(poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

(poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smellbelly
Member
(poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium. DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Smellbelly
BerichtOnderwerp: (poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium.   (poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium. Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 18:44

Hallo ..., dit is de verhaallijn van Smellpaw.
Ik zal maar zeker terzake komen. Wel ik ben dus opzoek naar wat katten die mee komen doen in de verhaallijn.
Welke katten zoek ik?
-Bloodclanner
-Rogue
-Vriend(in)
-Zus
-Verwonder
-Liefde

Dit zijn de katten die ik zoek.
Ik zal nu even de verhaallijn uitleggen:

Smellpaw wordt geboren, de ouders sterven vroeg na de geboorte van Smellpaw en haar zus. Zij en een zus blijven over. Ze worden geadopteerd en groeien op. Hun wegen scheiden elkaar als ze apprentice worden. Na een tijdje braaf te zijn word Smellpaw het te veel. Ze glipt 's nachts het camp uit op weg naar nergens. Daar komt ze een Rogue tegen. Er ontstaat een gevecht, waarbij niemand echt wint. Smellpaw besluit om terug te gaan naar het camp. Ze begint na een tijdje over de ontmoeting met de Rogue te piekeren. Na een tijdje gaat ze terug naar de plek waar de Rogue zat, in plaats van de Rogue komt er een Bloodclanner aan. Smellpaw en de Bloodclanner wisselen een paar woorden. Smellpaw word verliefd op de kat van de Bloodclan. Als ze het uiteindelijk vertelt (na velen ontmoetingen), wordt de kater boos en neemt voor altijd afscheid. Dit is de tijd dat Smellpaw heel depresief is en opvliegend. Haar vriend(in) steunt haar de hele tijd en daar is ze dankbaar voor. Smellpaw doolt de laatste tijd vaak rond buiten het camp, in de hoop een glimp op te vangen van haar liefde. Daar komt ze haar 'verwonder' tegen, ze hebben een hels gevecht. De 'verwonder' wint. Smellpaw word nog depresiever. Haar vriend(in) wijkt niet meer van Smellpaws zijde. Na heel wat manen komt er plots een knappe kater opdagen. Hij troost Smellpaw en traint haar ook. Ze worden dikke vriendjes. Smellpaw word warrior en krijgt haar krijgersnaam: Smellbelly. De kater komt haar nog steeds opzoeken. Langzaam maar zeker vergeet Smellbelly de Rogue en de Bloodclanner, ze word verliefd op de kater. Smellbelly en de kater worden een stelletje. Vier manen later ontdekt ze dat ze zwanger is van de kater. Het enige probleem is dat de kater ergens anders woont. Wat moet ze doen? Zal ze bij haar clan blijven of met de kater meegaan?
Ze zoekt hulp bij haar zus. Alleen is dit een grote zoektocht, want wie is haar bloedband?

Wat verwacht ik van de katten die meespelen?
-Bloodclanner: Het moet een kater zijn en hij moet in de Bloodclan zitten.
-Rogue: Het moet een Rogue zijn en het moet een kater zijn.
-Vriend(in): De poes/kater moet in de Riverclan zitten.
-Zus: De poes moet zwart zijn en ze moet in de Riverclan zitten.
-Verwonder: Vrije keuze.
-Liefde: Een kater uit een andere Clan, Kittypet of een Rogue. (Vrije keuze)
Maak zelf maar een lijstje ^^

Veel succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: (poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium.   (poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium. Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 18:55

ik wil wel de verwonder spelen Smile ze zit in de windclan en is een she-cat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: (poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium.   (poging 2)[Verhaallijn Smellpaw] Titanium. Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 19:04