We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 21:13
moet zo naar bed... ik wilniet (ook al ben ik moe)
En toe voelde ik me een beetje vereerd omdat iemand een van mijn tekeningen hier op WC als avatar gebruikt (wel zonder mijn toestemming, dus ik heb haar een PM gestuurd om hem te veranderen omdat ik liever heb dat ze het eerst vragen voordat ze hem gaan gebruiken)
Milkyway
Elder
сєєა ღ 653 Actief
CAT'S PROFILE Age: The twinkling diamonds are what I still live for Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 21:25
Hoe leg je een kleurenblinde het woord kleur uit :'D *Points at topic Milky x Starling*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 21:44
@Babs, hahaha x'D Omdat ik het leuk vind idd, het heeft niets met de tekst te maken. Gelukkig :') Ik ga de speedpaint bekijken, en nadien weer posten, zit in de mood. :F
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 21:46
Chi@ Bedankt dat je gaat kijken^-^ En ja, dat ken ik x'D Dat liedje Sanctuary is ook alleen maar Straw's theme omdat ik het liedje geweldig vind, niet dat het nou zo geweldig past :')
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 26 mei 2013 - 23:22
Whooo eerste chapter is af. 4100 woorden, maar ik moet er nog een keer doorheen om alle fouten eruit te halen enzo. Cliffhangers, I just love them when I make them myself xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 27 mei 2013 - 7:56
Ugh, weer school vandaag. Zo geen zin in een slecht geleerd Frans SO.
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.