|
| 164 Actief
| |
| Onderwerp: It's over, alright. di 4 jun 2013 - 19:03 | |
| Hey mensen! Jullie denken, alweer, maar dit is gewoon serieus. Oke jullie hebben het vast al een beetje gemerkt, ik begin hier een beetje inactief te worden. Het gevoel van, Warrior cats, ik kan niet meer zonder je, dat ik een maand of twee terug nog had begint langzaam weg te vagen, en het is dus zonde om hier nog te zitten, elk bericht dat ik schrijf is toch voor niets. Ik voel me gewoon niet fijn. Sorry peeps, maar ik blijf weg tot ik weer zin heb in wc, het kan dus lang of kort zijn.
Dit zijn de accounts die ik nu weggeef, omdat ze echt een thuis nodig hebben/verdienen; Blueeyes - Warrior - RiverClan Darkened - Warrior - BloodClan - Darkblood aka Tanya mag mee beslissen. Duskkit - kitten - WindClan Icoon - Rogue - Gabs mag meebeslissen. Icedance- ThunderClan- Warrior Frozenpaw- ThunderClan- Apprentice- Soof mag meebeslissen.
Dus ik houd er wel een paar. Stuur me om deze maar een pm
Als je me nog wilt spreken ben ik nog op; WOTF; Frozenstar Serigala; Ivy Anime munters; Helena blablabla BtJ; Luna. Whapp; pm me maar
Doeg, gonna miss you al.
|
| | | kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's over, alright. di 4 jun 2013 - 19:11 | |
| awh, jammer dat het gevoel hier weg is. Maar echt missen zal ik niet hoeven ^^ Mindo en dat zooitje hier van serigala veel succes ook met je accounts, ik kan je niet echt helpen, heb te veel accounts :$ |
| | | Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: It's over, alright. wo 5 jun 2013 - 12:09 | |
| Awh, Chriss! Zo spijtig dat je weggaat ;'c Kleine boodschap maar grote betekenis: So... Goodbye <'3 X'jes! Ps. Ik Pm je c; |
| | | Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: It's over, alright. wo 5 jun 2013 - 12:27 | |
| Chriss... echt jammer dat je hier stopt D= Gelukkig kunnen we elkaar nog spreken op AM, WotF, Skype of een ander forum... |
| | | 1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's over, alright. do 6 jun 2013 - 16:02 | |
| Jammes dat je stopt Chriss :c ik hoop dat we je je hier snel terug kunnen verwelkomen op wc, verder zal ik wel contact met je houden op WotF (;
Xx Viktor |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: It's over, alright. do 6 jun 2013 - 21:11 | |
| Amg dit is echt jammer D: <3 Maar iig, take care en shizzle weet je wel (: Het komt allemaal wel goed (:
xxx |
| | | O.O 149 Actief
| |
| Onderwerp: Re: It's over, alright. do 6 jun 2013 - 21:16 | |
| NOOOOOOOOOOO
Chrissie i can't miss you ;-; Ik spreek je nog op WotF enz, maar Dark en Dark.... ;-; Ik waardeer je keuze zeker, want ik had het zelf niet gekund.
XxXxXxXxXxjes van Tanya/Isabelle |
| | | | Onderwerp: Re: It's over, alright. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |