| eens even wat testen (iedereen mag meedoen) | |
|
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) ma 3 jun 2013 - 19:46 | |
| ik ben pas begonnen en pas 12 dus het is nog niet het beste ooit ik schrijf hier met de Nederlandse namen omdat ik de Engelse niet ken, mijn excuses)Het is een zonnige dag. De zon schijnt door het bladerdak van het krijgershol en maakt Leafheart wakker. Geeuwend staat ze op en trippelt naar buiten. Aangekomen bij de stapel verse prooi ziet ze dat er dringend wat prooi gevangen moest worden, er liggen enkel nog een paar magere ratten en een konijn op. Dus gaat ze door de ingang naar buiten en trippelt wat rond, op zoek naar prooi. De bomen houden de zon tegen, maar het is toch nog tamelijk warm. Al snel krijgt ze erge dorst. Gelukkig hoort ze het kletteren van het water in de beek. Ze loopt ernaartoe en drinkt het koele, heldere water. Al haar zintuigen zijn gespannen, want ze weet dat ze hier dicht bij de grens is. Dan hoort ze geritsel. Ze draait langzaam haar kop om de geur te kunnen opvangen. Daar! In dat struikje ziet ze iets bewegen. Ze de wind gaat naar haar toe, dus de prooi kan haar niet ruiken. Ze stapt langzaam dichterbij, en ziet daar een muis ritselen. Ze springt, maar de muis hoort haar. Hij rent weg, maar zij is sneller. Ze grijpt hem vast, en dood hem met een goedgemikte beet. tevreden begraaft ze haar vangst en ze gaat opzoek naar een nieuwe prooi. wat vinden jullie? tips? kritiek? iedereen mag meedoen |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) ma 3 jun 2013 - 23:24 | |
| Heel goede post C; Ik heb een kleine tip. ~De meeste posten in de verleden tijd. Vb: Ze liep over het natte gras dat kietelde aan haar poten. (niet het beste voorbeeld ^^" en het is denk ik ook niet verplicht in verleden tijd)
Hopelijk heb je er wat aan. Voor de rest echt goede post C: |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) di 4 jun 2013 - 16:16 | |
| haha, ok ik dacht het eerst zo te doen maar heb uiteindelijk toch voor de tegenwoordige tijd gekozen omdat ik dacht dat het zo hoorde :3 maar schrijven in de verleden tijd is gemakkelijker, vind ik bedankt :p |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) di 4 jun 2013 - 19:45 | |
| Prima post hoor! En verleden tijd is wel verplicht, + ik zou soms wat meer komma's plaatsen By the way, ik ben ook 12 maar ik RPG al 4 jaar, al was de eerste 1.5 jaar mijn noob-tijd en jij post al veel beter dan ik de eerste keer. |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) di 4 jun 2013 - 20:48 | |
| bedankt ik schrijf soms nog wat maar ik ben er nog niet actief mee bezig geweest. |
|
| |
Esmée .. 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) di 29 okt 2013 - 19:00 | |
| (Mooi geschreven, zal even voor je meedoen ) Ferncloud rent over Fourtrees. Haar poten maken veel lawaai, omdat ze door de dorre bladeren roffelen. Ze ziet enkel nog de snelle beweging van haar poten die de bladeren wegduwen. BAMAbrupt was ze opgehouden met lopen. De knal tegen haar hoofd had haar wat versuft. 'Oh, Leafheart, ik had je niet gezien, sorry !' riep ze uit. 'Maakt niet uit', kreunde ze. 'Enkel wat koppijn, Ferncloud ..' Ferncloud lachte haar bemoedigend toe. Ze trippelde op Leafheart af, beet haar in haar nekvel en trok haar recht. 'Bedankt', gromde ze. 'Ik ga terug wat jagen in mijn terretorium' zei Ferncloud. Maar plots verstarde haar blik en gleed ze door haar poten. Stil bleef ze liggen. 'Great Starclan !' riep Leafheart uit. |
|
| |
Loïs 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) di 29 okt 2013 - 19:25 | |
| Ferncloud, sorry Leafheart, je mag geen ander persoon spelen. Je mag alleen de reactie afwachten. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) di 29 okt 2013 - 20:04 | |
| - Ferncloud schreef:
- (Mooi geschreven, zal even voor je meedoen )
Ferncloud rent over Fourtrees. Haar poten maken veel lawaai, omdat ze door de dorre bladeren roffelen. Ze ziet enkel nog de snelle beweging van haar poten die de bladeren wegduwen. BAM Abrupt was ze opgehouden met lopen. De knal tegen haar hoofd had haar wat versuft. 'Oh, Leafheart, ik had je niet gezien, sorry !' riep ze uit. 'Maakt niet uit', kreunde ze. 'Enkel wat koppijn, Ferncloud ..' Ferncloud lachte haar bemoedigend toe. Ze trippelde op Leafheart af, beet haar in haar nekvel en trok haar recht. 'Bedankt', gromde ze. 'Ik ga terug wat jagen in mijn terretorium' zei Ferncloud. Maar plots verstarde haar blik en gleed ze door haar poten. Stil bleef ze liggen. 'Great Starclan !' riep Leafheart uit. Hier heb ik wel wat op aan te merken ^^ daar ben ik weer hoor XDTot waar de streep ophoud schrijf je in tegenwoordige tijd, dat moet je ook in verleden tijd doen. En je mag niet bepalen wat een ander doet, zo als Loïs al zei ^^" |
|
| |
Esmée .. 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) wo 30 okt 2013 - 10:10 | |
| (Het spijt me ! Sorry ik word hier nooit goed in ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen) | |
| |
|
| |
|