SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Daypaw
Member
SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)   SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 18:20

`Je bent lief,' zei Smellpaw spinnend. Daykit keek op. Dat had nog nooit iemand tegen haar gezegd. Is dit een grap? `Wat wil je nog doen?' vroeg de apprentice nieuwsgierig. Daykit dacht na. Ze keek naar de bomen. Er viel een stilte. `Ik weet het niet,' zei ze uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)   SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 20:57



Smellpaw zag dat Daykit nadacht. Ondertussen waste ze haar grote zwarte poten. Toen ze opkeek viel er een stilte. `Ik weet het niet,', miauwde Daykit. Smellpaw hield haar kopje schuin. Haar oren gingen wat rechter staan. "Het is niet erg hoor.", spon ze zachtjes. Ze knipperde eventjes. Sierlijk stond het zwarte poesje op en trippelde naar de kit. Ze ging er naast zitten en likte zachtjes diens oren. Haar ruwe tong raspte over de oren van de kitten. Murmelend keek ze met haar ijsblauwe ogen in de ogen van Daykit. Terwijl ze dat deed snorde ze zachtjes.

-Ik denk dat Daykit en Smellpaw een band aan het opbouwen zijn.-
C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)   SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 Icon_minitimevr 7 jun 2013 - 17:42

`Het is niet erg, hoor,' zei Smellpaw. Ze knipperde even en stond sierlijk op om naar Daykit te trippelen. Daykit voelde hoe Smellpaws tong haar oren likte. Ze snorde, en merkte dat de apprentice dit ook deed. Daykit keek in de ijsblauwe ogen van Smellpaw. `Laten we elkaar verhalen vertellen,' zei ze. Ze dacht na voor een goed verhaal. `Oké, ik begin.' De kitten haalde diep adem. `Het was vroeg in de ochtend, en de zon begon boven de boomtoppen uit te komen. Gloomykit zat er naar te staren, en ik ging bij hem zitten. We wouden iets leuks doen, dus gingen we het Camp uit. Daar gingen we jagen, en toen kwamen we een rat tegen. Die hadden we met een paar beten gedood,' vertelde ze trots. Ze vertelde alleen niet de eigenlijke reden waarom ze het Camp uitgegaan waren, en dat ze allebei ook wat wonden hadden van de rat.

OOC: Klopt ^^
Sorry dat ik zo laat reageer
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)   SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 Icon_minitimema 24 jun 2013 - 18:57

`Laten we elkaar verhalen vertellen,' zei Daykit. Smellpaw knikte instemmend. `Oké, ik begin.' De kitten haalde diep adem.`Het was vroeg in de ochtend, en de zon begon boven de boomtoppen uit te komen. Gloomykit zat er naar te staren, en ik ging bij hem zitten. We wouden iets leuks doen, dus gingen we het Camp uit. Daar gingen we jagen, en toen kwamen we een rat tegen. Die hadden we met een paar beten gedood,' vertelde het jong trots. Smellpaw snorde zachtjes. "Ik weet nog een sterk verhaal." Het zwarte katje haalde eens diep adem terwijl haar ogen twinkelden. "Toen ik nog een kitten was. Ik zat nog niet bij deze clan en ik was half rogue half kittypet. Er was zowat niemand die voor mij zorgde alleen ik. Soms waren de mensen heel lief voor mij, Bah!" Smellpaw slikt even en gaat dan weer verder: "Dus, op een dag wandelde ik naar een kleine rivier. Het lag dichtbij een korenveld. Ik wou heel graag eens een visje vangen. Maar toen ik hem bijna had viel ik in het water. Bijna was ik verdronken, toen oppeens een groot heel groot ding me uit het water tilde. Het dier was wel drie katten hoog en twee vosselengtes lang. Hij had poten met glimmend metaal. En het gekste was dat er een twoleg op de rug zat. Het had een korte vacht maar op de kop zaten hele lange haren. De staart was niet zoals bij ons. De staart leek eerder een beetje op de zeewieren. Ik ging meteen terug naar huis; een verlaten konijnenhol. Later die dag kwam ik te weten dat het dier een paard heette." Smellpaws ogen glommen. Het was haar beste verhaal dat ze met vol spanning vertelde.

PS; sorry dat je zo lang moest wachten, maar ik had het nogal druk met de examens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)   SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 9:16

`Ik weet nog een sterk verhaal,' zei Smellpaw. Daykit keek aandachtig naar de leerling. `Toen ik nog een kitten was. Ik zat nog niet bij deze clan en ik was half rogue half kittypet. Er was zowat niemand die voor mij zorgde alleen ik. Soms waren de mensen heel lief voor mij, Bah!' Smellpaw slikte. Daykit trok haar neus op. Rogues? Kittypets? dacht ze. `Dus, op een dag wandelde ik naar een kleine rivier. Het lag dichtbij een korenveld. Ik wou heel graag eens een visje vangen. Maar toen ik hem bijna had viel ik in het water. Bijna was ik verdronken, toen oppeens een groot heel groot ding me uit het water tilde. Het dier was wel drie katten hoog en twee vosselengtes lang. Hij had poten met glimmend metaal. En het gekste was dat er een twoleg op de rug zat. Het had een korte vacht maar op de kop zaten hele lange haren. De staart was niet zoals bij ons. De staart leek eerder een beetje op de zeewieren. Ik ging meteen terug naar huis; een verlaten konijnenhol. Later die dag kwam ik te weten dat het dier een paard heette.' Smellpaws ogen glommen. Daykit keek met grote ogen naar haar vriendin. Even kon ze niets zeggen. Er kwamen onsamenhangende geluiden uit, die je met geen mogelijkheid tot een zin kon vormen. Het werd stil. `Was jij een Kittypet?' vroeg Daykit uiteindelijk.

OOC: Sorry dat ik zo laat reageer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)   SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT ~ Shut up, you are boring! (Smellpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: