We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: .:: Bєℓℓα'ѕ ℓυℓℓαву ::. di 28 mei 2013 - 19:27
Ik wil een avatar Naam account: Skobat Plaatje(s)K L I K!! Naam erop?: Skobat/Ja Font naam: die blokkerige 04b03 (ofzoiets) Eventuele tekst?: Nee Extra: Blub
Ik wil een onderschrift Naam account: Skobat Plaatje(s)K L I K!! & ° & ° & ° & K L I K!! Naam erop?: Skobat/Ja Font naam: Emily's Candy Eventuele tekst?: Ja; Fly! Fly through the air and feel free! Fly like a Falcon! Be yourself Skobat. Font Tekstje: die blokkerige 04b03 (ofzoiets) Extra: Blub
Onderwerp: Re: .:: Bєℓℓα'ѕ ℓυℓℓαву ::. di 28 mei 2013 - 20:27
Ik wil een avatar! Naam account: Kestrelwing Plaatje(s)http://tinypic.com/view.php?pic=fje2ya&s=5 Naam erop?: Kan, hoeft niet Eventuele tekst?: Lijkt mij niet xD Extra: Alleen een ava he?
Theme Didn't know that I was lost I was losing everything But I was still thinking that everything was going to be ok And that there was still hope There wasn't
Onderwerp: Re: .:: Bєℓℓα'ѕ ℓυℓℓαву ::. di 28 mei 2013 - 20:50
Aanmeldingen zijn gesloten! Ik begin er morgen of in 't weekend aan.
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: .:: Bєℓℓα'ѕ ℓυℓℓαву ::. di 25 jun 2013 - 10:35
Ik re-open dit shopje even. Een nieuw shopje aanmaken leek me de moeite niet waard. Dus, ook de mensen die al een aanvraagje hadden geplaatst zullen die even opnieuw moeten plaatsen, voor de duidelijkheid hé.
Onderwerp: Re: .:: Bєℓℓα'ѕ ℓυℓℓαву ::. di 25 jun 2013 - 21:26
Splashingkit schreef:
Ik wil een avatar! Naam account: Kestrelwing Plaatje(s)http://tinypic.com/view.php?pic=fje2ya&s=5 Naam erop?: Kan, hoeft niet Eventuele tekst?: Lijkt mij niet xD Extra: Alleen een ava he?
You can't read my pokerface
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: .:: Bєℓℓα'ѕ ℓυℓℓαву ::. wo 26 jun 2013 - 11:56
@ Brainpaw;
@ Firetongue;
@ Esmee; Heb je een iets duidelijker plaatje? :3
My time~:
Fireroar
Member