{-- нєαтнєякιт --}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{-- нєαтнєякιт --}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heatherkit-
Member
{-- нєαтнєякιт --} DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: {-- нєαтнєякιт --}   {-- нєαтнєякιт --} Icon_minitimeza 18 mei 2013 - 19:51

BASIC INFORMATION
{Name} Heatherkit
{Past Names} None
{Future Names} Heatherpaw
{Age} A few weeks
{Gender} Female
{Sexuality} Heterosexual
{Birth Place} Windclan Nursery
{Season Born} Leafbare
{Bloodline} Windclan
{Status} Healthy

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CLAN INFORMATION
{Lifestyle} Clancat
{Clan} Windclan
{Former Clans} None
{Future Clans} None
{Rank} Kit
{Former Ranks} None
{Future Ranks} Apprentice, Warrior, Medicine cat (apprentice), Deputy, Leader, Elder

{Highranks} [ Clanleader | Deputy | Medicine cat | Medicine cat apprentice ]
Clanleader || Hollystar: Hallo, grote leidster van Windclan!
Deputy || Inkmask: Uh wacht, jij bent toch dood? Wie is jouw opvolger?
Medicine cat || Brindlepool: Wow, dus jij kunt mij genezen? Dat is echt heel cool!
Medicine cat apprentice || Cinnamonpaw: Hetzelfde als hierboven, ik zie je nog wel!
{Former Highranks} [ Clanleader | Deputy | Medicine cat | Medicine cat apprentice ]
Clanleader || Ik ken er geen.
Deputy || Ik ken er geen.
Medicine cat || Ik ken er geen.
Medicine cat apprentice || Ik ken er geen.
{Connection to other clans} [ Riverclan | Windclan | Shadowclan | Bloodclan | Rogues | Kittypets ]
Riverclan || { {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite }
Thoughts || »Ik heb nog nooit een Riverclan kat ontmoet. Hopelijk kunnen mijn clangenoten die wel het kamp uit mogen mij vertellen hoe ze eruit zien en wat voor katten ze zijn. Wie weet ontmoet ik er ooit zelf een!«
Windclan || { {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite }
Thoughts || »Ik heb nog nooit een Windclan kat ontmoet en ik zou dus niet weten hoe ze eruit zien. Hopelijk kunnen mijn clangenoten me er wat meer over vertellen en ontmoet ik er ooit zelf een!«
Shadowclan || { {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite }
Thoughts || »Ik weet het niet. Ik heb nog nooit gehoord over deze clan, maar de naam van de clan maakt me al een beetje bang. Wie weet kunnen mijn clangenoten hier meer over vertellen en ontmoet ik er ooit zelf een!«
Bloodclan || { {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite }
Thoughts || »De naam Bloodclan maakt me eigenlijk al een beetje ongerust. Zijn dit echt katten die bloed willen zien? Ik denk niet dat ik er graag een wil ontmoeten, misschien later, als ik zelf net zo sterk ben als een warrior!«
Rogues || { {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite }
Thoughts || »Als ik het goed heb is dit geen clan, maar zijn dit katten die op zichzelf wonen. Ik weet niet precies hoe ze zijn, ik zal het wel eens aan mijn clangenoten vragen, althans, de katten die het kamp uit mogen.«
Kittypets || { {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite }
Thoughts || »Hetzelfde als bij de rogues. Ik zou het eigenlijk totaal niet weten hoe deze katten zijn. Dit moet ik ooit nog eens aan iemand anders vragen!«
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PERSONALITY
{Personality }
Kitten ||
Curious || Nieuwsgierigheid. Welke jonge kitten heeft deze eigenschap nou niet? De jonge Heatherkit vind alles wel interessant. Of het nou de lange verhalen zijn van de elders, een ceremonie of misschien zelfs een blaadje. Ze kan zich heel snel op iets concentreren, maar als ze iets leukers ziet is haar aandacht vaak meteen weer weg.
Adventurous || Het kamp ontdekken is een hele taak voor Heatherkit. Ze wil alles te zien krijgen, ook al kan ze hier mee in de problemen komen. Ook zal ze later graag verder willen gaan dan haar eigen territorium, omdat ze veel meer wil zien dan de heuvels van windclan. Ze wil in de bossen van thunderclan lopen, de verbrande plekken van Skyclan, het duistere woud van Shadowclan en naast de rivier lopen van Riverclan. Ook al weet ze dat het niet kan.
Energetic || De energie die deze kit in zich heeft is onvoorspelbaar. Niemand zou verwachten dat een kit van haar leeftijd zo levendig zou zijn. Ze springt, huppelt, rent en kletst je zo de oren van je kop. Slapen vind ze nooit leuk, dus moeten de moederkatten haar vaak vertellen dat ze maar eens haar nest in moet kruipen.
Nice || Je zult haar nooit ruzie zien zoeken, of als een bitch zien reageren. Misschien als je haar echt kwaad hebt gemaakt, maar zo uit het niets, nooit. Ze is heel aardig en maakt graag nieuwe vrienden. Eén enkele vriend is dan ook niets voor haar, omdat ze een sociaal beest is en gewoon dood zou gaan als ze zonder vrienden door haar leven moest gaan.
APPEARANCE
Build || Heatherkit is niet bepaald de grootste van de kittens, maar ook weer niet de kleinste. Ze heeft een normale lengte en staat redelijk hoog op haar poten. De jonge kit is nog niet zo sterk, gewoonweg omdat ze nog nooit een training heeft gehad om echte zichtbare spieren te kweken.
Fur || Heatherkit heeft een redelijk korte vacht die er soms wat wild uitziet. Haar kleuren bestaan uit rood en wit. Een prachtige rode tabby patroon en enkele witte vlekken over haar lichaam heen.
Scars || Ze heeft nog nooit gevochten of is nog nooit gewond geraakt, dus kan ze ook geen littekens hebben.
Eyes || Applegreen
Nose || Pink
Pawpads || Pink
Voice || Loreen ~ Euphoria
Themesong || Cascada ~ Glorious
TOPICS
{Post Count} 5
{Topic Count} 4

Finished Topics ||

Unfinished Topics ||

RELATIONS
{Family}
Stamboom || Here
Mother || Silverpool
Father || Owlfrost
Sisters || Desirekit
Brothers || Briarkit
Aunts || Suntail
Uncles || Dangerdance
Nieces || Gentlekit, Heavenkit, Crowpaw
Cousins || Hellkit
Grandmothers || Moonsprite, Scarletback
Grandfathers || Unknown, Unknown
Crush || None
Mate || None
Daughters || None
Sons || None
Mentored By || None
Mentored || None
{Legenda}
{-- нєαтнєякιт --} Bulletblack ~ Neutral
{-- нєαтнєякιт --} Bulletblack{-- нєαтнєякιт --} Bulletblack ~ Discomfort, dislike
{-- нєαтнєякιт --} Bulletblack{-- нєαтнєякιт --} Bulletblack{-- нєαтнєякιт --} Bulletblack ~ Hate, loathe

{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite ~ Unsure
{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite ~ Avoidance, fear
{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite{-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite ~ Unhappiness, sad feelings

{-- нєαтнєякιт --} Bulletorange ~ Respect
{-- нєαтнєякιт --} Bulletorange{-- нєαтнєякιт --} Bulletorange ~ Deep trust

{-- нєαтнєякιт --} Bulletblue ~ Aqquaintance, loose friend
{-- нєαтнєякιт --} Bulletblue{-- нєαтнєякιт --} Bulletblue ~ Friend

{-- нєαтнєякιт --} Bulletgreen ~ Good friend
{-- нєαтнєякιт --} Bulletgreen{-- нєαтнєякιт --} Bulletgreen ~ Close friend, best friend
{-- нєαтнєякιт --} Bulletgreen{-- нєαтнєякιт --} Bulletgreen{-- нєαтнєякιт --} Bulletgreen ~ Feels like family

{-- нєαтнєякιт --} Bulletpink ~ Attraction
{-- нєαтнєякιт --} Bulletpink{-- нєαтнєякιт --} Bulletpink ~ Crush

{-- нєαтнєякιт --} Bulletyellow ~ Love

{-- нєαтнєякιт --} Bulletred ~ Boyfriend or Girlfriend
{-- нєαтнєякιт --} Bulletred{-- нєαтнєякιт --} Bulletred ~ Mate

{-- нєαтнєякιт --} Bulletpurple ~ Family

Windclan ||
  • Silverpool » Windclan Warrior » Mother » {-- нєαтнєякιт --} Bulletpurple
    Laat ons nooit achter, mama! Ik heb jou nodig!

• Lightningkit » Windclan Kit » Unsure » {-- нєαтнєякιт --} Bulletwhite
    Ik heb het gevoel dat ik jou niet kan vertrouwen. Je lijkt me heel gemeen, wat betekent Mousebrain? Ik vertrouw het niet!

Thunderclan ||
  • Empty

Riverclan ||
  • Empty

Shadowclan ||
  • Empty

Bloodclan ||
  • Empty

Rogues ||
  • Empty

Kittypets ||
  • Empty

Starclan ||
  • Owlfrost » Windclan Warrior » Father » {-- нєαтнєякιт --} Bulletpurple
    Vader... waarom heb je ons achtergelaten? Ik heb je nooit goed leren kennen, want toen ik mijn ogen opende, was jij al weg.

Dark Forest ||
  • Empty

ABILITIES
{Vechtvaardigheden}
Aanvallen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ontwijken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Tactieken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Stoeien || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ervaring || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Jaagvaardigheden}
Prooikennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Geurherkenning || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Sluipen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Vissen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Afmaken || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Ervaring || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Zintuigen}
Zicht || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Gehoor || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Reukvermogen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Proeven || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Voelen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Kennis}
Plantenkennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Clankennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Kruidenkennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Prooikennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Andere kennis || ○ ○ ○ ○ ○ ○
{Overige}
Klimmen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Rennen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Springen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Zwemmen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Sociaal || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Snelheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Kracht || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Uithoudingsvermogen || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Balans || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Wijsheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Handigheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○
Behendigheid || ○ ○ ○ ○ ○ ○

AWARDS
Account ||
  • {-- нєαтнєякιт --} 12740 I've been a member of Warrior Cats for 1 year || 06-06-11

In-game ||
  • {-- нєαтнєякιт --} 2who3nt I am clanborn || ~
  • {-- нєαтнєякιт --} 12316 This cat has been born in the RPG || ~

High Ranks ||
  • Empty

Special ||
  • Empty

ART
  • Empty

HISTORY
{Special}
Geboorte Topic || The time we spent
Ceremonie Kit - Apprentice || None
Ceremonie Apprentice - Warrior || None
Ceremonie Mentor || None
Sterfte Topic || None
Afscheid Topic || None

*Hier komt eventuele verdere geschiedenis te staan*

CODES SHEET © BY CHI
Terug naar boven Ga naar beneden

{-- нєαтнєякιт --}