| 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] | |
|
|
620
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] di 21 mei 2013 - 23:14 | |
| - spottedkit schreef:
- Ik wil wel maar ik mag sowieso ni! En dat is nogal ver om helemaal naartoe te rijden
Jammer D= Zet mij maar op misschien (waarschijnlijk toch niet): Nele/ Sagepaw (of Camomilepelt als je me dan wel herkent) Ik ga zo is zo verdwalen bij de noorderburen XD sorry als je me er liever niet bij hebt, zeg het dan gewoon D= |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] wo 22 mei 2013 - 0:14 | |
| - Camomilepelt schreef:
- spottedkit schreef:
- Ik wil wel maar ik mag sowieso ni! En dat is nogal ver om helemaal naartoe te rijden
Jammer D=
Zet mij maar op misschien (waarschijnlijk toch niet): Nele/ Sagepaw (of Camomilepelt als je me dan wel herkent) Ik ga zo is zo verdwalen bij de noorderburen XD sorry als je me er liever niet bij hebt, zeg het dan gewoon D= Ook een Belgje? :'D *Is half-Belgje* Woon er gewoon al 12-13 jaar n.n [Maar kan nog steeds geen Vlaams spreken tegen een Nederlander] Nope mission impossible :'D c: Ik wil je er heus wel bij hoor xD |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] wo 22 mei 2013 - 13:00 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Ik kom misschien moet het nog even bespreken met mn ouders
Snowcrystal/Gabs I'VE GOT A GO! so yeah meh will be there toooo |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] wo 22 mei 2013 - 14:53 | |
| - Timefall schreef:
- Camomilepelt schreef:
- spottedkit schreef:
Jammer D=
Zet mij maar op misschien (waarschijnlijk toch niet): Nele/ Sagepaw (of Camomilepelt als je me dan wel herkent) Ik ga zo is zo verdwalen bij de noorderburen XD sorry als je me er liever niet bij hebt, zeg het dan gewoon D= Ook een Belgje? :'D *Is half-Belgje* Woon er gewoon al 12-13 jaar n.n [Maar kan nog steeds geen Vlaams spreken tegen een Nederlander] Nope mission impossible :'D c: Ik wil je er heus wel bij hoor xD idd en Belgje XD |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] wo 22 mei 2013 - 19:07 | |
| Zet me maar bij zeker^^
Eva/Lightpaw.
tot dan!^^ |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] do 23 mei 2013 - 17:54 | |
| Mehh, zet me toch maar bij misschien D: M'n moeder begint een beetje irritant te doen over het brengen/halen etc. En trein, ghege, dan ben ik vanaf 7 uur - half 8 onderweg om 12 uur aan te komen .w. |
|
| |
Kip 1232 Actief ✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] do 23 mei 2013 - 18:29 | |
| Ik weet niet zeker of ik mag/kan Krijg ik vanavond te weten
Airkit of Ashpaw, Elena |
|
| |
Jutte 78 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] vr 24 mei 2013 - 17:53 | |
| Ik ga zeker mee! Jutte/Silverpaw** |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] za 25 mei 2013 - 17:04 | |
| Ik kan Hollystar/Tiny(Tineke) |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] zo 26 mei 2013 - 16:16 | |
| Ik ga waarschijnlijk niet kunnen mensen, of er moet een wonder gebeuren D: |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] zo 26 mei 2013 - 16:35 | |
| Ik kom sowieso fack da police |
|
| |
200 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] ma 27 mei 2013 - 13:13 | |
| - Timefall schreef:
- Camomilepelt schreef:
- spottedkit schreef:
Jammer D=
Zet mij maar op misschien (waarschijnlijk toch niet): Nele/ Sagepaw (of Camomilepelt als je me dan wel herkent) Ik ga zo is zo verdwalen bij de noorderburen XD sorry als je me er liever niet bij hebt, zeg het dan gewoon D= Ook een Belgje? :'D *Is half-Belgje* Woon er gewoon al 12-13 jaar n.n [Maar kan nog steeds geen Vlaams spreken tegen een Nederlander] Nope mission impossible :'D c: Ik wil je er heus wel bij hoor xD Oeh, 4 Belgjes op Warrior Cats :'D Spijtig genoeg kan ik niet mee.. Het is te ver voor me + Ik zal waarschijnlijk ook niet mogen + Ik heb die zaterdag (plechtige) communiefeest van mijn nichtje en die vrijdag dansoptreden + gitaaroptreden van mijn broer... ;'c |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] ma 27 mei 2013 - 13:17 | |
| Whispermoon (Angie) James (Viktor) Mirror (Katero) Blackrose (Thessa) Reidy (???) Sagepaw (Nele) Timefall (Cees)
Mensen op deze lijst nog even bevestiging? |
|
| |
сєєა ღ 653 Actief
| CAT'S PROFILEAge: The twinkling diamonds are what I still live forGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] ma 27 mei 2013 - 18:20 | |
| Mehh, nope, schrap me maar, m'n moeder wil écht niet - Terwijl ze 2 weken geleden nog zei van wel - .w. Wachten op een andere keer dan maar! |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] ma 27 mei 2013 - 18:37 | |
| haal mij maar van miscshien af, ik mag niet -.-
Airkit/ Elena hier |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] ma 27 mei 2013 - 18:56 | |
| Zet mij maar op Ik ga mee XD. Sagepaw (Nele) |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] di 28 mei 2013 - 10:00 | |
| Misschien is het voor sommige mensen die nieuw komen leuk, om de plek waar we heen gaan even op Google Maps te bekijken. Dan weten ze ook waar ze op moeten letten. Dat doe ik vaak als we een nieuwe meeting plek hebben. http://maps.google.nl/Voer gewoon het adres in: Utrechtse Heuvelrug, Station Driebergen-Zeist. dan kom je er vanzelf. -Het is de plaats met de meeste 'bolletjes'- Tip: Voor de gene die dat niet weten, met het oranje poppetje kun je er echt 'Lopen'. Ik heb ook een naam plaatje gemaakt voor de gene die het willen gebruiken: - Lineart:
- Voorbeeld:
Mvg, Moon. |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] di 28 mei 2013 - 16:51 | |
| Tessa - Fallenpaw komt waarschijnlijk Zet r maar op misschien -ze staat naast me- |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] di 28 mei 2013 - 16:52 | |
| Correctie fallentear
-spaaam- |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] wo 29 mei 2013 - 15:01 | |
| Oew, dat naamplaatje is gaaf, ik ga er een maken :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Utrechtse Heuvelrug 02/06/13 [Afgelopen] | |
| |
|
| |
|