Name; Eowyn
Age; 13 moons
Gender Female
Status; Kittypet
Parents; Unknown
Sisters; Unknown
Brothers; Unknown
Crush; -
Mate; -
Kittens; -
Voice; Click for her voiceHistory; Eowyn werd geboren in een nestje van zes kittens. Ze was de derde kitten die ter wereld kwam. Eowyn woonde in een groot huis, haar eigenaren waren namelijk rijk. Eowyn had het naar haar zin en groeide op met haar broertjes, zusjes en moeder, haar vader was onbekend en die heeft ze nooit gezien. Eowyn is door alle aandacht van de tweebenen erg sociaal geworden en was dat ook gelijk gereserveerd door vrienden van haar tweebenen. Toen ze zes manen oud was werd ze opgehaald en moest ze afscheid nemen van haar familie. Ze woonde in de grote stad, waar ze nooit de deur uit kwam. Toen ze 12 manen oud werd besloten haar baasjes een dorp in te trekken, en precies op haar 13e maan arriveerde ze daar. Ze ontmoette een kater, Maryl, die smoorverliefd op haar bleek te zijn.
Relations; © by Babs
= Hate
= Uncertainty
= Death
= Family
= Acquaintance/Friend
= Good friend/Best friend
= Crush
= Love
= Mate
Kittypets Maryl - De eerste kat die mij verwelkomde, je woont naast me en we hebben altijd leuke gesprekken. Ook ben je erg charmant, daar houd ik wel van!
Reducto - Ik denk dat ik je wel aardig vind, en je woont ook nog eens in mijn straat!
Mara - Je woont ook in mijn straat, je lijkt me wel aardig.
BloodclannersKent nog geen BloodClanners
RoguesKent nog geen Rogues
ShadowClannersKent nog geen ShadowClanners
WindClannersKent nog geen WindClanners
RiverClannersKent nog geen RiverClanners
ThunderClannersKent nog geen ThunderClanners