| [Kitten Search] Skippy x Beau | |
|
|
Twilight 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 9:08 | |
| |
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 9:39 | |
| ik hoop dat jullie Raya 'kiezen' het word echt eens tijd dat ik iets met haar doe |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 9:48 | |
| Oh ja mensen, voorbeeldposten zijn handig voor als we bv twijfelen over je ;p |
|
| |
Esmee 349 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 9:50 | |
| |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 10:08 | |
| - Ravalira schreef:
- Edward schreef:
- Firebone schreef:
- sorry dat ik kom storen maar, iemand moet echt iets doen met dit plaatje:
http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2013/066/0/1/meow_iv_by_patholesia-d5xbmb6.jpg Ik dacht dat Jezebel deze wel leuk zou vinden xx Whoow! Die ga ik voor Jezebel gebruiken, thanks Sawry ik heb een plaatje van dezelfde kat in mijn Drop-topic staan die ik ga gebruiken voor Splash^^ Maar dan kan ik deze nog wel gebruiken ;] |
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 11:09 | |
| ow, oké, hier zijn wat voorbeeldposten, ze zijn misschien niet zo lang, maar ik haat lange posts als kitten: - Spoiler:
Raya keek om zich heen, ze waren nergens te zien. hun geur was er wel, maar hij was oud. "waar zijn jullie toch?", zei ze tegen zichzelf. "Ik hoop dat jullie snel terug komen. ze besloot haar neus te volgen. toen stond ze bij de uitgang van de schuur. ze was nog nooit naar buiten geweest. eerlijk gezegd, vond ze dit wel eng. "Kom op, zo eng kan het daarbuiten niet zijn. ze wouw net over de drempel stappen, toen ze de zwarte figuur van Skippy aan de horizon zag verschijnen.
als leerling: - Spoiler:
Raya rekte zich uit. ze was nog moe, maar ja. ze zag NAME (met NAME bedoel ik haar broer/zus) naast haar liggen. "NAME? ben je wakker?", "nu wel", bromde hij. "Goed dan, kom je mee jagen?", zei ze opgetogen. "Wat denk je zelf?", zei NAME terwijl hij Raya de rug toekeerde. "Ik neem aan dat je weer eens te lui bent?", vroeg ze. "Ja", zei NAME. "oké", zei Raya "Dan ga ik wel alleen", en ze rende in de richting van de deur.
|
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau za 25 mei 2013 - 23:01 | |
| Ik wil even zeggen dat Jezebel af is peepz =D |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 11:13 | |
| @Jezebel; Super schattig. @De mensen die het willen weten; Ik heb voor Scucker een kader voor gemaakt. En er komt nog een setje te staan. xxx |
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 11:17 | |
| Ohja mensen, een stukje over je zelf zouden wij ook erg op prijs stellen ;] |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 11:17 | |
| Eerste Apprentice plaatje van Scucker is bezet door mij met Finchkit^^ |
|
| |
Anna/Duckface 460 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 11:24 | |
| @Jezebel; ik begin eraan @Kestrelwing; Dankje om me te waarschuwen xxx |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 11:30 | |
| Ik heb een Voorbeeldpost als kitten toegevoegd ~ |
|
| |
♥Duckface♥! 7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 12:15 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 14:19 | |
|
Laatst aangepast door Jaypaw op zo 26 mei 2013 - 15:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 14:24 | |
| Bedankt Jezebel, ik heb het stukje erbij gezet ^^
Laatst aangepast door Runner op zo 26 mei 2013 - 15:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 15:06 | |
| Euhm..ik ben Koalakit niet... ik weet niet waar ik anders bedankt voor moet worden... |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 15:20 | |
| @Koalakit, gelieve niet te spammen ;] |
|
| |
Annemeike :3 39 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 15:20 | |
| |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| |
| |
Hanna! 92 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau zo 26 mei 2013 - 17:28 | |
| naam:Sabbat geslacht: kater uiterlijk vacht: helemaal zwart ogen: hij heefd felle, groene ogen pootkussens en neus:zwart foto: - Spoiler:
en als kitten
innerlijk als kitten: hij is heel actief en bruisd hij van de energie. hij weet zichzelf nooit rustig te houden en huppeld altijd in het rond. hij houd van spelen met zijn broers en zussen. hij heefd een levendige fantasie en droomd dat hij kan vliegen en zo. volwassen: Sabbat is een lieve, nieuwsgierige kat die zich graag bezig houd met fantaseren en dagdromen. hij is rustiger en kan goed geheimen bewaren. hij word niet snel boos en probeerd alles op de rustige manier op te lossen. hij jaagd het liefst 's nachts (hij weet dat hij dan minder opvalt). hij is meestal erg zeker van zichzelf en ze kan zich goed zelf amuseren. Skills: Jagen: hij is er niet speciaal goed in Vechten: dat doet hij niet echt graag, maar als het moet is hij er best goed in Snelheid: hij is erg snel Sluipen: hij kat erg goed sluipen (vooral 's nachts) Zwemmen: ik hoop dat hij nooit in een beek valt (dat zou zij einde zijn) Klimmen:dit kan hij niet zo goed, in de boom klimmen is niet moeilijk, maar eruit klimmen,... Zicht: hij heeft een goed zicht Gehoor: hij kan goed luisteren Reukvermogen:hij kan niet speciaal goed ruiken voorbeeldpost: - Spoiler:
Sabbat lag in het stro toen zijn ogen zich opende. zijn lichaam was nog moe. "Ik moet toch ooit eens opstaan.", hij stond op en rekte zich uit. een witte schim stoote tegen hem aan, hij viel om. in een fractie van een seconde stond hij weer op en zette de tegenaanval in. hij zag dat zijn 'aanvaller' * was. (ik weet nog niet hoe zijn zus/broer gaat heten, dus ik schrijf *) "Ik zij toch dat ik wraak zou nemen", grijnsde *. "Het is maar een spelletje, hoor", zei Sabbat. zijn ogen glansde in het zonlicht dat langs de kapotte ruit de schuur inscheen. "Kan zijn", ze keek hem uitdagend aan. sabbat zette de aanval in. speels sprong hij op *'s rug. ze draaide zich om en Sabbat werd zowat door zijn eigen zus geplet. hij verzamelde kracht in zijn achterpoten en duwde haar van zich af. ze vloog tegen de baal stro aan. "Als ik met jou klaar ben herkent zelfs Beau je niet meer", strijdlustig spurtte ze in Sabbats richtig. ze sprong en net op het laatste moment, zette Sabat een stapje opzij. ze lande op de grond. meteen sprong Sabbat tegen haar aan. "Oké, nu begin ik een beetje moe te worden", zei *. "Ja", Sabbat begon zijn voorpoot te wassen. "Ik heb honger", zei hij.
Me: naam:Hanna bijnamen:Hannibal, Hannanas, roze boekwurm, (gelieve die laatste bijnaam niet te gebruiken) leeftijd: 12 jaar haat: mensen die mij uitschelden, dierenmishandelaars, natuurvervuilers (ik woon in een bos en daar ligt echt veel te veel rommel), ik haat het als de leerkracht punten aftrekt voor onduidelijk geschrift,... houd van:mijn vrienden en famillie, warrior cats!!! (de boeken en de RPG) katten, tekenen, de natuur,... extra: jullie vragen jullie misschien af waarom ik me met twee acc's aanmeld om kitten te zijn, maar ik heb dit acc van een vriend gekregen die deze RPG maar niks vind, en zij had deze aanmelding al geplaatst, ik heb hem gewoon een beetje aangepast omdat ik toch niet zo veel inspiratie voor Sabbat had. ik heb aangepast; de voorbeeldpost (die heb ik gemaakt), de foto en de kleur, mijn vriendin hield meer van bruine katten, maar ik vind dat een zwarte kat beter bij de naam Sabbat past
Laatst aangepast door Sabbat op ma 27 mei 2013 - 20:16; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Kitten Search] Skippy x Beau | |
| |
|
| |
|