|
|
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 16:51 | |
| -moet je als je in een clan wilt, eerst een kitten zijn of mag je meteen warrior zijn? -kun je ook medicine cat worden? -als je een kitten bent en een apprentice word, moet je dan een pm aan een admin sturen om je naam te laten veranderen of gaat dat automatisch? -moet je bevoorbeeld schrijven: "leafheart gaat op jacht, ze hoort geritsel.. dan ziet ze de eekhoorn rondscharrelen, ze springt en dood hem met een snelle beet. tevreden begraaft ze haar vangst en gaat verder" of vanuit de ik-vorm ofzo?
alvast bedankt, leafheart
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 16:55 | |
| 1. je kunt als elke rang (behalve medicine cat, medicine cat's apprentice, deputy of leader) in een Clan komen. 2. eigenlijk wel, maar dit zal niet snel gebeuren omdat alle Clans een medicine cat hebben op dit moment en het team de medicine cats kiest. 3. je moet het vanuit de derde persoon enkelvoud (of iets dergelijks ^^") schrijven, dus vanuit de hij of zij vorm. |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 16:56 | |
| - Gamzee* schreef:
- 1. je kunt als elke rang (behalve medicine cat, medicine cat's apprentice, deputy of leader) in een Clan komen.
2. eigenlijk wel, maar dit zal niet snel gebeuren omdat alle Clans een medicine cat hebben op dit moment en het team de medicine cats kiest. 3. je moet het vanuit de derde persoon enkelvoud (of iets dergelijks ^^") schrijven, dus vanuit de hij of zij vorm. ok, bedankt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 16:58 | |
| |
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 17:10 | |
| Het naam veranderen als je van rang verandert gaat niet automatisch, je moet dan een pm naar een admin sturen ^^
En volgens mij is het niet verplicht om in de hij/zij-vorm te schrijven, want ik zie soms ook posts in de ik-vorm voorbij komen. De meeste mensen schrijven echter wel in de derde persoon. Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 17:23 | |
| Het is over het algemeen wel gewenst hij of zij-vorm te schrijven, maar ik geloof dat er niet echt een regel voor is. Het team kiest de hoge rangen zoals Deputy, Leader, Medicine Cat en Medicine Cat Apprentice uit, soms worden hier ook audities voor gehouden. En soms hebben clans bepaalde rangen dicht zitten, omdat het er teveel zijn. Maar dat staat dan bovenaan de eerste post van het aanmeldingstopic^^
|
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 18:15 | |
| ok, bedankt allemaal |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 21:11 | |
| heb nog een vraagje: als je kat doodgaat, word je account dan gesloten, of kun je gewoon voortdoen met hetzelfde account en een naamsverwisseling aanvragen? |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 21:14 | |
| Je krijgt sws geen naamsverwisseling. Als je kat dood gaat en het zit in een Clan, dan gaat het naar Starclan waar je eventueel nog verder kunt RPG'en. Als je een andere kat wilt zijn, kun je een nieuw account aanmaken met een 10 Minute Mail. Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. ma 3 jun 2013 - 21:37 | |
| |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. di 4 jun 2013 - 16:36 | |
| ok, bedankt |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 12:28 | |
| nog een vraagje als je geaccepteerd bent in een clan, kun je dan gewoon beginnen door een topic aan te maken of je bij een ander topic aan te sluiten? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 13:04 | |
| je mag gewoon een eigen topic maken, maar je mag ook gewoon bij een ander topic binnenkomen |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 13:08 | |
| ok dit is de allereerste keer dat ik op zo'n forum ben dus ik heb nogal wat vraagjes |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 16:43 | |
| Er is nog een ding dat je moet weten:dubbelposten.Dit houd in dat je niet twee keer achter elkaar mag posten.En een belangerijke regel in RPG is dat je post altijd minimaal 5 volle regels moeten zijn.Dus BV niet: leafheart zag een eekhoorn scharrelen...................en dan vijf regels vol.......
En dan als volgende post " En toen ving ze een muis.¨Je kunt beter je post bewerken. Ook mag je niet powerplayen:Andermans katten besturen. Andere accjes van mij:Thornclaw,Eagle*,Splitfire,Bloodkit* en Ravenclaw! |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 16:45 | |
| ok, bedankt dat je het zegt, ik zal erop letten |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 16:47 | |
| Maar daar heb ik nog iets over te zeggen x3 5 volle regels moet wel, behalve als je in de naam van het topic SPT zet. Dat betekent Short Post Topic, oftwel je hoeft dan niet 5 regels te schrijven |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. wo 5 jun 2013 - 16:48 | |
| - Wingpaw schreef:
- Maar daar heb ik nog iets over te zeggen x3
5 volle regels moet wel, behalve als je in de naam van het topic SPT zet. Dat betekent Short Post Topic, oftwel je hoeft dan niet 5 regels te schrijven Handig om te weten c: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. za 8 jun 2013 - 8:01 | |
| Ik raad je gewoon aan de regels & informatie topics te lezen :3 iedereen kan wel nu alles stuk voor stuk opnoemen XD |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. za 8 jun 2013 - 10:33 | |
| - ~Northernkit schreef:
- Ik raad je gewoon aan de regels & informatie topics te lezen :3
iedereen kan wel nu alles stuk voor stuk opnoemen XD dit waren gewoon de dingen waar ik aan twijfelde |
|
| |
| Onderwerp: Re: enkele vraagjes.. | |
| |
|
| |
|