|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- vr 2 jun 2017 - 9:14 | |
| Ah I love it ♥.♥ like always amazing art~
ik was al zon grote fan van die deputydrawing echt ik lief het zo hard, dus ahhaha dit is amazing <3
|
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- vr 2 jun 2017 - 13:32 | |
| My goodness, dat is prachtig :0 Ik vind de sterren/maan op de achtergrond ook een leuk detail! |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- do 13 jul 2017 - 17:37 | |
| Bedankt! Ik heb veel te veel nagedacht over wie ik welke achtergrond zou geven, haha. De afgelopen tijd heb ik vooral heel veel mensen getekend voor een challenge op DeviantArt ( Draw Everything June II). Inmiddels heb ik 22 poses nagetekend, dus nu ben ik klaar, yay! De tekeningen zijn een beetje groot om hier direct te plaatsen, dus ik houd het bij linkjes: De tekeningenDe bijbehorende schetsenEn dat betekent dat ik nu eindelijk tijd heb om te beginnen aan die art trade voor Jamie, hoera! ~ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- do 13 jul 2017 - 17:57 | |
| Blauwe ogen zijn nou eenmaal Ever's type als het gaat om deputies uitkiezen lol xD
Anyways, heel mooi gedaan wah <33
edit: en damn, die tekeningen van die mensen enzo die zijn echt heel erg prachtig ;oo |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- do 13 jul 2017 - 18:08 | |
| Blauwe ogen zijn gewoon onweerstaanbaar ~ En dankje! Het scheelt dat het allemaal nagetekend is (als ik dat uit mijn hoofd had moeten doen, pfft...) ~ |
|
| |
Floriske 174 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- za 15 jul 2017 - 21:14 | |
| Hier nog de tekening van Acefray die ik voor Jamie had gemaakt voor onze art trade: - Acepoof:
En ik heb net een kort stripverhaaltje (9 bladzijden) af over een droom die ik ooit had. Het is niet bijster mooi getekend, maar het was vooral als oefening: link naar bladzijde 1 |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- zo 16 jul 2017 - 10:51 | |
| Omg Flo je art is zo mooi as always omg huge fan <3 En die strip ziet er al zo nice uit wow <3 |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- zo 16 jul 2017 - 11:04 | |
| Wow die poses van mensen zijn echt heel mooi! En Ace is ook heel pretty aaa |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: The Evergreen Tree -- zo 16 jul 2017 - 14:09 | |