|
| [SPT] Would you ever trust me like before? | |
| Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: [SPT] Would you ever trust me like before? zo 19 mei 2013 - 14:25 | |
| Het was enige tijd geleden dat de cyperse kater met Shrewleap bij de hoop verse prooi had gegeten. Hij had een gesprek met haar gevoerd en daarmee hoopte hij dat hij haar moed in had gesproken door te zeggen dat ze wel wat waard was en katten wel wat aan haar hadden in de clan. Zijn cycaan blauwe ogen tuurde door het ShadowClan landschap heen en ving in een korte tijd een muis en een merel die hij vervolgens onder aarde had gegraven om ze vervolgens mee te nemen wanneer hij terug zou keren naar het kamp. Het was inmiddels al Bladval geworden en de tempratuur daalde daarbij langzaam net zoals de prooi. Het zou niet lang meer duren of de barre bladkaal kwam eraan. Een zucht verliet Wolftail zijn longen bij die gedachte en speelde wat met de dode muis die hij zo net gevangen had, geen zin om verder te jagen of te lopen.
{ + S H R E W L E A P } |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] Would you ever trust me like before? zo 19 mei 2013 - 14:33 | |
| Haar borstkas deed zo'n zeer als ze deze te veel bewoog, een dunne laag huid was het enige dat de botten nog beschermde en elke keer dat de poes een hap lucht nam voelde ze die vreselijke steken. Eten, daar dacht ze niet aan, maar af en toe moest ze wel een klein stukje prooi van die stapel nemen. Jagen lukte niet, een patrouille leiden zeker niet, dus wat was haar nut nu nog in de Clan? Een bekende geur deed haar opschrikken van haar vervelende gedachten. Wolftail? Nieuwsgierig brachten haar poten haar lichaam in beweging en al snel zag ze de kater, die wat met een muis aan het spelen was. Er kwamen geen vervelende dingen meer in haar kop, dat had ze zichzelf beloofd te doen als de kater haar pad nog eens kruiste. Ergens was ze hem wél dankbaar dat hij haar leven had gered. "Hallo Wolf," Zei ze met een vage glimlach op haar gezicht, voor een moment vielen haar groene ogen op de muis die zich bij zijn poten bevond. Haar maag smeekte haar om het voedsel op te eten, maar dat kon ze nooit doen..
|
| | | Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] Would you ever trust me like before? zo 19 mei 2013 - 14:45 | |
| Na enkele tijd hoorde hij een stem die hem vaag bekend voor kwam. De cyperse kater hief zijn kop en keek een zwart-witte poes recht aan in haar ogen. Doordat ze zich niet al te best voelde was haar stem wat veranderd, waarschijnlijk zal die wel weer normaal keren als ze hersteld van haar wonden was en natuurlijk ook aangesterkt aangezien ze er ongezond mager uit zag. "Hallo Wolf," Zei ze met een vage glimlach op haar gezicht. Toen ze dat zei glimlachte hij waterig terug, een fijn gevoel kwam in hem op toen ze hem bij zijn afkorting noemde en niet zijn hele naam. Het betekende dat ze wat meer vertrouwen in hem kreeg. Wolftail zag hoe haar blik via zijn ogen naar zijn poten en vervolgens naar de muis die voor haar poten lag gleed. Een hongerige blik kon je lezen in haar groene ogen, snakkend naar een hapje prooi. Even twijfelde Wolftail, niet over dat hij zelf de muis wilde maar vanwege de warrior code. Zo ver hij wist was het alleen verboden te eten als je op jacht patrouille was en Shrew was, volgens hem, nog te zwak om alleen te kunnen gaan jagen. Dus ze zal toch vast wel wat kunnen eten? Hij besloot het er maar op te wagen en duwde met zijn poot de muis richting haar kant op waardoor die even verder rolde en stop werd gezet doordat die tegen haar poten aankwam. “Mag je hebben.” zei hij vriendelijk tegen haar.
|
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] Would you ever trust me like before? zo 19 mei 2013 - 15:03 | |
| De glimlach op het gezicht van Wolf deed haar ongemakkelijke houding wat verzwakken. Goed, er kwamen dus geen negatieve gevoelens in hem op, mooi begin toch? En natuurlijk kon hij haar blik zien, die gericht was op de muis. Hij twijfelde waarschijnlijk of hij het kon geven aan haar. Goed, hij probeerde zich dus wel aan de Code te houden, iets wat zou ook gedaan zou hebben. Niet veel alter werd de muis in haar richting geschoven. De muis rlde tegen haar poten aan en Shrew ging op haar buik liggen. “Mag je hebben.” Shrew richtte een dankbare blik op de kater en begon toen met genot te eten. Het was net dat beetje energie dat ze nodig had. "Dank je, maar moet jij niets?" Vroeg ze toen ze halverwege haar prooi was en keek de tabby weer vriendelijk aan.
|
| | | Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] Would you ever trust me like before? zo 19 mei 2013 - 16:09 | |
| Hij zag hoe er een dankbare blik verscheen in de ogen van de zwart-witte poes voor hem. Ze zag er ontspannender uit dan de vorige keer. Wat hem een tevreden gevoel liet geven. "Dank je, maar moet jij niets?" zei ze vervolgens toen ze al aan de muis was begonnen wat aanduidde dat haar eetlust goed was. “Nee, ik eet wel wat in het kamp en ik ben op jacht patrouille.” zei hij vervolgens tegen haar en ging erbij zitten en keek hoe ze haar muis naar binnen werkte. Hij vond het echt spijtig dat ze zo’n erge ruzie hadden gehad dat ze uit elkaar waren gegaan, maar het was nou eenmaal gebeur den de tijd kan je niet terug draaien. Hij was al blij dat ze weer gewoon normaal tegen elkaar konden doen zoals vrienden.
|
| |
| Onderwerp: Re: [SPT] Would you ever trust me like before? zo 19 mei 2013 - 19:01 | |
| “Nee, ik eet wel wat in het kamp en ik ben op jacht patrouille.” Een wat schuldig gevoel doorbrak haar eetlust en de poes hief haar kop op van haar maal. Moest ze nou wel verder eten? Hij had deze muis zelf gevangen en dan kwam zij langs en at ze hem zo maar op. Bijna wilde ze de muis van haar af schuiven, maar ze wist dat Wolf haar dan weer op die ene manier zou aankijken. Nee, dan maar even niet eten en wel zien wat hij ervan zou zeggen. "Maar, eh, gaat alles verder wel z'n gangetje?" Besloot ze wat twijfelend te vragen.
|
| | | | Onderwerp: Re: [SPT] Would you ever trust me like before? | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |