclan? Dark forest?
Past clans: none
Leader: Shrewstar
Deputy: Innerghost
Medicine cat: Smokebreath
Lifestyle: clancat
Birth season: Greenleaf
Birth place: Nursery of the Shadowclan
Parents:  kan ik nog zoeken
Sibling: kan ik nog zoeken

How I looks

Looks: Klein, wit poesje met amberkleurige ogen. Ze heeft een roze neus en roze pootkussentjes. Ze heeft een pluizige korte tot halflange vacht. Ze heeft een lange, dunne staart.

Harebell’s character

Harekit

Playfull
Harekit is, zoals de meeste kittens, erg speels en luidruchtig. Ze twijfelt niet om mee met de andere kits te spelen en is meestal degene die begint. Ze houdt vooral van mosballetjes en achter haar staart aan zitten.

Social
Als kitten is ze erg sociaal wat betreft kittens, bij warriors of apprentice kan ze heel anders overkomen dan ze werkelijk is door haar verlegenheid. Toch toont ze veel respect voor hen, net als voor de StarClan. Ze is nietr bang om een vreemde kat aan te spreken voor een spelletje wat ze niet kan laten.

Docile
Een volgzame kitten is altijd gewenst en dat weet ze. Ze probeert om zo goed  mogelijk naar de andere te luisteren en te streven naar wat ze willen. Echter zal ze nooit iets aan zichzelf veranderen moest iemand dat willen.

Harepaw

Helpfull
Harepaw helpt graag anderen wat haar dag altijd beter maakt. Ze houdt ervan en dit is waarom ze medicine cat apprentice is geworden. Ze staat altijd klaar om andere te helpen met hun problemen of te luisteren naar hun problemen. Ze is een soort van ‘luisterend oor’.

Stressfull
Niet iedereen is perfect, net als Harepaw. Ze heeft een hoog stressgehalte. Ze probeert het te onderdrukken maar dat lukt niet altijd even goed. Al komt ze dagelijks in stressvolle situaties, ze weet haar hoofd toch min of meer ander controle te houden zodat ze nog weet wat ze moet doen en niet te panikeren. Maar toch kan je stress zien toeslaan als je erg goed kijkt, dan begint ze te bibberen en stoot ze dingen om. Niet haar beste kant dus.

Smart
Harepaw is erg intelligent,, ook omdat ze wat leergierig is. Ze heeft een uitgebreide kennis van kruiden die ze goed opgeslagen heeft. Ze weet welke ze moet gebruiken wanneer en hoe. Ze vergist zich niet vaak, enkel haalt ze ze soms door elkaar.

Harebell

Self-confidence
Het deert haar niet wat andere van haar denken en ze probeert het te negeren. Ze zal er zeker niet van wakker liggen. Ze weet dat ze op zichzelf kan rekenen en de juiste beslissingen zal nemen die goed voor haar zijn.

Steadfast
Als medicine cat is ze erg moeilijk over te halen en blijft ze bij wat ze denkt of voelt. Als ze dan toch toegeeft, is het niet met alle plezier.

Calm
Harebell wordt steeds rustiger en minder gestrest. Alles wordt veel makkelijker en ze maakt het niet steeds moeilijker dan het al is. Wel blijft ze bezorgt om de kleine dingen in het leven en blijft ze er langer bij stilstaan.

Kortom:

>>Harekit: Speels – luidruchtig – ongevreesd – volgzaam
>>Harepaw: Helpt andere – stresskip – slim – verbaasd over de nieuwe wereld die voor haar opengaat
>>Harebell: Zelfbewust – nadenkend – rustig – aardig

My super skills

Swimming..........•○○○○
Fighting.............•••○○
Running.............••••○
Fishing..............○○○○○
Hunting.............•••○○
Climbing.............••••○
Healing..............•••••
Balance..............•••••
Speed................••••○
Dexterity.............••••○
Perseverance.......••••○
Speed of reaction..••••○

My Little Story

Waar zal ik beginnen met vertellen? Het begin lijkt me een goed idee.

Het was een regenachtige dag voor Greenleaf. De wolken kleurde donkergrijs en de regen viel met bakken uit de lucht. Het was erg kil in de nursery en dikke lagen mist lagen verspreid over het kamp. De zon had plaatsgemaakt voor een rond, wit ding die heel af en toe achter de wolken vandaan piepte. Het was maanhoog. In de nursery van de Shadowclan lag een mooie, witte poes, mijn lieve mama, op haar zij. Ze zag er vermoeid uit en ademde nog maar zachtjes. Ik kon amper voelen dat ze nog ademde, erg beangstigend kan ik je vertellen. Naast haar zat mijn papa, dicht tegen haar aangedrukt en met zijn snuit verborgen in zijn partners haar. Ze waren amper van elkaar af te scheiden. Mijn papa wist al dat ze het niet zou halen en kon alleen maar toekijken hoe de poes uit zijn leven werd gerukt. Op dat moment besefte ik niet dat mijn mama op sterven lag en daar heb ik spijt van, dan had ik haar geknuffeld en dicht tegen haar aangezeten. Papa deed verschillende smeekbendes maar ik herinner me er maar een.  “Blijf bij me, ik kan dit niet alleen!” snorde hij naar de witte poes. Maar alle hoop was al lang verdwenen in de dikke mist die die dag in het kamp hing. De poes had al te veel bloed verloren en zakte weg tot ik haar buik niet meer op en neer hoorde voelen. Het leek alsof het mijn fout was en ik heb er lang over wakker gelegen voor het tot me doordrong dat dat niet zo was. Ik kon er niet aan doen dat ik geboren was!  Uiteindelijk, lang hierna, kwam ik tot inzicht, door hulp van mijn papa die me uiteindelijk toch aanvaarde, dat het niet mijn fout was. De medicine cat kon er niks meer aan doe en vanaf dat moment besefte ik dat ik geen warrior meer wilde worden maar medicine cat.

De dagen daarop waren sober en hard, iedereen was aan het rouwen. Mijn papa wou me niet in de buurt, enkel mijn pleegmoeder die ik toegewezen kreeg wou me nog. Ze was erg lief maar ik wilde bij papa zijn maar die stootte me steeds weg.  Vaak heeft hij me gewoon weggejaagd of weggeschopt maar dat deed me niks. Bij de andere kits was ik veel gelukkiger dan bij hem. Zij beschouwde me niet steeds  als een monster maar als een leuk speelvriendje die altijd klaar was voor een spelletje. Niemand, behalve mijn papa, heeft het me ooit kwalijk genomen dus ging ik gewoon verder zonder dat ik er aandacht aan gaf. Ik beschouwde mijn pleegmoeder als een  moeder en vader tegelijk. Ik ben haar heel veel dankbaar. Tegen de tijd dat ik oud genoeg was om apprentice te worden, kwam papa tot het besef dat hij van me hield. Ik was er gelukkig mee maar ik had hem niet meer zo hard nodig als vroeger. Ik groeide op tot een volwaardige medicine cat apprentice die haar uiterste best deed haar werk goed te doen. Ik hield ervan en de andere apprecieerden dat  ook. Ik moet toegeven dat ik wat leergierig was en misschien soms wel wat geïrriteerd door Smokebreath haat. Maar hij heeft me geholpen en of hij nu wil of niet, ik zou hem erg dankbaar zijn. Kruiden en planten zoeken deed ik graag en ging er soms alleen op uit. Ik droomde er van om te leren vissen maar dat is me nooit gegund. Best wel jammer dat ik dat nooit heb geprobeerd vind ik nu. Maar ik kan leven zonder.  Ik had het wel kunnen vragen op de grote vergadering aan de medicine cat van de Riverclan maar dat leek me toen nogal onbeleefd.  Mijn papa was erg trots op me en zei een keer dat ik op mijn moeder leek, die witte vacht en glinsterende ogen. Dat zal ik nooit meer vergeten.

Stuffies

Setje:
Picture(s):
Song:

Why me?
Naam: Nele
Rpg-ervatring: Ongeveer een jaar ben ik echt actief in de rpg, ik heb nog twee jaartjes rust gehad met Sagepaw voor ik echt ben begonnen.
Extra: Ik heb jammer genoeg geen tijd meer voor een voorbeeldpost gehad, het spijt me. Hopelijk is dat niet zo een ramp :S

Laatst aangepast door Burnsoul op za 27 jul 2013 - 17:25; in totaal 2 keer bewerkt
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 23:20

We gaan zondag kiezen ^^
Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 14:02

-Mijn aanmelding is aangepast + Voorbeeldpost-
Roseheart
Member
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 14:50

Mijn aanmelding is af. Ik heb wel nog een paar dingen toegevoegd en veranderd c;
Astralkit
Member
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 15:52

Mijn aanmelding is af x'D
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 16:15

Correctie: de keuze komt vanavond ^^'
Fairywren
Member
Viktor
194
Actief

CAT'S PROFILE
Fairywren
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 19:09

Mijn aanmelding staat er ook volledig (op pagina 1)
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 23:49

Medicine-cat apprentice

WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY?
Beste leden,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, hebben we een tijdje terug de audities geopend voor de Medicine Cat Apprentice van de Shadowclan. Na een tijdje overleggen hebben we de nieuwe Shadowclan Medicine Cat apprentice gekozen.

Wij feliciteren Chi met Littlepaw met de rol!

We weten zeker dat je het fantastisch zult doen (En dat Littlepaw een prima afreageer dummy is voor Smoke's beledigingen).
Iedereen, bedankt voor jullie mooie aanmeldingen, we konden zien dat er fantastisch veel moeite in gestoken is.

Met vriendelijke groet,

Het team

Cherryleaf
Member
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 0:32

Congrats Chi ^^
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 1:06

Bedankt voor deze kans, ik beloof dat ik de rang niet zal verwaarlozen «'3
@Thessa; Bedankt!^^
Undertaker
Member
Stijn.
239

CAT'S PROFILE
Undertaker
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 8:17

Gefeliciteerd Chi ^^
Acornpaw*
Member
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 8:45

Owh, Chi, Gefeliciteerd! :'D Een dikke proficiat and have fun with Littlepaw and Smokebreath! Succes! x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan    Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan  - Pagina 2 Icon_minitime

Aanmelding medicine cat apprentice Shadowclan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: