(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:12

Mosspaw zag dat Daykit verveeld naar haar keek. "Zeker."zei Daykit sarcastisch. Mosspaw was met haar klauwen wat aan het graven in de grond. Ze werd altijd verlegen als iemand kwaad werd tegen haar. Even was het stil. Daykit verbrak de stilte door iets te zeggen. "En of de Forepaw Slash een kunstje is. Wat zou het anders moeten zijn? Een haarbal? Daar lijkt het, nu ik er over na denk, eigenlijk best wel op. Want wat gebeurt er nou als je je poot strekt en je klauwen uittrekt? Niets. NIETS! N-I-E-T-S! En om de verveling tegen te gaan van het NIETS doen, wil ik naar buiten. Nu."zei ze kwaad. "Daykit wacht! Je mag niet alleen gaan!"riep Mosspaw paniekerig toen ze het katje naar buiten zag rennen. In paniek rende ze achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:17

`Daykit, wacht! Je mag niet alleen gaan!' riep Mosspaw paniekerig. `Sinds wanneer doe ik wat wel en niet mag?' riep ze terug zonder om te draaien. Ze versnelde haar pas en rende het Camp uit. Buiten stond ze weer even voor de schok dat de wereld zo groot was. Het duurde niet lang voordat de kitten er overheen was en weer verder kon. Ze had het voordeel dat ze zo klein was en overal tussendoor kon. Daar zullen Mosspaw en Stormstar wel wat moeilijkheden mee krijgen, dacht ze met een grijns. De kitten verstopte zich achter een bosje varens, in de hoop dat de leerling en de leider haar niet zouden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:24

"Sinds wanneer doe ik wat wel en niet mag?"riep Daykit terug. Mosspaw liep het camp uit. Het kon haar nu niet schelen of Daykit het leuk vond of niet,maar ze liep achter het katje. Ze bleef even staan om op adem te komen. Voor ze verder ging keek ze of ze Daykit ergens zag. Toen ze de kitten niet zag rook ze vaag haar geur. "Waar zit ze toch."dacht ze. Ze stapte traag verder en keek rond haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 16:15


~*~
Het ging even heel snel. Stormstar zuchtte toen hij het gekibbel hoorde van de kitten, die wel erg brutaal leek te zijn. De leerling probeerde respect te tonen en Stormstar keek haar aan met een knipoog. Dit was een van de situaties die hij kon, die vaker gebeurde. Opeens rende Daykit het kamp uit, dat wilde Stormstar niet. Hij keek streng en rende achter Daykit aan. Als snel had hij haar gevonden, want een goede verstop plek kon je hebben, maar een volwassen krijger kon makkenlijk de geuren onderscheiden in een lucht. Vooral een boze kitten die tegen de regels in wilde gaan was snel te ruiken. Hij stak zijn kop in de bosjes. Hij pakte Daykit op bij haar nekvel en bracht haar terug naar het kamp. Hij plofte haar neer voor zijn hol en riep Mosspaw met een zwiep van zijn staart. Toen ze voor hem zat keek Stormstar met stenge ogen naar de opstandige kitten. ''En nu ga je even goed luisteren Daykit.'' Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn poten heen. ''Jij vind zelf dan wel dat je al heel groot bent, en goed voor jezelf kunt zorgen. Maar Daykit, overleven houd meer in dan prooi vangen en slapen.'' Stormstar vond dit een van de mindere dingen van clanleader zijn, maar het was nodig. ''Wat als er een Bloodclan kat op het territorium komt en je aanvalt? Of erger een vos, das of zelfs een tweebeen. Wij warriors zijn niet altijd in de buurt of op tijd, daarom is het voor kittens erg gevaarlijk om buiten het kamp te komen.'' Hij keek boos, ze moest weten wat haar grenzen waren. ''Misschien eet je wel zonder dat je het weet giftige bessen of verdrink je in de rivier. Er liggen altijd gevaren op de loer Dayit Ik snap dat je die als kitten onderschat maar je moet niet denken dat je super bent. '' Hij kuchte. ''En je zegt dat je buiten het kamp bent geweest? Morgen blijf je de hele dag in de nursery Daykit. En daarbij, leer respect hebben voor de katten uit je clan, het is onterecht dat je zo boos werd op Mosspaw die je alleen maar met je wilde spelen.''


Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 16:36

Mosspaw zag Stormstar Daykit uit de bosjes halen. Mosspaw liep achter hem aan terug naar het kamp. Met een zwiep van zijn staart roepte hij Mosspaw. Ze hoorde de boosheid in zijn stem. Toen hij klaar was met praten zei Mosspaw: "Stormstar,het is ook mijn schuld. Ik had niet moeten tegenspreken dan was ze niet weggelopen. En als je me wilt straffen zal ik de straf doen zonder te klagen."zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 9:58

Daykit voelde dat ze opeens aan haar nekvel werd opgetild. Het was Stormstar. Daykit woelde en klauwde, maar kwam niet los. Woedend blies ze naar haar Leader.
In het Camp liet Stormstar Daykit met een plof vallen. Nog een laatste keer blies ze naar hem, maar Stormstar keek haar streng aan. `En nu ga je even goed luisteren, Daykit,' zei hij. Hij sloeg zijn staart om zijn poten. En wat nou als ik geen zin heb? Het kwam in de kitten op om dit hardop te zeggen, maar het leek haar niet verstandig tegen haar Leader. `Jij vind zelf dan wel dat je al heel groot bent, en goed voor jezelf kunt zorgen. Maar Daykit, overleven houd meer in dan prooi vangen en slapen. Wat als er een BloodClan kat op het territorium komt en je aanvalt? Of erger een vos, das of zelfs een tweebeen. Wij Warriors zijn niet altijd in de buurt of op tijd, daarom is het voor kittens erg gevaarlijk om buiten het kamp te komen.' Stormstar keek Daykit boos aan. De kitten voelde dat hier haar grens was, maar ze keek boos terug. `Misschien eet je wel zonder dat je het weet giftige bessen of verdrink je in de rivier. Er liggen altijd gevaren op de loer, Daykit. Ik snap dat je die als kitten onderschat maar je moet niet denken dat je super bent.' Stormstar kuchte. `Dat denk ik helemaal niet!' beet Daykit hem toe. `En je zegt dat je buiten het Camp bent geweest? Morgen blijf je de hele dag in de nursery, Daykit. En daarbij, leer respect hebben voor de katten uit je Clan, het is onterecht dat je zo boos werd op Mosspaw, die je alleen maar met je wilde spelen.' Het duurde een paar seconden voordat de woorden tot Daykit doordrongen. `WAT?! NEE! IK WIL NIET EEN HELE DAG IN DE NURSEY ZITTEN!' riep ze woedend. `Stormstar, het is ook mijn schuld. Ik had niet moeten tegenspreken, dan was ze niet weggelopen. En als je me wilt straffen zal ik de straf doen zonder te klagen,' zei Mosspaw. Daykit draaide zich om. Ze had niet gemerkt dat Mosspaw achter haar was komen staan. `En maar blijven slijmen, hè, Mosspaw?' zei ze vol minachting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 11:19

"En maar blijven slijmen, hè, Mosspaw?"zei Daykit vol minachting. Geschrokken keek ze naar de kitten. "Ik slijm niet,het is gedeeltelijk mijn schuld."zei ze. Ze keek weer verlegen naar haar poten. Als ze al ruzie had met iemand liet ze die liever uitrazen tot het voorbij was. Ze keek even naar de ogen van Daykit om haar reactie te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 15:22


~*~
`Dat denk ik helemaal niet!' beet Daykit hem toe. Stormstar sloeg haar gade en sprak verder. Ze wist niet van ophouden en Stormstar zijn nekharen begonnen te rijzen, al bleef hij kalm. Gezag sprak uit elke haar op zijn lichaam terwijl hij streng uit zijn ambere ogen keek. `En je zegt dat je buiten het Camp bent geweest? Morgen blijf je de hele dag in de nursery, Daykit. En daarbij, leer respect hebben voor de katten uit je Clan, het is onterecht dat je zo boos werd op Mosspaw, die je alleen maar met je wilde spelen.' Daykit werd kwaader en reageerde razend. `WAT?! NEE! IK WIL NIET EEN HELE DAG IN DE NURSEY ZITTEN!' riep ze woedend. Stormstar trok zijn lip op, ''Daar heb ik niks mee te maken Daykit. Acties hebben gevolgen en consequenties. Als dat straf op levert accepteer je dat. Ik zal het de Queens melden.'' Hij sloeg waarschuwend met zijn staart na wat ze erna had gezegd over Mosspaw. ''Daykit, ik beveel je. Heb respect voor je clangenoten, daar kom je veel verder mee.'' Zijn blik gleed even naar Mosspaw.  "Ik slijm niet,het is gedeeltelijk mijn schuld." Stormstar knikte kort. ''Het verschil tussen jou en Mosspaw, Daykit, is dat Mosspaw wel degelijk respect heeft voor zijn mede clangenoten. Je houding staat me niet aan Daykit, je bent veel te brutaal. Plus, Mosspaw is al een leerling, hij had wel gewoon het kamp uit gemogen, alleen niet samen met een kitten.'' Zijn blik verscherpte naar Mosspaw. ''Zorg dat ik het niet nog een keer zie jonge krijger.''


Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jul 2013 - 16:10

Stormstar sloeg waarschuwend met zijn staart na wat Daykit erna had gezegd over Mosspaw. ''Daykit, ik beveel je. Heb respect voor je clangenoten, daar kom je veel verder mee.'' Zijn blik gleed even naar Mosspaw. "Ik slijm niet,het is gedeeltelijk mijn schuld." Stormstar knikte kort.''Het verschil tussen jou en Mosspaw, Daykit, is dat Mosspaw wel degelijk respect heeft voor haar mede clangenoten. Je houding staat me niet aan Daykit, je bent veel te brutaal. Plus, Mosspaw is al een leerling, zij had wel gewoon het kamp uit gemogen, alleen niet samen met een kitten.''Zijn blik verscherpte naar Mosspaw. ''Zorg dat ik het niet nog een keer zie jonge krijger.'' Mosspaw keek naar haar leider terwijl ze antwoord gaf."Ja Stormstar,het was niet zo verstandig van me om direct het camp uit te rennen."zei ze kort en krachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimema 8 jul 2013 - 19:03

`Het verschil tussen jou en Mosspaw, Daykit, is dat Mosspaw wel degelijk respect heeft voor zijn mede clangenoten. Je houding staat me niet aan Daykit, je bent veel te brutaal. Plus, Mosspaw is al een leerling, hij had wel gewoon het kamp uit gemogen, alleen niet samen met een kitten.' Jaja, leerlingen mogen alles, en kittens niet. We zijn niet zó stom. `Zorg dat ik het niet nog een keer zie jonge krijger,' zei Stormstar tegen Mosspaw. `Ja Stormstar, het was niet zo verstandig van me om direct het Camp uit te rennen,´ antwoordde Mosspaw. Daykit rolde met haar ogen. Slijmbal. Ze stond op en wilde weglopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 11:49

Mosspaw zag Daykit weglopen. "Daykit wacht."zei ze. Toen ze bij het katje stond keek ze haar aan en zei :"Het spijt me,het is mijn schuld dat je straf kreeg." Ze keek weer naar haar poten en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 17:44

`Daykit, wacht!' zei Mosspaw. Ze liep naar Daykit toe. `Het spijt me, het is mijn schuld dat je straf kreeg.' Ze keek naar haar poten. Te laat. Maar de kitten zei niets. Ze draaide zich weer van de apprentice af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 18:39

Daykit draaide haar weer af van Mosspaw. Ze zuchtte terwijl ze nog steeds naar haar poten keek. "Waarom moet ik het weer verpesten."zei ze hardop.
(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:01

Achter zich hoorde Daykit Mosspaw zeggen: `Waarom moet ik het weer verpesten.' Zonder zich om te draaien antwoordde de kitten: `Omdat je dat altijd doet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mosspaw.
Member
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 DPKsfdL
Dagmar
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Mosspaw.
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitimema 15 jul 2013 - 17:03

Mosspaw had niet een antwoord verwacht. Plots hoorde ze de kitten. "Omdat je dat altijd doet."zei Daykit brutaal. Mosspaw zuchtte. "Ik ga er gewoon niet meer op reageren of het word erger."dacht ze. Ze zag Daykit de nursery ingaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)   (SPT) No, no, NO! (Mosspaw.) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(SPT) No, no, NO! (Mosspaw.)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: